Eski Diziler
Yemin 54. Bölüm FİNAL - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: 0
Önceki Yorumlar
aysu_58 demiş ki; gazele bayılıyom
15.02.2013 - 16:20
fahri demiş ki; eh işte idare eder
11.11.2012 14:52:46
ajmen demiş ki; çok güzel bir filim 9829;
28.10.2012 18:09:57
sue demiş ki; son mukemeldi yaa devami olsaydi keske
05.09.2012 14:58:15
nur demiş ki; harika bir dizi lüten yayına çıksın
zeynep demiş ki; çok güzel
senanur demiş ki; çooooooooooooooooooooooooook güzel bir dizi bayılıyorum
esra demiş ki; çok süper her gün izliyorum
ali demiş ki; çok güzel diziymişon
haným demiş ki; tekrar oynasın ama cihan olmassıntekrar oynasın lütfennnnnnnnnnnnnnnn
ELÝF SUDE demiş ki; bn bu diziyi gerçekten çok sevmiştim ama çok kısa tuttular. Yani hnm 54. bölümde kestiler ne anladım bn bundan bee bari 100 de falanbitseyi yorumlarda herkes devametmesini istiyor. Lütfn bni ve bnm gibi isteyenleri kırmayım... ŞİMDİDEN HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER SEVGİLER SAYGILAR...
selin demiş ki; yaaaaaaaaa çokkkkkkk güzel bir dizi yeniden oynasın lütfen birbirlerine çokkk yakışıyorlar çokkk seviyorum bu diziyi lütfen yeniden oynasın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bizi kırmayın
omedya demiş ki; bu diziyi sevdiğim kadar baska bir dizi sevmiyorum lütfen yeniden başlasın ama yeni bölümleriyle lütfennnnn.... tam kadro başlasın lütfennnnn........
elif demiş ki; bu diziye hayranım süperrr bir dizi ama keşke bitmeseydi leyle ve menderesi birbirine çok yakıştırıom
sümeyye demiş ki; lale devri başladı ama o da bitti gelen gidioyor
gizem demiş ki; ben bu diziyi çoooooooooooook seviyordum . hele menderes ile leylanın aşkı herkezi yıkıp geçiyordu. mendesin sempatik halleri ve leynanın hoş görülü olmasını çok seviyordum. ha bu arada ben menderese bayılıyordum
zeyneb demiş ki; cok seviyorum bu diziyi.Menderes benim dahada hosuma geliyor.
nazlýnur demiş ki; bn yemini çok seviyorum harika bi kız keşke filmi bitmeseydi hiç kaçırmazdım bn bu dizine 4 kişiyi seviyorum leyla gazel menderes mahirr.....:)
elif nur demiş ki; eskiden izliyordum ama okullar baladı başlayalı yemin dizis bitti ama iyikide bitti çünkü dersler başladı izleyeezdim
sema demiş ki; çok güzel filim seviyorum
Bülent33 demiş ki; cok güzel bir dizi tebrikler inanin bir diziyi bu kadar istekli seyretmemistim
esra demiş ki; leyla ve menderes çok yakışıyor. leylanın yerinde olmayı çok isterdim. çünkü menderese aşığım.serhan ve tuba hoşçakalın...
meltem demiş ki; çabuk çıksın keşke
maviþ melek demiş ki; hiç bi diziyi bu kadar severek izlemedim leyla ve menderesin dizide hayranıyım burdan herkese ders olsun seven bırakmasın yalan seviorum aşığm deyip kimse aşkı lekelemesinnnnnnnnnn
ena demiş ki; çok çok seviyorum bu diziyi özellikle harun ve leyla gazel
Burcu demiş ki; bencede çok güzel bir dizi serhan yavaşla leyla bir birlerine çok yakışıyorlar.......)))
feyza demiş ki; bu filimi hayranlıkla izliyoruz dilek ablam lam ve ben şimdi yeni bir başlangıç yapnızı istioruz tuba abla seni sevioruz
FADÝME demiş ki; TEK KELİMEYLE HARİKA BİR DİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM BU ZAMANA KADAR SEVEREK İZLEDİÐİM TEK DİZİ YİNE TEKRARINI KOYSALAR YİNE İZLERİM KEŞKE YİNE BAŞLASA...
gamze demiş ki; bence çok güzel bi film ya bence sizde izleyin sizde bu filme bayılacaksınız
nazife demiş ki; bende yemim dizisinin tekrar etmesini istiyorum
yasin demiş ki; ben bu diziyi çok sevdim oyussen bu dizide melderes unutulmazda oynuyoe dimi arkadaşlar ben ikisinide seviyom unutulmazdan yemini
DERYA demiş ki; BEN YEMİN DİZİSİNİ ÇOK SEVİYORUM.
çiçek demiş ki; ben bu dizide en çok 4 kişiyiseviorum leyla gazel menderes mahir dimı dimı yani umutulmaz ı da izliom menderes çok güzel oynuo dimı
ferdi demiş ki; arkadaşlar bence sizler unutulmaz dizisini izleyin serhan yavaş ve edayı çok seveceksiniz birbirlerine çok yakışıyorlar dimi dimi....
nagihan demiş ki; süper bi dizi ya ama oynamıyor nedense artık:(
zehra demiş ki; bu diziyi cok seviyorum yine oynatsalar iyi olur
gundovan demiş ki; bu diziyi ben ve aylem cok seviyor bu diznin bir cok guzelikleri varki hayranaiz bu diziyeeeeeee
merve demiş ki; çok güzel bir dizi işalah devam eder
melek demiş ki; cok guzel bir filim
ilkay demiş ki; çok güzel şarkısına bayılıyorum
sümeyye demiş ki; çok güzel bir filim her gün internette izliyorum
sinemsevde demiş ki; süper bir dizi takip etmeyenler burdan izlesin
ENA demiş ki; SÜPEEER BAŞKA BİRŞEY DİYEMEM KISACASI MÜKEMMEL
recep demiş ki; AŞKIM DEMK BUKADAR GÜZEL DENİLİYOR FİLİM LKE
galip demiş ki; ya keşki devam etse menderes leyla yı cok seviyomm cok güzel bir dizi ya
leyla demiş ki; çok güzel birdizi
hasret demiş ki; ben bu diziyi çok beyendim yine herzaman saat üçte başlasın nooooooooluuuuuur
sinan demiş ki; evet bende tekrarlanmasını istiyorum yemin dizisini tekrarını verın
kader demiş ki; muhteşem bir diziydi
GURUR demiş ki; LEYLAYA HAYRANIM KÜÇÜKLÜGÜMDEN BERİ YANİ TUBA ÜNSALA KEŞKE HİÇ BİTMESEYDİDE KEYİFLE İZLESEYDİK BİR DAHA OYNASIN YEMİN DİZİSİ YOGUN İSTEK ÜZERİNE...
minel demiş ki; bu benim msnem değil lütfen bu film bir daha başlasın ölüyörum hasretinden
aleyna demiş ki; leylayla menderes çok yakışıyor ve çok güzel bir filim lütfen yeniden başlasın şarkılarıda,filimleride süper lütfen ama lütfen yeniden başlasın ben gerçek aşkı bu filimde gördüm ...........
zeynep demirci demiş ki; SÜPER DİZİ
funda demiş ki; muhteşem bir film
þüheda bayrak demiş ki; böyle güzel dizi yok dünyada
duygu demiş ki; yaaaaaa süperrrrrr dızıydı nolur devam etsın yenı bolumler baslasın...
ayþe demiş ki; gündüz kuşağı dizsi olsun lütfeeeeeeeeeen
ARZU demiş ki; LÜTFEN DEVAM ETSİN YENİ BÖLÜM ÇIKSIN AKŞAMLARI ALANYAYA GELSİNLER
sezer demiş ki; cok.guzel.dizi
mehmet demiş ki; ABİLER APLALAR LÜTFEN YEMİN DİZİSİ YENİDEN BAŞLASIN LÜTFENN...... SAYGILARIMLA
ESRA demiş ki; BEN AŞKİ BU DİZİDE GÖRDÜMMMMMM HELAL OLSUN LEYLA VE MENDERESİ BAŞKA DİZİLERDE YANYANA GETİRİN
Esra demiş ki; harika diziydi
toprak demiş ki; süper bi film devam etsin
aysun özcanlý demiş ki; diziden çok memnunuz. yeni bölümlerini merakla bekliyoruz...leylanın çok büyük hayranıyım..
gamze demiş ki; leylayla menderes çok yakışıyorlar lütfen hiç bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
gitarst demiş ki; bnde en çok leylayla menderese bayılıyodum güzel bifilm hiç bitmesini istemiyom.
hale demiş ki; muhteşem bir dizi keşke hiç bitmeseydi yemin dizisi tekrar başlasn lütfnnnnnnnnnnnnn
azra demiş ki; yemin keşke bitmeseydiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimenderes ve leyla çok güzeldi
seda demiş ki; çookk gusel bu dizi yha hele leylaya bittim yeni bölüm yapsınlar yha lutfen
zeynep demiş ki; çokgüzel bir film hayran kaldım özellikle leyla ve menderese hayran kaldım
bilge han demiş ki; bayılıyorum çokk gsell bir film yha severek izliyorum:)
memet demiş ki; bu film seyretmek istiyorum
binnaz demiş ki; çok güzel bir film yine başlasın
abdullah þahin demiş ki; gerçekten güzel devam etsin
ece gizem demiş ki; ben bu filmi çok seviyorum.leyla ve menderezin hayranıyım.bence bu film devam etsin
kader demiş ki; süper
talip demiş ki; menderes ve leyla çok güzel.
gizem demiş ki; leyla cokkkkkkkkkkkk guzel menderesle cok yakisiyorlar
betül demiş ki; çookkkkkkkkkkkkkkkkk güzel menderessssssssssssssss hayranım ama cihana hiç değillllllllllllllll
duran demiş ki; bayılıyorum bu filme devam etsin
Yorum Yap


Çizgi Filmler