[Reklami kapat]
Eski Diziler
Aşk 10. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: Orhan’ın ahlaksız teklifi Kerem’i çıldırtır. Orhan’a saldırmaya çalışır ama, Orhan’ın adamları onu dövmeye başlar. Azra çaresiz, ne yapacağını bilmemektedir. Azra yaralı haldeki Kerem’i, o durumda evine gidemeyeceği için, kendi evine götürür.Azra, Kerem’i merak edip arar. Şebnem’in yanında olduğunu öğrenince kıskanır. Hemen ertesi gün Kerem'e gidip buna daha fazla devam edemeyeceğini söyler, bir an önce hatta hemen gidip Şebnem’e her şeyi söylemesini ister. Kerem'se Şebnem’le bunu konuşamayacağını söyler. Ancak Azra'nın aklına başka bir çözüm gelir. Kerem, Şebnem'e her şeyi yazacaktır. Evet, bir mektupla her şeyi bitirecek, gerçekleri ortaya koyacaktır.
Önceki Yorumlar
MELiS demiş ki; Dizi 13. Bolumde finaaall !!!!
20.12.2013 - 11:29
SELİN demiş ki; Herkese selam. Ben bu dizinin başından beri böyle bir oyun oynamak zorunda kalan bir çiftin aşkının mutlu bitmeyeceğinden emindim. Çünki böyle bir oyun herşeyden önce duygusal bir strestir. İki tarafta durmadan herkese yalanlar söylemek zorundadırlar ve ek olarak, dizimizde de gördüğümüz gibi birbirlerine de çeşitli sebeplerden yalanlar söylemek zorunda kalırlar . Bu zaten başlı başına bir stres faktörüdür ve ayrıca tarafların birbirlerine olan güvenlerini sarsar, ki bu da sonun başlangıcıdır. Üstüne sevdiğini başkasıyla paylaşmak zorunluluğu; üçüncü bir kişiyi aldatmanın verdiği suçluluk duygusu, ve her an rol yapmak zorunda olmanın verdiği yük de eklenir; taraflar hem kendilerine hemde aşık oldukları kişiye yabancılaşmaya başlarla. Aşkları da masumiyetini kaybetmiştir ve kirlenmiştir. Herşey planladıkları gibi gitse bile birlikte mutlu olmaları bence mümkün değildir. Eğer senaryo iyi olsaydı aşıkların değişimini ve bu aşkın bitişini yavaş yavaş işlerler bizde aşka değişik bir bakış açısını ve bu değişim dramını zevkle izlerdik. Ama olmadı, bakalım bundan sonra bize ne gösterecekler. Sevgili CEMİLE LaLem’inde belirttiği gibi Azra’ya neden iğrenç denilemez konusunda yazılanları çok güzel toparlamış ve Azra hakkındaki yeni düşüncelerini içeren çok güzel bir yorum yapmışsın, eline sağlık. Yorumunun Aslı ve Hazal’la ilgili bölümüne de katılıyorum. Ek olarak Aslı ve Hazal konusunda belirtmek istediğim bir şey daha var: Hazal bu dizide ne kadar Feriha gibi davranıyorsa Aslı da o kadar dudaktan kalpteki Lamia’yı görmek mümkün. Selam HAYES aramıza hoşgeldin, yorumun dikkatimi çekti. Bir oyuncu tecrübe edinmeden başrolde oynatılmalı mıdır konusu bence üzerinde düşünülmesi gereken bir konu. Genel bir doğru var ki o da oyunculuk eğitim, emek ve kabiliyet isteyen bir meslek. Hazal’ın yolun başında olduğu ve öğrenmesi gereken çok şey olduğu da doğru ama hiç bir rolde oynamadan başrol oynamış kişilerin çok başarılı ve daha önce düzinelerce yan rollerde oynadığı halde başrolde başarılı olamamış kişilerin var bilindiği üzere. Mesela senin örnek olarak gösterdiğin Beren Saat’te „Aşkımızda ölüm var“ adlı bir dizide konuk oyuncu olarak rol aldıktan hemen sonra „Aşka Sürgün“ dizisinde başrol almış bir oyuncu. Emrah gibi kalas bir şarkıcıya birden fazla Çağla Şikel gibi oynadığı rolden çok kabiliyetsizliğine gülünecek bir mankenede bir dizide başrol verilmiş bir ülkede Hazal başrolü çok daha fazla hakkediyor. Bu dizinin başarısız olmasının sebebini de Hazal’la Hakan’a yüklemekte yanlış. Eğer bu senaryosu sapur supur dökülen dizi 9. Bölüme kadar dayandıysa bu da Hazal ve Aslı sayesinde oldu bence. Bugünün saraylısı dizisinde oynayan Cansu Tosun hakkındaki bilgilerinde biraz eksik. Cansu Tosun Almanya da doğmuş büyümüş 12 sene klasik bale eğitimi sonra çeşitli dans eğitimleri alıp Almanya’da çeşitli markaların reklam yüzü olarak fotomodellik yapmış; Yılmaz Erdoğan’dan oyunculuk dersleri aldıktan sonra TRT 1 de gösterilen 40 bölümlük „Küçük Hanımefendi „ isimli dizide başrol oynamış bir oyuncu. Yani „Bu günün Saraylısı“ Cansu Tosun’un başrolde oynadığı ilk dizi değil. Ne derece başarılı bilemem iki dizisini de seyretmedim. Herkese sevgiler.
15.12.2013 - 16:32
cemile demiş ki; bölümü izlerken dikkatimi çeken şey azranın şebneme bakış açısıydı. azra şebnemi rakibi olarak görüyor. sevgilisi için onunla savaşmak istiyor. kıskançlığı, aksiliği, şebneme karşı duyarsızlığı hep bundan. azra vicdanının sesini susturmuş, kulağında şebnemin keremle ilgili söyledikleri çınlarken, kumsalda şebnemin fenalaştığını bile fark etmeyecek şekilde kendini kaybedip, şebneme kerem benim sevgilim demesi onun ruh halini yansıtan en güzel sahneydi bence. kerem en zor durumda olan bana göre. bir yanda aşkı bulduğu kadın, diğer yanda masumiyeti, iyiliğiyle, sevgisiyle kendisini ezen kadın. kalbi azra derken, vicdanı şebnem diyor. şebnemi gerçekten seviyor mu, yoksa acıma duygusunu sevgi mi zannediyor ona karar veremedim. bu arada sultanımdan tekdir yerine takdir aldığım için mutluyum. maazallah tekdirden uslanmayanın hakkı kötektir diyebilirdi. azra için düşüncelerim radikal değişime uğramadı. azra şebnem konusunda gerçekten vicdanları zorlayan laflar ediyor ve beni aynı şekilde kızdırıyor. ama onu tanıdıkça, farklı yönlerini keşfettikçe bu yönlerini de söylemek gerekiyor. kumsalda kerem benim sevgilim derken, hastanede can çekişen bir kadına onu sana bırakmayacağım derken azranın şeytani bir tarafı vardı. ama dediğim gibi bu aşkın onu kötü yönde etkilediğini, tüm dengelerini yitirdiğini görüyorum. rozanın fragmanla ilgili söylediklerine katılıyorum. senaryo resmen iflas etmek üzere. umarım böylesine ilginç bir konuyu beceriksizlikleri yüzünden batırmazlar, bir an önce konuyu toparlarlar. azrayı cana aşık ederlerse senaristler bizimle dalga geçiyor diyeceğim. ancak intikam için evlenirse bir şekilde onu anlayabilirim. herkese sevgilerimle..
15.12.2013 - 01:25
fey demiş ki; Selam A.Ş.K.cilerr, yoksa mağdurları mı demeliyim?! Çünkü her an dizi yayından kalkabilir ve biz mağdur duruma düşebiliriz de.. Selincim, biliyorum sana verdiğim sözü tutamıyorum, bunun için de üzgünüm ama hiç içimden yorum yazmak gelmiyor. Baksana dizinin günü ve saati değişti, reytingler yerlerde.. Sanki yerine getirilen dizi çok reyting alıyor da.. Boşu boşuna dizimizin günüyle oynadılar. KAYIP dizisin de akıbeti meçhul sanırım erken final olacakmış. Selincim dizimizde eleştirilecek çok şey var da bende heves yok! Bu dizide eğer Hazal oynamıyor olsaydı, kimse bana bu diziyi izletemezdi, bu kadar söyliyeyim sen gerisini anla canım. Ama senin Hakan Kurtaş ın oyunculuğu için yazdıklarına çok güldüm. Demek sen de denediin yapamadın ha.. Bak gördün mü canım çocuk ne kadar zor bir şey yapıyor, sen bile yapamamışsın, birde bilip bilmeden eleştiriyorsun çocuğu hahayy.. Canım benim de Hakanla ilgili bir tespitim var, bakalım sen de aynı mı düşünüyorsun? Şöyle ki, ben Hakanın biraz kılıbık olduğundan şüpheliyim, bu çocuk sevgilisinden çok korkuyor olmalı, yoksa neden bu kadar ruhsuz öpüşsün ki.. Yahu kızların içini öldürdü be.. (kızlar derken Aslı ve Hazalı kasdediyorum) Zavallı kızlar inandırıcı olacağım diye kendilerini parçalıyorlar ama adamda tık yok. Sanki ilk kez öpüşen kızlar gibi çekingen. Şimdilik bu kadar daha sonra yazışmak üzere seygiyle kal♥ Sevgili CEMİLE o kadar güzel yorum yapmışsın ki, bende LaLem gibi kayıtsız kalamadım. İçimden geçenleri aynen yazmışsın, neredeyse aynı kelimelerle.. Ben de Beyaz Şovu izlediğimde birebir aynı şeyleri düşündüm. Tabi dizi yorumunda birebir aynı, ama ben yazsam bu bölüm için daha da sert yazardım galiba.. Sevgiler.
14.12.2013 - 15:55
Roza demiş ki; Yeni fragmanda Can Azraya "benimle evlenirmisin" diyor:)))). Diziyi nasil ayakta tutacaklarina sasirdilar. Izliyeciyi Kerem/Azra,Kerem/Sebnem askina inandiramadilar,simdi de Azra/Can deniyelim. Sipsevdiler sizi:)). Ask bu kadar basit mi? Bir iki tenis dersinden sonra abayi yakmalar...
13.12.2013 - 12:44
LaLem demiş ki; Herkese merhaba. Cemile hanım bu sefer sırf sizi takdir için yazıyorum. Herzaman tekdir olmaz değil mi. Neden diyeceksiniz. Sıtede birkaç arkadaşımız var ki bunlar, isimlerini saymıyayım bir kısmının ismini daha önceler yazmıştım, diğerlerini de yazarak vakit kaybetmeye gerek görmüyorum çünki siteye sadece ya çok uzun yorum yapılıyor diye eleştiri için giriyorlar, ya da Azra kötü, iğrenç, paragöz, vicdansız, ahlaksız, terbiyesiz , nefret ediyorum, iğreniyorum veya Hazal, buz gibi, rol yapamıyor, suratsız , hep aynı ifadeler, aggressiv, feriha gibi, antipatik, performans yok v.s. demeye giriyorlar. Nedenini , nasılını yazsalar oturup kafa yoracak insan, ama o da yok. Her bölümde bozuk plak gibi aynı sözler, aynı terane. Tamam anladık diyoruz olmuyor, zevkler ve renkler diyoruz olmuyor, selin gibi ağzımızda tüy bitinceye kadar azranın iyi yönlerini ve kötü yönlerini anlatıyoruz olmuyor, bu arada hiç kimse azra melek şebnem kötü demedi diyoruz o da olmuyor. Bunları, bir zamanlar bir çocuk dizisi vardı “şirinler” diye, orada bir şirine vardı, ki bu şirine ne olursa olsun, kim ne derse desin, herşeye “neffffrettt ediyorum” derdi, ona benzetiyorum. Bir laf söylenildiği zaman da bizi hakir gördün, saldırdın, bana dokunma, bana değinme edebiyatı yapmaya başlıyorlar. Abır, sabır, ya sabır demekten başka bir çare bırakmıyorlar insana. Siz bu yorumunuzda selinin büyük bir sabırla defalarca anlatmaya çalıştığı, azranın sorumluluk duygusu olan bir kız ve abla , fedakar bir arkadaş ve kimseyle alıp veremediği olmayan, Orhan olayına kadar sadece sevdiğiyle mutlu olmak isteyen biri olduğu yorumunu ve fey arkadaşın azranın şebneme karşı neden böyle davrandığı konusunda yaptığı yorumları toparlayıp, güzel bir üslupla(ki ben sizin üslubunuzu hep beğenmişimdir), kendinizden de birşeyler katarak çok güzel açıklamışsınız. Takdir ettiğim diğer konuda azra hakkındaki fikrinizi kısmen değiştirdiğinizi (sizde bir zamanlar, azrayı, vicdansız, ahlaksız, takdir edilecek hiçbir yönü olmayan biri olarak görmüş hatta onun için, şeytanın ikinci adı azra olmalı demiştiniz) alenen olmasa bile belirtme olma cesaretini göstermeniz. Yorumunuzun tamamına katılıyorum. Bu arada roza arkadaşın ” Vallah bir ara Azra karekterini elestiren,sevmiyen,senaryoyu sacma bulan bir tek ben ve SANEM saniyordum:)). Yalniz degilmisim” yorumunu okudum. Ne kadar yapmıyayım desem de dayanamıyacağım, roza arkadaş, birincisi, bu sitede senaryoyu eleştirmeyen tek kişi görmedim ben daha, sen gördüysen kimse yazda bizde bilelim ikincisi bu sitede herkes azrayı eleştiriyor ama bazılarımız “nitelikli eleştiriyor” son olarak cemile hanımın yaptığı gibi, sadece her bölümde, vicdansız, iğrenç v.s diyerek değil. Haa sen görmüyorum, çünki ben sanemin yorumundan başkasını okumuyorum diyorsan o başka. Herkesin azradan nefret etmediği doğru. Mesela ben, seviyorum diyemem ama nefret de etmiyorum. Hay allah sen okumuyordun benim yorumlarımı değil mi? Neyse ben yine yazayım da işimde kalmasın. Esenlikle kalın.
13.12.2013 - 12:29
sanem demiş ki; Fragman'da Kerem "Azra cok iyi birini hak ediyor" diyor, Azra'da " Keremi hic aff etmicem" diyor. Azra yine " Can iyi biri" diyor, Melis sende onu sev diyor. bu senariyo bu kadar basit bir senariyo. bir gecede yazilan bir senariyo.Kerem efendi peki Sebnem hak ediyormu?,kendine asaglik biriyim diyor Azra hak etmiyor ama Sebnem hak ediyor,Azra'da bula bula Cani buldu neymis iyi biriymis.kendi asklari icin bir aileyi mahv edecekler. senariyonun bundan sonrasini ben yaziyim: Azra Canla evleniyor, Can evimiz buyuk hep beraber yasariz, Sebnem " evet benim yakin arkadasim bizimle yasasin bende yanliz degilim".Sonra yine Kerem ve Azra hala birbirine asik olduklarini fark ederler.Sebnem iyilesir.sonra Azra uzgunum Can seni sevmeyi cok istedim cok calistim ama olmadi bosanmak istiyorum,Kerem'de " Sebnem uzur dilerim sen cok iyisin,mutlu olmayi hak ediyorsun,ben seni mutlu edemem, uzur dilerim bosanalim" diyecek. Sonra Sebnem ve Can her seyi ogrenecek,bundan sonrasini senarist Sebnem ve Cani ne hale getirmeye calisacak bilmem artik.onlara oyle acilar verecekler ki Kerem ve Azra keske biraksaydik Orhan bizi oldurseyde baska dunyada beraber mutlu yasardik diyecekler.bakalim buralara kadar bu dizi devam edecekmi. benden bu kadar.bakalim senaristlerde benim senariyomu yazmislar yazmamislar:))
13.12.2013 - 03:10
cemile demiş ki; vakit darlığından ancak bu bölümün birinci partını seyredebildim. o yüzden diziye yorumu diğer partları izledikten sonra yapacağım. yorumlara bir göz attığımda arkadaşların biraz coşmuş olduğunu gördüm. tabi herkesin fikri kendine. kimseye niye böyle düşünüyorsun diyemem. ancak 10. bölümdeyiz. azra hakkında daha geniş bir bilgiye sahibiz. azraya şebneme yönelik vicdanı zorlayan laflarından dolayı kızanlardan biriyim. ama azraya iğrenç sıfatını yakıştıramıyorum. azra, kerem-şebnem ilişkisinde sigortaları atan bir görüntü içinde. bunun dışında başkalarına zarar veren bir yönü yok. ailesine (bana göre o annenin biraz ders alması için azranın onları en azından bir süreliğine terk etmesi lazım) her şeye rağmen sahip çıkan bir kız. evde huzur ortamı yok ki kız düzenli eve gelsin. para için azrayı cana iteleyen annesinin paragöz tavırlarının, kendisinden para tırtıklamasının, yalanlarının hepsinin farkında azra. annesinin kardeşini de kötü etkilediğini görüyor. üç kişilik bir aileyi tek başına geçindirecek bir gelire sahip biri kendini hayli hayli geçindirir. ama azra herşeye rağmen onların ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyor. iş yerinde de kimseyle alıp veremediği yok. arkadaşından (melis) öğrendiğimiz şey azranın melisin zor günlerinde maddi-manevi yanında olduğu. azranın tek hatalı olan noktası şebnem, daha doğrusu keremle birlikte olan şebnem. onunla olduğu anlarda kıskançlıktan deliye dönüyor, tüm dengesi bozuluyor. bu doğru mu? hayır tabiki. üstelik şebnem hasta. ama azra keremin şebneme doğru gidişini de görüyor. bu da onu yaralıyor. azra hataları olan, fevri bir insan. ama bana göre kesinlikle iğrenç bir karakter değil. kötü yanlarını görünce (özellikle şebneme olan düşüncelerinde) azranın içine şeytan kaçmış diye düşünmeme rağmen, bir yanım da azranın farklı yönlerini görerek bu aşkın azrayı bu kadar zıvanadan çıkarttığını düşünüyorum. şebnemin hasta olma faktörü azranın kötü yönünü çok sivri gösteriyor bize. şebnem hasta olmasaydı bizlerin üzerindeki etkisinin bu kadar kuvvetli olabileceğini düşünmüyorum. beyaz show u da seyrettim bu arada. oradaki hazal böyle ortamlarda olmaktan çok sıkılan bir genç kadın görüntüsündeydi. soğukluğu sıkılganlığından ileri gelebilir. aslı tandoğanla kıyaslama yapmak çok da doğru değil. aslı 34 hazal 23 yaşında. aslı aynı zamanda tiyatro sanatçısı. hem yaşının verdiği olgunluk, hem de yaşanmışlıkları onun daha rahat davranmasına neden oluyor. yoksa oturuşlarında dikkat ettim hazal daha derli toplu oturuyordu. kendisiyle takoz espirisiyle boy takılmalarına gülerek katıldı. daha çok genç. öğreneceği çok şey var. azra dönersek, azra özellikle aşkı söz konusu olunca çok bencil, duyarsız, hatta bazen vicdansız olsa da bütünü düşündüğümüzde asla bana göre iğrenç, çok kötü bir karakter değil. aslında sıradan istekleri olan, herkes kadar rahat yaşamayı isteyen genç bir kadın. şebnem ile ilgili sarfettiği sözler olmasa, aşkı söz konusu olduğunda bu kadar düşüncesiz davranmasa belki azra bu kadar tepki çekmezdi sanırım. tabi bunlar benim düşüncelerim. farklı düşünün herkese sevgilerle..
12.12.2013 - 14:05
SELİN demiş ki; Herkese selam. WoW ! dizimize ilgi artmış, sitemiz kalabalıklaşmış, renklenmiş. Yeni gelenler hoşgelmişler. FEY, MSFIGO, CEMİLE ve MELİS ise ortalıklarda yok. Hepsi beklenmekteler bildirilir. LaLem’cim selam, yorumuma yaptığın iltifatlara teşekkürler ve Sultanlık payeni de almıyayım desem seni kırmam umarım; ben aşırı demokratik biriyim sultan falan olamam . Hemen sadede geleyim vaktim az yazmak istediklerim çok. Ama sadede gelmeden önce seni sevindirecek bir şey söylemek istiyorum (sen bana Kerem’i beğendirmeye çalışıyordun da o bakımdan) ben bu bölümde Kerem’e bir daha hayran oldum, daha doğrusu onu canlandıran oyuncuya. Şaşırma çok ciddiyim. Neden mi? Her durumda aynı şekilde bakma yeteneğine sahip olduğu için. Adam sevilirken, severken dövülürken, döverken, üzülürken, sevinirken v.s hep aynı bakabiliyor. Bu kolay değil istersen bir kere dene . Ben denedim yapamadım. Bunun haricinde hayran olunacak veya beğenilecek bir şey bulamadım 10. Bölümde. Sevgiler LaLem’cim. Gelelim dizimize: bu bölüm dizinin yön değiştirdiğini gösterdi bana. ilk işaret Azra’nın Orhan’ın çağrısına polisle gelmesi oldu. Azra-Kerem çiftinin intikamcı Mafya Orhan korkusuyla, bilinen kötü oyuna girdiklerini inandırıcı bir şekilde seyirciye yansıtamayan senaristler ve kısmen oyuncu kadrosunun, Azra’nın aynı korkuyla Orhan’ın ahlaksız teklifini kabul etmek zorunda kalmasını da kimseye inandıramazlardı bu saatten sonra. Bu dizinin sonu olurdu. Orhan’ı şimdilik aradan çıkarıp böyle kötü bir oyunla aşkları kirlenen çifti ayırmak diziyi kurtarmak yolunda atılabilecek tek ve en akıllıca adımdı. Buna rağmen diziyi kurtarmak mümkün olabilebilecek mi bilmiyorum, çünki artık karşılarında sabırsız ve hayal kırıklığına uğramış kızgın bir seyirci kitlesi var ki, böyle bir seyirci kitlesi daha kritik gözlerle bakacak artık diziye. Senarıstlerın de oyuncularında çok daha fazla emek sarfetmeleri gerekir bundan sonra. Dizi biterse bende sevgili ELVEDA gibi Hazal’ı göremiyeceğim için üzüleceğim , birde işlenebilecek çok yönü olan bir konuyu heba ettikleri için ama hepsi o kadar. Öğlen tatilim bitti, devamı akşama. Herkese sevgiler...
12.12.2013 - 13:26
Sanem demiş ki; Roza, kim ne derse desin canim, hazal kendisi Beyaz show'da " ilk defa bir kotu karekter rolunu oynamak bana heyecan verdi ". Bundan otesi varmi? Hazal kendi Azra kotu karekter diyor. Hakan'da " Sebnem daha vicdanli, daha romantik, iyi kalpli oldugu icin Kerem ona Asik oluyor". Yani dizi'de zaten "kotu karekter, bencil, kendi hayatini dusunen, biri oldugunu haykiriyor.
12.12.2013 - 04:22
Roza demiş ki; NAZ,AYSEL LOVE,HAYES,TRK hosgelmissiniz. Vallah bir ara Azra karekterini elestiren,sevmiyen,senaryoyu sacma bulan bir tek ben ve SANEM saniyordum:)). Yalniz degilmisim.
11.12.2013 - 22:57
Naz demiş ki; Trk, sana katılıyorum, Azra karakteri iğrenç ötesi, bi kere çok soğuk, kendi keyfi için babasını bile satabilen, ahlaksız, terbiyesiz, üç kuruş para getiriyor diye evde sürekli terör estiren, hep akşamdan kalma dolaşan ve en önemlisi vicdan yoksunu bi kadın işte. Baş rol için fazla kötü, Şebnem yanında melek gibi duruyor. Kim ne derse desin bu dizinin cadısı Azra. Çektiği acıları sonuna kadar hak ediyor, ona az bile.
11.12.2013 - 22:38
Aysel Love demiş ki; bu dizi o kadarda guzel diyil hazal kayaya nefret ediyorum kendi gibi kotu rolda gidiyor
11.12.2013 - 21:37
Elveda demiş ki; Herkese merhaba, Hic bir seye yanmiyorum da dizi biterse Hazal Kayadan mahrum kalacagima yaniyorum. Daha oncede soyledigim gibi senaryo dokuluyor, diyaloglar berbat. Saka gibi resmen! Pazartesi cikan bolumu hic begenmedim. Her seferinde bir sekilde seyrediyorum, ama git gide sevkim kiriliyor. Bu kadar emege yazik ya. Dizi "sil bastan" sarkisiyla bitti. Insallah haftaya daha iyi olur ve dizi yeniden basliyormus gibi baslar. Benim gibi Hazal Kaya hastasini bile ifrit ettiler ya, digerleri ne yapsin? Nasil seyretsin? Kerem bence Sebnemle kalsin, Can Azrayla olsun ama iliskilerini yavas yavas islesinler. Hersey cok ani gelisiyor, cok ruhsuz. Biraz sindire sindire, bizi heycanlandiracak seyler olsun, sicaklik olsun. Dizinin havasi insani adeta donduruyor. Daha iyi olmasi dilegiyle...
11.12.2013 - 20:53
Hayes demiş ki; Benim her zaman savundugum bir sey var, oda daha yeni yetmeleri yeteri kadar tecrube edinmeden bas rollere koyarsan olucagi ancak 6-7 bolum goturursun ondan sonra insanlar sogur, Hazal'da, Kerem karakteride henuz psimemis ellerini kollarini nereye koyacaklarini bilmeyen iki acemiye benziyor benim gozumde, her ikiside daha onceki dizilerinin sevilmis olmasina dayanarak onemli fakat yan rollere koyulmasi gerekir yani gercekten usta isini bilen, gercekten yetenekli oyuncularin bulundugu bir dizide yan karakterler. Hazal nasil parladi ASK'I MEMNU da ama yan roledeydi o yuzden onun yaninda usta basarili oyunculardan dolayi goze batmadi, dusunsenize bihter karakterinini onun oynadigini, kesinlikle tutmaz ve simdiki gibi efsane bir dizi olmazdi, Bu gunun saraylisini izlemey calistim 4. bolume kadar zor dayandim, bas rol oyuncusu kiz daha yeni yetme sadece bir dizide yan roldeydi orda hadi neyse gidiyordu ama simdi kalkmis hic bir tecrube hic bir duyguyu veremeden basrol kapmis ama gitmiyor, onca yetenekli bize askida nefretide kizginligida sevgiyide verecek insanlarara yazik oluyor, sirf guzeller veya yakisiklilar diye bir dizide gozuken ikinci dizede basrol, bu kadar kolay olmamali, bizler artik diziden anlar olduk oyle vaktimizi sacma seylere harcamayiz. Hzalin yuzu guzel ama onun disinda hic bir sekilde basrol oybycak yetenege ve goruntuye sahip degil. Bu dizinin miyadida bir kac bolum sonra (boyle devam ederse) dolacak benim icin..
11.12.2013 - 17:37
LaLem demiş ki; Herkese Merhaba. Bakıyorum ben girmiyeli sitemiz epeyce değişmiş. Yeni yeni isimler... eskiler kayıplarda. Bir cadımız eksikti o da tamamlanmış. Anladığım kadarıyla ilk yorumunu görmediğimiz bu arkadaşımız son bir yorum yazmak istiyor dizimize. İyi, güzel ama cadı arkadaş başka bir diziye yorum yapıyor herhalde yanlışlıkla. Burada aşkını paraya satan birilerinin değil , sadece sevdiğinin canını ve kendi canını korumak için paraya ihtiyaçları olan, bu nedenle kötü bir oyun oynayan ve bunun bedelini ödeyen iki genç ve mağdur insanın hikayesi anlatılıyor . Aşk sadece sıradan pembe dizilerde ve bir günde yazılabilen klişe aşk romanlarında olduğu gibi olunca aşk değildir. Aşkın binbir çeşidi vardır. Bu da benim fikrim. Selincim yine kayıplardasın. Sultanlık payemi sana vereyim çık ortaya lütfen. Sensiz sitenin tadı yok. Daha önceki bölüme yaptığın son yorum için de söyleyeceğim tek şey, bence sen dizi yorumcusu olarak bir yerlere müracaat et. En çok beğendiğim kısmı da, kopyalıyorum, “bu bölümde beni ençok duygulandıran sahne Azra ile Kerem’in dilek ağacı yanında dileklerini birbirlerine söyledikleri sahneydi. Birbirini çok seven ve sadece birlikt e bir ömür geçirmeyi dileyen tertemiz iki genç. Sonra hayatlarına onlara haksız yere kötülük yapan biri giriyor ve herşey kirleniyor”. Bence senaristlerde bunu okuyup beğendiler ki senin kirlenme fikrini işlediler ve Kereme aşklarının kirlendiğini ve artık beraber olamıyacaklarını söylettiler. Evet şimdi dizide değişim başlıyor. Bu arada yorumcularımızda değişim başlamış bile. Şebnem karakterine senin ve Fey arkadaşın haklı olarak tekdüze ve aşırı saf olarak lanse ediliyor dediğiniz için bir bölüm önce sinirlenen roza arkadaş ta 180 derecelik bir dönüş yapıyor ve birdenbire aslının oyunculuğunun da tekrara başladığını farkediyor. Şimdi artık yine roza arkadaşın dediği gibi “Ahlak ve deger yargilari fazlasiyla olan” onun için idarecilerinin (meclisteki iktidar partisi millet vekillerinin) %35 inin çift karısı olan, çocuk gelin sayısı ve çocuğa karşı işlenen cinsel istismar suçları bakımından dünya listesinde 2. sırada olup kızların aileleri tarafından damadın maddi durumuna bakılarak ve hatta başlık karşılığı satılarak yapıldığı, topraklar aileden çıkmasın diye akraba arası evliliklere bile göz yumulan,” kocamın mutluluğu için ona arkadaşımı teklif ettim” diyen bir televizyon sunucu bile olan bir topluma uygun bir dizi haline getirecekler. Neyse bu konuyu uzatmıyayım yine bir kıyamet kopmasın. İyiki yorumlarımı roza okumuyor şimdi yine sinirlenirdi ona değinmiyeceğim dediğim halde değindiğim için. Bu bölüm için şu anda pek fazla birşey söylemek gelmiyor içimden. Senaryo ve konu yorumu hakkında verdiğim söze gelince, adını şu anda hatırlamadığım bir yorumcunun dediği gibi tek kelimeyle, senaryo dökülüyor. Daha fazla yorumu da hak etmiyor zaten. Konu ilginç ve tartışmaya açık senin dediğin gibi ama senaryosu kötü olduğu için inandırıcı olamadı. Şimdilik bu kadar. Esen kalın.
11.12.2013 - 12:32
sanem demiş ki; Insallah Sebnem Azranin dediklerini duymustur, uyaninca belli etmeden Azrayi kiskandirmak icin elinden geleni yapar. Azra nasil da kotu kotu Sebneme bakiyordu,kiz hastanede oluyor o gitmis Kerem benim sana burakmicam diyor sanki Sebnem Keremi ondan almis bir kasik suda bogacak. hem suclu hem guclu.bide Sebnem arabada Azraya " Melise kiskandim yakin arkadasin diye,olmasin,ben yakin arkadasin olayim istiyorum" dediginde cok sinirlendim.
11.12.2013 - 10:02
Garli demiş ki; Keremin batik cehresi simdi isa yariyor. Sebnem olume yakinlastikca Kerem ona daha asik oliyor. Boyle devranis tekce boyle bakimli insanlara dogru. Karakterler dayima degisiliyorlar. ofkeyle bunlari taabir etmek itlafi vakittir. Azranin sozleri sebneme komma halinda "Kerem benim .." katiyyen isitilmis; ama bence sebnem o sozleri bilmeden duracak (ighmaz edecekdir). Ha, Han cadisida tenkit olunca ayaga kalkti. malum ki demek icin sozleri varmis. Bence yorumcular cok kissa ve ya cok fazla yazmadan cekinseler daha iyi olur. Her sey olcusunde bihter!!
11.12.2013 - 04:19
Trk demiş ki; Kim ne yazarsa yazsin derse desin hepsine saygiliyim ama ben dusuncemin yuzde 99 dogru olduguna inaniyrum:) Simdi azra dizide igrenc bir karakter hele gecen bolumde asansore binip keremi arkasindan kosturdugu biran once gidip sebneme anlaticam diye bagirdigi sahnelerden sonra tam anlamis oldum... nerdeee gunesi beklerkende zeyneple keremin sessiz aski,,nerde azranin goooya kereme duygudu buyuk aski..:D Azracik guya kereme asik olabilir ama basrolu izleyici sevmeli Eski dizilerde hazal sevinmis kime ne!! bu dizisinde olmesine az kalmis bir genc kiza bile acimayan, bi an once olmesini isteyen esini tehdit eden kardesi de yan cebimde dursun misali elinden birakmyan hamile kalan dusuren anasini takmayan gece cikan gunduz gelen....hatta bence yeri geldginde katil bile olabilecek bir kapasitede yaratiga donusmus sevgili basrolumuz:D o yuzdenn bu dizi uzun omurlu olmayacak... guzel gozlu sebnem de ki malesef yan karakter ona yorum yapamiycam Nebahat cehre de kasinti her tarafi iyice cekilmis 70e yasini dayadi hala yasi olmayan kadin imajini sildirmeyeye calisiyor ajda oekkanla ayni eve koyup evin her tarafini da aynalarla suslemek lazim belki kalpten giderler:D
11.12.2013 - 02:09
Roza demiş ki; Sanirsam bu dizinin tutulmama nedenleri böyle uc bir konuda hikaye yazmak ve izlettirmek zor Türkiyede. Bizim türk toplumun yapisi bu tür karekterleri sindirecek yapida degiller. Ahlak ve deger yargilari fazlasiyla olan bu topluma böyle bir sey sunarsan tutma orani azdir. Ha bazilari hemen diyecek Ask i memnu tuttu ama. Evet tuttu,ama orada oyuncular cok iyiydi,güzel bir konsept ve entrika vardi. Burada ise Azra karekteri icin secilen Hazal yanlis. Kadin desem degil,cocuk desem degil,disilik yok. Fiziksel olarak rolünün altini dolduramadi ehh performansta yok. Tabi bunlar benim görüsüm,tabi ki buna katilmayanlar olacaktir. Hazal Kaya cok güzel bir kadin ama bu rolü sirtlayacak hatun degil. Kerem karekteride zaten fazla tutuk kaldi. Senarist Azra/kerem ikilisine karsi Sebnem/kerem ikilisi yapmaya calisti,ciftler cekismesi sunacakti ama yüzüne gözüne bulastirdi:)). Bu dizinin basarili bir versiyonu 90 li yillarda yayinlasnmisti sanirim Kara Melek. Isini cok iyi bilen ve yapan bir senarist izliyeciye cok ucta,cok kötü bir karekteride sevdirebilir. Böyle bir kalemde Türkiyede yok malesef...
11.12.2013 - 00:42
Roza demiş ki; Hanoverli cadi,yorumundan bir CADI oldugunda nasil belli oluyor:))))
10.12.2013 - 22:07
Roza demiş ki; Evet SANEM onu bende düsündüm. Azra basbayagi Sebenemin yüzüne haykirdi "Kerem benim sevgilim". Sebenemin bunu duymus olmasi gerekiyor. Tabi ki Sebnem kurtulacak ve gözlerini acacak. Ama senaryoda is olmadigi icin belkide bu konuya hic deginmezler. Pazartesi günü ASK a yaramadi,rating hazretlerinde anca 24. sirada olabildi.
10.12.2013 - 22:00
Gizem demiş ki; Evet böyle olmasi gerekiyordu. Keremle Azrayi birbirine yakistiramamistim. Canla daha cok yakisiyorlar.
10.12.2013 - 21:07
Mahire demiş ki; Hazal Kaya Cagatay kimi yakisikli birinden sonra boyle Kerem kimi birine nasil asik ola bilirsin? Kerem salagin teki hic bas rol icin biri deyil.Hep ayni surat. su dizide en cok Azrayi beyeniyorum. SALAGIN TEKI
10.12.2013 - 19:39
ayan demiş ki; ben azrayi cok seviyorum adini feriha koydumda rolu cok guzeldi burdada insallah can bereber olurlar
10.12.2013 - 16:31
hannoverli cadi:) demiş ki; Hadi buda benim arada yazdigim son yorumum olsun yoksa benimde bazilarindan farkim kalmicak aman allah korusun:) benim ki dizi degil insanlarin basik acisi ve elestirmek yeri geldi fikrimi söylemek oldu HIc bir ask satilik degildir bunun adi ne asktir nede fedakarlikdir..Insan sevdigini paraya satamaz..sonunda ne olursa olsun..Bunun adinida ask koymayin asikmis demeyin ..Alin bakin sonu ne oluyomus paraya sattiklari asklari hahahaha
10.12.2013 - 16:06
sanem demiş ki; merak ettim, Sebnem son anda Azranin dediklerini duydu mu acaba? Kerem benim sevgilim diye bagirdi. birde hastanede Sebneme Kerem benim onu sana burakmicam dedi,bunuda duymus ola bilirmi? Azranin ki ask falan degil tam bir abtal. neden sebneme gittin mektub yaz cantasina koy,is buldum bilitleri aldim,Sebneme sen daha iyisini hak ediyorsun yaz gidelim, hic bir sey dusunmuyor duygu vicdan onda hiss etmiyorum, kan verdiginde bile bakislari sanki zorla kan veriyor bir hali vardi. Kereme " sebnem SEY OLDUGUNDA kac gun evde kalirsin kocasi olarak yas tutarsin sonra beraber mutlu oluruz hem paramizda olur" yani Azra bu kadar.Kerem Azraya " Sebnem kotulesmis yogum bakima goturmusler" dedi,Azra bir " GUZEL" demedigi kaldi. anlamadigim sey Kerem neden Sebnemin durumu belli olmadan olmek uzereyken gidip Azraya Sebnemi seviyorum beraber olmamiz imkansiz dedi? neden beklemedi, nasil zamanlama.bunu simdi soylemesi sanki Azrayi sevmiyor artik Sebnem olurse bile onunla birlikte olmak istemiyor gibi geldi. Simdi Azra Cani kullanacak usta zaten,sirkette clismaya baslicak Keremde orda calisiyor bakalim Kerem ne halt edecek,Sebnemi gercekten o kadar sevmis ki olmeden once bile Azraye imkansiz diyor ya kiskanclik kirizlari gecirecek Azra Canla beraber diye. madem Azra iyi bir kiz Keremi buraksin gidip kendi hayatini yasasin ama yok tanidigim Azra intikam icin nasil Sebnemi umursamadi Canin hayatini'da umursamicak Keremden intikam alsin diye Canin hayatini da mahv edecek, Kerem sen boyle istedin diyor Azra ben boyle istememistim peki nasil istemistiniz azra hanim? ne zaman diyorsam evlen ne zaman uygun gorursem birak gel,onunla yatma dokunma. gercekten abtal. Nebahat bir hasta kizin annesi rolunu oynamayi hic beceremiyor, Can'da cok yapmacik oynuyor. Azranin annesi Sebnemin annesi olsaydi daha iyi olurdu,hatirlliyorum FATMA GULUN SUCU NE dizisinde oglu oldu diye nasil agliyordu guzel oynadi.
10.12.2013 - 14:12
Roza demiş ki; Bölümde sadece Sebnem Ferah sarkisini begendim. Kaan Urgancioglunun bu bölümde rol gücü cok zayifti,cok yapmacik,zorlama buldum. Hazali ilk aski i memnuda seyredip begenmistim. Feriha rolünde ise donuk bulmustum,ama rol geregidir diye düsünmüstüm. Daha önce defalarca yazdim Azra rolünün Ferihadan farki ne? Sadece kilik kiyafet farkli,donukluk ayni donukluk. Hazal zaten bir antikahraman olan azranin duygusunu bana hissettiremedi. Ilk bölümden itibaren buzdolabi gibi duygularla geldi. Ne kereme olan askini hissettim,ne gelgitlerini,vicdan muhasebesini,ne tutkularini,ne hirsini hissedebildim. Simdi de SADECE Keremden intikam almak icin Can la beraber olur. Kereme gelince ne Azraya olan duygularini ne Sebneme olan duygularini bana verebildi. Simdi birden Azraya ben Sebnemi seviyorum dedi. Bende diyorum ki NE ZAMAN SEVDIN KEREM? Hangi ara? Sebnemin yaninda asik suratla duranda ayni Kerem,Azranin yaninda surat asanda ayni Kerem. Bu iki oyncunun soguk perfomanslari tuz,biber ekti. Asli ise ilk bölümlerde ki performansi sahaneydi. Ama senaryoyla bereber onunda oyunculugu tekrara basladi. Orhanin bir gecelik teklif sahneside sadece reyting arttirmak icin yazilmis,hic bir sey ifade etmeyen bir sahne olarak kaldi aklimda:)). Azra karekteri artik kendi ayaklari üstüne bassin,kendine yeni bir ev acsin. Para delisi annesi ve kardesinden kurtulsun. Annesinin hakli oldugu yer Azra istedigi zaman gece eve geliyor,istemedigi zaman gelmiyor. Valla benim kizim böyle yapsaydi coktan kapinin önüne koymustum,sonucta hotel degil orasi. Birde BELLA gibi izleyen izliyeci var. Keremin sebneme olan askina inanan. Her seyi irdelemeyen,mantik aramayan izlyeci:)). Oda hakli.
10.12.2013 - 10:00
333 demiş ki; Ya sen ne bicim bir insansin ya? Gormuyormusun Azra onun icin neler yapti bu kolay mi sence? O yapti pilani evet ama neden hic dusundun mu? Cunku baska bir sansi yoktu yoksa ikiside olucekti. Ama iste simdi senin icin konusmak kolay .... kiminle yakistiriyorsan onunla gitmesini sitoyorsun onunla olmasini istoyorsun ama asranin fedakarliklarini hic gormuyorsun. Kerem salagin teki korkak o Azraya bu kadar yardim etmezdi bi kere cunku korkak.
10.12.2013 - 02:29
BELLA demiş ki; ayyyy cok sevindim,kerem garcekden sebneme asik oldu,insallah cok mutlu olurlar.
10.12.2013 - 00:54
BELLa demiş ki; keske kerem sebneme asik olsun,cok mutlu olsunlar.azradan nefret ediyorun
09.12.2013 - 21:57
Yorum Yap


Çizgi Filmler