Eski Diziler
Lise Defteri 9. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: 0
Önceki Yorumlar
eren demiş ki; ON NUMARA BU FİLM KALBİM SİZİNLE ARKADAŞLAR
10.04.2014 - 20:51
Emel demiş ki; Bir tek burası vermiyo kanal d`nin arşiv dizilerine gir!
21.03.2014 - 17:32
Nil demiş ki; 9.bölümün son kısmı neden yok?Lütfen ilgilenin.Bu dizi bir tek bu sitede doğru düzgün açılıyor.
YeLiz demiş ki; Bu dizi çok güzel yhaaa Tekrarlarını versinler bari Kanal Dye sesleniyorum Tekrarlarını gösterin 1 saat flann nolur yhaa çok güzel bir dizii
kübra demiş ki; admin 9.bölümün son kısmı yok,yükler misiniz?bir de ben de bu diziyi çok seviyorum.hele mehmedi
selin demiş ki; süperrrrrrrrrrD:
aykut demiş ki; ediz nasıl dalga geçiyor adamlarla :)
hüseyin demiş ki; ya arkadaşlar 4. saniyeye kadar çalışıp sonra çalışmıyo kendi kendine kapanıyor.ben her gün izliyodum ama sorun yoktu bugün bi gariplik oldu...
isa demiş ki; bufilim başlayılı çok güzel
Yorum Yap


Çizgi Filmler