Eski Diziler
Kuzey Güney 57. Bölüm - 1. Parça
Özet: Sinanerler’i uçurumun eşiğinden döndürmesinden ardından, Güney zafer sarhoşluğu yaşıyor. Bu süreçte ise Banu’nun giderek bozulan psikolojisini fark edemiyor. Banu da kendini hatırlatmak için Cemre’yi hedef olarak seçiyor. Güney’in, Kuzey’i hayatından uzak tutmak için oynadığı kumar, kardeşinin gerçekleri anlamasıyla son bulur. Burak Çatalcalı’nın verdiği vekaletname sayesinde, Kuzey’i şirketten uzak tutmaya kimsenin gücü yetmeyecektir. Kuzey’i günler sonra ilk kez gördüğünde, Cemre için yeni yıl o an başlar. Kuzey’in Simay’dan boşanmasıyla hayallerine daha sıkı sarılan Cemre, Barış’la evliliğinin biteceği günü sabırsızlıkla beklemektedir. Cemre bu yılın, önlerine çıkan tüm engellere rağmen “aşkın yılı” olacağını hissetmektedir. Sinanerler’i uçurumun eşiğinden döndürmesinden ardından, Güney zafer sarhoşudur. Bu süreçte Banu’nun giderek bozulan psikolojisini fark etmez. Ama Banu kendini hatırlatmak için, bir hedef seçer; Cemre. Cemre’yle yalnız kalmanın bir yolunu bulur ve Cemre’yi tekneye davet eder, denize açılırlar. Cemre teknede yalnız olduklarını fark ettiğinde kıyıdan çok uzaktadırlar. Kuzey her şeyden habersiz, Demet’le birlikte hastalanan Ali’nin annesini ziyaret etmek için Trabzon’a gitmiştir. Ali’nin doğup büyüdüğü evde Kuzey, yarasını daha derinleştirecek zor bir sınav verir. Öte yandan, yıllarca çilesini çektiği kocasının hayatında hiç bir iz bırakmadığını, hatta Sami’nin yepyeni bir hayata adım atarak Aynur isimli bir kadınla evleneceğini öğrenen Handan, intikam almaya hazırdır. İçindeki yılların cam kırıklarıyla, hem Sami’nin hem Aynur’un canını kanırta kanırta acıtır. Ne şirkette elde ettiği başarı, ne de Burak Çatalcalı’nın Ferhat cinayetinin bir numaralı şüphelisi olması, Güney’in rahat bir nefes almasını sağlamaz. Üstündeki baskı arttıkça, Güney farkında olmadan açıklar vermeye başlar. Artık Güney’in en büyük sırrının, sessiz kalmaya hiç de niyeti olmayan bir ortağı vardır.
Önceki Yorumlar
gamze demiş ki; Hosbuldum ROZA. Haklisin. Diziyi izlerken hd tarafi daha guzel ama burda da yorumlar da yorumcular da cok. Yorum yazmak daha guzel olacak. Bende carsambayi bekleyemiyorum. Fragmanda guney banunun ustune yuruyordu. Verdigin ozette de kuzey guneyin ikinci kabusu olacak galiba))) belki yeni bolumde handan sultan nereye gitti ogreniriz. Cunku kizkardesi bile onu istemiyordu.
16.01.2013 - 00:39
ROZA demiş ki; GAMZE hosgeldin. Evet bu taraf hd den daha yogundur:)). Sen istersen yorumlarini burada yaz. Az kaldi,yarin KG günümüz:))
15.01.2013 - 23:31
gamze demiş ki; Hd sayfasinda yazdim ama bu taraf cok kalabalik. Cok guzel yorumlar var. Ben dizi izliyorum ama yorum yzmada yeniyim. Herkesin birbiri ile fikir paylasmasi hosuma gitti. Ama bir arkadas senaristlerle dalga gecerken kendi de komik olmus))) kullandigi comik lafini ne olarak yazdi?? Turkcemizde boyle bir kelime yok. Ingilizcede ise komik lafinin karsiligi olarak funny kelimesi kullanilir ve comik diye bir kelime ingilizcede de yok. Iyisimi baskalari ile dalga gecerken kendi yazilarini daha iyi kontrol edip yazmak. Senaristlerimiz de oyuncular da mukemmel bence. Hic birine soz yok. Ddiziyi de bize boyle guzel imkanlar sunduklari icin tebrik ediyorum. Ben de Kuzey cok mert delikanli diyorum. Guneyle gercekten de hem tipleri hem de karakterleri ile kuzey guney kutbu gibi birbirlerine tam zit karakterler.
15.01.2013 - 23:06
sezzy demiş ki; Sevgili Roza. Ozet icin de ferhat hakki.daki bilgi icin de tesekkurler. Demek ilerleyen bumlerde Guneyin silahi yerden nasil alip Ferhati vurdugunu gosteren bir bolum izleyecegiz.:)))) Ozette Baris kurbanini secti diyor. Karisinin hastaligindan ve bebegini kaybetmesinden yararlanip onu kurban secmesi de Guney karakterinin kisiligi hakkinda en guzel orneklerden biridir. Sevgiler.
14.01.2013 - 23:04
ROZA demiş ki; BOMBA BIR HABER. ACABA TEK BÖLÜM MÜ? Alinti: Fenomen dizi Kuzey Güney'in kötü adamı Ferhat Cnntürk'te katıldığı bir programda diziye geri döneceğini söyledi! Dizide Ferhat rolünü oynayan Turgay Kantürk , Ferhat'ı kim vurdu sorusunun çekimlerinin hala yapılmadığını ve ileri bir bölüm için tekrar kamera önüne geçeceğini belirtti.
14.01.2013 - 20:20
ROZA demiş ki; YENI BÖLÜM ÖZETI:Güney soğukkanlılıkla yazdığı senaryoyu oynarken, bu sürece şüpheyle yaklaşan tek kişi Kuzey oluyor. Kuzey attığı her adımda, Güney’in özgürlüğünün en büyük tehdit haline geliyor. Banu’nun pimini çekip bıraktığı bomba, hem köşkte, hem de Kuzey’in hayatında büyük bir gürültü koparır. Güney’in Ferhat’ın katili olduğu gerçeği, artık Kuzey için sadece bir şüphe değildir. Güney ise üstündeki suçlamalardan kurtulmak için kurbanını seçmiştir bile. Güney’in özgürlüğüne karşılık, Kuzey’den sonra bedel ödeme sırası Banu’dadır. Güney soğukkanlılıkla yazdığı senaryoyu oynarken, bu sürece şüpheyle yaklaşan tek kişi Kuzey olur. Kuzey attığı her adımda, Güney’in özgürlüğünün en büyük tehdit haline gelecektir. Güney kendini Kuzey’den korumak için yeni planlar yapar. İki kardeş arasına yeni düğümler atılır. Teknede yaşadığı korkulu anları bahane eden Cemre geçici bir süreliğine annesinin yanına gelir. Bir yıl aradan sonra hayatlarındaki fırtınalar Cemre, Güney ve Kuzey’i aynı mahallede bir araya getirmiştir, Ancak Cemre’nin tek isteği, Kuzey’le iletişime geçeceği bir an yakalamaktır. Öte yandan, vicdan azabını bastırmak için her yerde Simay’ı arayan Zeynep, karanlıkta ona dair bir ışık bulur. Zeynep’in yarattığı fırtınanın enkazıyla yüzleşme zamanı gelir. Aynı gece, Kuzey’le Cemre’ye ise farklı bir sürpriz hazırlar. Tam da Cemre’nin istediği gibi, kimsenin Kuzey’le aralarına giremeyeceği bir an yaşarlar. Gecenin rengi, Kuzey’in kapısındaki davetsiz misafirin getirdiği haberle bir anda değişecektir.
14.01.2013 - 17:45
ROZA demiş ki; KuzeyCanlar 2 ci fragmanda zeynep can beye diyor ki benimle bir yere gelirmisin? Barisla melda mercimegi firina veriyorlar:)). Baris bu gece hic bitmesin diyor. Demet duygulari konusunda cemreye aciliyor
14.01.2013 - 15:50
melis demiş ki; steve senaristleri elestirlecek o kadar cok sey varki sayakla bitmez.neyse siralamayaimda tek bir tane yazayi,cemre kuyumcudan rahatlika kalin bilekligi caliyor ve rahatca cikabiliyor :-)))inanilacak gibi degil steve bu gün en ufak kuyumcuda bile kamera varken her gün medyada kameraya yakalanan haber olunca sasilacak bir sahneydi gercekten bunlar seyirci ne saniyorlar...
14.01.2013 - 14:53
melis demiş ki; selam steve,bu bölüm evet güney-banu ilkilisi ve sami-candan hanimin konusu vardi.sami konusu aalesef derin bir konu hödük yobaz adam kuzeyle güneye esinei dövdügü eski yillara bakilnca yeni tanistigi bayana düskünlügü kibarligi ve kadinin cocuguna düskünlügünden saminin ne karekterde oldugunu gösteriyor.ama handan hanimnin yerinde olsam gidip konusmazdim biraksayida kadin kendi yasayinca anlasaydi bak hemen samiye söylemis ama ilerde anliyacaktir handan hanim.benim bir rkadas adin sosyal kurumunda calisiyor böyle olaylara cok sahit olms senaristleri dgerlendren icin seni kutlarim ha okuyorlarmidir hayir onlar okumazlarda calisanlardan birinn okuduguna eminim.nasi desem sana daha öncede yazdimya yorumculari nabzia göre seerbet misali bu iki bayan senarist dizi yapiyorlar.simdi sen ben ve cok az kisi onlarn azdigi senaryolari alay edip yerden yere vurdukca bizi bos yorumcu olarak görüyorlar anlatabidimmi bizim yorumlar onlar icin GECERSIZ.ben bunlari taaa fatmagülün sucundan beri eestiriyorum bütün site yorumculari bana karsi gelsede ben dogru bildigimi yazarim ben böyleyim ama bakarim anlasilmiyorum k endimi geri cekmesinide bilirim cünkü bilirmki senaristler benim dogru bildikleime göre degil cogunlga senaryo yaziyorlar.
14.01.2013 - 14:23
Steve demiş ki; bu yorumum senaristler ve yer degistiren karakterler hakkinda olacak ben son zamanlarda karakterlerin yer degistirmeye basladigini fark ettim bilmiyorum bilmiyorum sizde ettinizmi? Banu kimseye taviz vermeyen kendine güveni tam olan engel tanimayan simarik bir kiz'ken su anda acınacak çok zavallı bir durumda... Cemreye gelince yanliz buyumus sozunu kimseden esirgemeyen bir olay olsa hemen dişlerini gosteren ve zengin bir hayatin ozlemini ceken Guney gibi cok hirsli bir kizdi oda son zamanlarda (hesapda kuzeye bir sey olmasin deye barisin tehtitlerine katlanan) kucuk kopek yavrusu gibi olmus biri''' ben senaristlerin kuzey yuzunden Cemre'yi sut dokmus kedi yavrusuna dondermelerini cok sacma buluyorum cunki Kuzey zaten polislere ferhati ben cagirdim demisti Barisin cemreye karsi kullandigi kozu polisler de biliyor esasinda Cemrenin elinde Baris ve ailesi ile ilgili cok buyuk kozlar var '' Cemre Banunun hastaligindan tut ,Barisin sahte imzasina kadar herseyi bilen birisi''' Cemre gibi uyanik hemen disini gosteren bir kiz neden barisa sen beni ve kuzeyi rahat birakmaz'san bende seni madia ya ve polise senin ve ailen hakkinda bildigim her seyi aciklarim senide hapise attiririm demiyorda ''ayrılıcagız degil mi barıs'' diye yalvariyor .. Senaristler gine cuvallamislar iskenbeden atislar, fosh,fosh Hele hele o Trabzon sahnesine gerek yoktu bos sahnelerdi bir dramatik'ligi yoktu Kuzeyin Alinin annesiyle olan sahnesi de hic duygusal degildi aksine cok sacmaydı,bu kadar kotu cekilen bir sahne olamaz gercekcilik sıfırdı,kuzeyin aglarken gozunun kızarması haric ne konusmaları ne sarılmaları hic inandırıcı degildi bide Demet Alinin annesinin yapma konusmalarina aglayacagina kendini tutamayip gulmeye baslamasida cok comikti (herhalde sinirinden gulmuyordu)hahaha Demet ne gereksiz bir karakterdir ya!! Ali oldukten sonra onunda misyonunun bitmesi gerekirdi senaristler hala onun uzerinden senaryo yazmakta ısrar ediyorlar,kime ne Demetten!!! hele Komiser ile Demet iliskisinin hicbir cazibesi yok senaristlerin zaman doldurmak icin yaptiklari numaralardan başka bir sey degil zaten Komiserle Demetin arasini yapacaklari taa en basından belliydi Iste neymis, Demeti korumak Alinin emaneti diye Kuzeye dusuyor Senaristlerde bize hala ne kadar vefali bir Kuzey var onu gostermeye calisiyorlar sanki cok gerekliymis! kuzeymani hala kahraman gostermek icin devamli iskenbeden atiyorlar buda sonradan da ortaya cikinca cok sacma oluyor Son olarak da sayin Senarist ler eger yorumlari okuyorsaniz (hic zannetmiyorum ama) eski soyadi denmez kizlik soyadi denir....hahaha
14.01.2013 - 12:47
Steve demiş ki; Bu bolum banuyla guneyin bolumu olmus Banu uzun zamandir kendini gostermiyordu ama bu bolumde cok iyiydi ''banuya superdinnnnnnnn diyorum''..banu'yu gercekten onemseyen bir babası vardı o da oldu.....ne annesi yeterince seviyor kizini ne uvey kardesi...sevdigi adam desen tamamen hırsları için banunun yanında,banunun soyadını ve imkanlarını kullanmak icin evliligini devam ettiriyor banuyu ipledigi yok arada vicdan yapıyor o kadar güney'de ne melek bir cocuk cikti oyle nasıl anında kurdu tezgahı zeynebin saz olayiyla ilgisini anlamadim yani bagdastiramadim zeynep nerden ogrendiki kuzeyin sazi kirdigini simay dısında kimse bilmiyorduki ve simayla zeynep bu konu hakkında hic konusmadılar ama zeynep'in bir sekilde kuzeyin sazi kirdigini ogrenmesi ve yenisini almasina hic sasırmadım ''MSFIGO CEMRE UZAYLI :D kiz telekinez ve telepatiyi iyi kullaniyor diyordun'' ama telekiniz olan Cemre degil Zeynepmis ...:)) anyway daha evvelki yorumumda bahsettigim gibi eger Kuzey Zeyneple tekrardan beraber olursa onada sasirmiyacagim (cunki kuzeyin karakteri boyle) eger dedigim gibi olursa o zaman kuzeye toz kondurmayan kuzey hastalarina cok gulecegim ..hahaha ben katilin hala Cemre oldugunu ve Guneyin Cemreyi cok sevdiginden dolayi olayin cemrenin ustune kalmamasi icin plan yapip olayi baskasinin ustune attigini ve Guneyin hala olayın sokunun tesiri altinda kalmasi suur altı yapmasi yani kendinin yaptigi veya konustugu olaylardan etkilenmesi ruyalarina girmesine sebeb oldugunu dusunuyorum .. Sami beyde karısıni senelerce zulum etmis kadını dove dove delirtmis ve karisi haricinde çocuklarına etmedini bırakmamıs patavatsız duygu eksigi olan bir insan ama nedense yeni manitasinin cocugunu cok dusunuyor..... lol Son olarakta Banu belki de anlamıstır ona ne yapacaklarını, durumu hemen kuzey'e anlatır .. (Bazilarinin hoolywoodda gitmesini dusundukleri ''Kuzeyman'') hahahaha kuzeyman holywood da actor olamaz olsa olsa anca garson olur ..Kuzey karakterini oynuyan cocuk ismi her neyse yatsin kalksin Turkiyede dogdugu icin dua etsin.... Neyse konumuza devam edelim '''Meshur Superman'in cakma versiyonu olan ''Kuzeyman'' hahaha ucar yengesinin yanina gider ve yengesi Banuyu kotu adamlardan kurtarir bundan sonra Kuzeyman Banunun gozunde serseri biri degildir artik,yengesi Banu kendini kurtaran kahraman kayin biraderine ''Kuzeyman'' asik olur Kuzeyman'de zaten yengelerine sulanmaya aliskin biri oldugu icin aralarinda buyuk ask baslar ....hehehe
14.01.2013 - 12:21
MSFIGO demiş ki; sule ve layla arkadaslar, sizlerde cok güzel yazmissiniz. handan hanima sami konusunda hak veriyorum ama hizmetcilere davranmasi ve cemrenin yanina gidip tehditler savurmasi kadar sacma birsey olamazdi. cemre güneyin pesindemi? degil! güneyden uzak dur banudan uzak dur, pacavra gibi laflar sinir bozucu. bunlar ayni mahallenin insanlari. aslinda birbirlerini tutmalari gerekirdi. banu ve cemrenin teknedeki konusmalari güzeldi. banu düsmani cemreye bile o kadar acildi ve dogrulari söyledi.
12.01.2013 - 15:01
ulker demiş ki; handan hanima cok acidim.simaya da.kuzeyle cemreni cok seviyoruz inwallah biryerde olurlar.dizini o kadar seviyoruz ki hic bitmesin istiyoruz.emeyi gecen herkese tewekkur bu dizi icin.....
12.01.2013 - 11:00
elif demiş ki; hala cemre kuzeyle ilgili planlari var cok sacma eger senaristler böyle sacmalik yaparlarsa filmi seyretmeyi birakicam aska saygi duyuyorum ama baskalarinida hice sayamazlar
12.01.2013 - 05:13
ROZA demiş ki; Bu sefer fragman erken cikmis. Banu telefonda kuzeye katilin güney oldugunu söylüyor. Güneyde bu konusmayi duyup banunun üstüne cullaniyor. Banuda biliyorum sen yaptin diyor.
12.01.2013 - 02:10
Berran demiş ki; Sevgili Roza yoook hayir kizmadim. Seni taniyorum artik. Ve belirttigin gibi.Kisiye göre degisir. Zira her insan ayri bir individium dur!!!Sanada sevgiler KuzeyCan:))
12.01.2013 - 01:08
ROZA demiş ki; Berran kizmadin umarim. Saka yaptim. Güzellik kisiye göre degisir. Birine güzel gelen biri bir digerine hicte güzel gelmeyebilir. Sanada sevgiler kuzeyCan:). KENAN D demet konusuna katiliyorum. Ama aliyle sanki 1,2 aydan fazla bir zaman beraber oldu gibi. Bence demet artik yasta olmak istemiyor. Kendine bir yeni yol cizmek istiyor. Ama kuzey ve onun gibi düsünenler söz ve davranislariyla engel oluyorlar. Evet yani yeni birisiyle evlense alinin yüzügünü hala boynunda mi tasiyacak? Kac türk erkegi buna izin verir?
11.01.2013 - 23:37
Berran demiş ki; Roza ne alaka? Kusura bakma ama yazdigin mantikli degil canim:)) Ayrica ölcüde degil. Onca ünlü Ressamlar o cok ünlü eserleri yaratanlarin hepsi güzelmiydi sence???Iyi aksamlar Kuzeycanlar ve sevgiler :))
11.01.2013 - 23:02
sezzy demiş ki; Sule. Yorumuna yurekten katiliyorum. Kisileri cok guzel tarif edip anlatmissin. Handanin yuregi guzel olsaydi koske yerlestiginde calisanlara oyle davranmazdi. Birden bire noldum delisi olup kendini Ebruyla, Banuyla bir tutmaya calisti. Unuttugu birsey var ama. Onlar ev sahibi, o ise o evde misafirdi. Sami beyin de calisanlari oyle azarlamasi hic de hos degildi. Ama yine de o ozunde iyi birisi. Kimse icin fesatlik dusunmuyor. O yaninda calisanlardan biri zor durumda olsa eminim ilk once kosup yardim eden de o olur. Kuzey de babasi gibi. Hem cabuk sinirleniyor hem de cok kufurcu. Ama o da durust, mert ve herkesin yardimina kosabilen birisi. Sinsice planlara akli da yuregi de ermiyor onun.
11.01.2013 - 22:48
ROZA demiş ki; Handanin bir durumuna aciyorum oda Türkiyenin gercegi. 30 yilini bir adama ve 2 cocuguna vermis. Ev kadini olmus,hic bir iste calismamis. Simdi 30 yil sonra basini sokacak bir evi bir maasi yok. Ogullarina kaldi,artik bakarlarsa. Ben avrupada okadar türkler tanidim bosanan anneyi arayip sormayanlar bile var. Ama avrupada sosyal güvence var...
11.01.2013 - 22:37
sule demiş ki; Handan aynen Saminin dedigi gibi dir dir bir kadin,müdahale edilmese serbest birakilsa iyice sacmalayacak ,herseyi yapmacik bir kadin. Köske yerlesti orada Sami yoktu gördük davranislarini insanlara karsi,hizmetcileri isten atabilse atacakti, hemde hic nedensiz,maniküre gelen kadina bile deli gibi bagiriyordu.Güney yüz verse ortami olsa kaynanalik bile yapardi ki bebek olsa oglunun yeri garanti diye onuda yapacakti.Kendini biraz bilen bir kadin olsaydi zaten Güneyin yanina bir süreligine gider ev tutulana kadar ne oglunu ne de kendini kücük düsürmeden tasinirdi.Ebru ve Banu bence ilk zaman ona cok iyi davrandilar,ben o kadarini bile beklemiyordum.Hatta yazik tadini cikarsin bile dediler kendi aralarinda acidilar hic bir davetten geri kalmadi dislamadilar.Ama bir ailenin yanina gidiyorsan o düzene uymalisin oglunun evi dahi olsa.Ne kadar iyi niyetle yaparsa yapsin Banunun o corba olayinda cildirmasi bana hic anormal gelmedi.Cünkü en basta sevgisi bile sahte duruyor Handanin bu cok itici.Samiye gücü yetmemis parmaginda oynatamamis.30 yil cektim diye kendini yirtiyor hala Salihe dönmeyi düsünüyor sanki caresiz gibi 2 oglu var ikisisde ev tutup bakmaya hazir hala neden dönmek istiyor? SAMI sinir hastasi bir adam ,karisini cocuklarini döven.Bu anlamda savunalacak bir yani yok.Halen de dövmese bile insan icin de sürekli rencide edici sekilde konusuyor hepsiyle,cok kaba bir adam.Kuzeyin siniri,kabaligida ayni babasi sadece dayak yok o da gidip dövüsüyor iste :) Saminin Handan dan artisi kötü niyetli olmamasi, gururlu olmasi,dürüst olmasi. Saminin sinirleri halletsen iyi denecek bir adam cikar :))) evlenip hayatlarinin hatasini yapmis ve ölene kadar bu hatayl sürdüren cokca Türkiyede bulunan bir aile örnegi aslinda.
11.01.2013 - 22:13
fadime demiş ki; Berran rica ederim,aklinda yanlis kalmasin diye yazdim yanlis anlama :) selamlar...
11.01.2013 - 21:37
LAYLA demiş ki; Banu kendi gerceklerini anlamis durumda, hayatinda dedigi gibi onu bedavaya koruyacak kimse yok.guney in ona sunduklari icin orda oldugunu biliyor.guneyde zirveye varirken tum yolundakileri bir bir kaldiriyor.once cemre sonra banu.simdi ise hirslarina cevap verebilecek tek kisi meldaya yoneldi.ben oyle hissedeiyorum.sami bey ne kadar hakli gibi gorunsede adamda gercekten bir sinir var.ilk bolumlerde kuzeyede agrasif davraniyordu kaldiki isyerindede calisanlara hicde iyi davranmiyor.handan hanimada zamaninda kotu davrandigi icin kadinda dusmani gibi gormus ve guleryuz gostermemis.ve bu psikoloji icinde birbirinden uzak aile baglari olmayan insanlar olmuslar.tek suclu handan hanim degil yani.sami beyinde burada kendi payini kabullenmesi lazim.
11.01.2013 - 19:42
ROZA demiş ki; SEDEF ben gollumu handan hanimdan cok cok daha tatli ve sempatik buluyorum. BERRAN eger sen aynuru cirkin buluyorsan ozaman sen cok,cok güzel bir bayan olmalisin:)). Bende aynuru cirkin bulmadim. Hatta samiye cok bile. Ama kadin konuk oyuncuydu,sami handan yüzünden kacirdi onu :(( SERRA tabi oda senin düsüncen,handanin aynurla konusmasini dogru buluyorsun ve demissin ki hic bir kadin DIRDIR etmez! Off ki off ne dirdirci kadinlar vardir:))
11.01.2013 - 18:38
Kenan D demiş ki; Guney in banyodan ciktiktan sonraki Banu nun soyledikleri karsisindaki hali o kadar komik geldiki bana izleyip izleyip guldum, sasirdi garibim banu bilerekmi konusuyor yoksa kendinimi deniyor anlamadi, birseyde soyleyemedi bu sahne cok guzeldi, diger taraftan onceleri Kuzey Guney dizisi ile ilgili yaptigim tum yorumlarda Handan hanima sinir oldugumu soylemistim ancak simdi kadina karsi ne dusunecegimi sasirdim, bir taraftan yaptigini cekiyor diyecem ama diger taraftan Sami nin zamaninda cok dayagini yemesi diger kadina karsi tavrinda onu hakli cikariyor. Bana tuhaf gelen, alisamadigim bir konu ise Demet in bu kadar magdur gosterilmesi, Kuzey icin anliyorum cocukluktan beri en iyi arkadasi idi ama Demet ile olan iliskisi en fazla 1-2 aydi bu kadar baglilik, bu kadar unutamama biraz abarti, baska bir iliskisi olsa bile boynunda kolyeyi saklayacakmis yok canim o kadarda degil.
11.01.2013 - 16:00
sezzy demiş ki; Haklisin MSFIGO. Evlilik iki tarafin da gayreti ile yuruyen birsey. Ama bunlarin ikisi de hicbi gayret gostermemis. Ben de aynuru begendim. Berrancigim. Ben de bu kadini cok kotu rolde gormustum(Sahra.da) ama burda tamam bence. MSFIGOO.nun dedigi gibi Samiye yeter. Bakislari Handan hanim gibi kotu bakliyor. Gozu guzel yapan bakislardaki sicakliktir. Guney katil oldugu icin ferhat artik Kuzeyin degil de Guneyin kabusu oldu:)))
11.01.2013 - 14:14
MSFiGO demiş ki; sezzy, handan hanimin gidicek yeri yoktu. samiye kactigi icin ne anne, nede baba onu kabul ettiler. tek basina kaldi. samide kücük yastan beri sorumluluk almis biriydi. bazi kompleksleri yüzünden karisini rahat birakmadi. baski, kiskanclik bunlar her evliligi yikan seyler. kadinda mutsuzlugu yüzünden asik suratla yasadi durdu. bunlar karsilikli seyler. sen karini döv, söv, baski yap, asagila, sonra ondan güler yüz bekle. bu olmuyor iste. birini mutlu edeceksinki, karsiligini göresin. sami beyin baska lafini ben hakli buluyorum. handan hanim evlat ayrimciligi yaparak gercekten güney ve kuzeyin arasina rekabet soktu. güneye gelelim, güneyin yaptigi insanlik disi bir sey. baris banuyu klinige sokmak isterken, o karsi geldi. dedim, afferim sana. ama sonra ne yapti? ödü koptu diye banuyu deli diye klinige sokacak. o zaman zaten banunun günleri sayili. banuya terapi lagzim, güven lagzim. aslinda zeki olan bir kadin ama güveni az. güven az diyede ve travma gecirdigi icin insani korkutan olaylari yapiyor. neyseki cemreye zarar vermedi ama cemrede anladi, suyuyla akti ve birsey olmadi. bence güneyinde pisikoloji yerinde degil. oda delirmis bir durumda.
11.01.2013 - 12:43
Berran demiş ki; Fadime Kardes TESEKKÜRLER:) Yanlis anlamisim:-( Selamlar
11.01.2013 - 12:40
MSFiGO demiş ki; berran, ben öbür kadini aynuru fena bulmadim. handan hanimin gözleri güzel olsa ne yazar. bir kere bakislari güzel degil. sami gibi bir adamada aynur yeter ve artar. ben senin gibi olumsuz görmüyorum.
11.01.2013 - 10:28
Arzu demiş ki; Cok suratsiz bi kadin ya su Handan
11.01.2013 - 10:18
fadime demiş ki; Berran yanlis anlamissin kedi gibi kabinin önüne konulunca burun kivirdigin oglunun evine gelmissin demisti.Kuzeyi kedi gibi kapinin önüne koydun dememisti.
11.01.2013 - 02:29
Berran demiş ki; Sevgili Sezzy,Roza,.Nuray,Msfigo ve tüm KUZEYCANLAR... :-)) Güney ve Handan hnm hakkinda yazdiklariniza dibine kadar katiliyorum. Tekrarlamayacagim. Ancak Handan hnm zaten sirke satan bir yüze sahipti. Bende zannettim Sami bey daha albenisi olan fistik gibi birini buldu. Görünce sasirdim.Zira oda cirkin ördeklerdin biridir ve CADI,,, genelde rollerini oynardi. Yani hayal kirikligina ugradim. Hic olmazsa Handanin gözleri güzeldi.Herneyse.Sami beyin Anneligi ile ve cocuklarini biribirine düsürmesi. Veeee....Kuzey icin KEDI YAVRUSU GIBI KAPI ÖNÜNE KOYDUGUN COCUGUNA MUHTAC OLDUN:(((( demesi cok iyi oldu. Zaten o zaman saksi düstü.Evi terkedip mahkemeye verince ve party .gala ve konserlere giderken havasi yerindeydi.O cok sevdigi Güneyini hic tanimamis. Annesine nasil bagirdilar ve sümsük kedi gibi davrandilar ve kapi disari edildi.zira Ebru Hnm ikide-bir ne zaman tasinacagini sordu!!! Handan Hnm artik KENDIM ETTIM KENDIM BULDUM TÜRKÜSÜNÜ SÖYLESIN. Yarin öbürgün Ablasida fazla tahammül edemez...Hepinize iyi geceler ve kucak dolusu sevgilerimle Kuzeycanlar:))
10.01.2013 - 23:37
sule demiş ki; Güneyin Burakin arabasina silahi koymasi bana cok aptlaca bir eylem geliyor,bu kadar riske girecek insan bir plan yapmaz mi hele de Güney gibi sinsiyse.Öyle bir evde kamera olma ihtimali yüksek,garajinda kamera olan evin zaten dis kapidan giriside gösteren bir kamerasi vardir herhalde. Silahi koyuyor üzerine ihbarda etmiyor amaci ne? Barsisinda arabayi bozmasi ayni sekilde otelde görüyor otoparka kosuyor üstelik hemen bir buji anahtari buluyor sanki cepte tasinan bir aletmis gibi arabanin lastigini gevsetiyor arabalarin üstüne kedi sicrasa alarm caliyor hadi onuda gectim de Baris hicmi düsünemiyor kamera olabilecegini cesaret ediyor böyle bir seye.Senaristler planlar yapiyor aksiyon olsun diye ama malesef cok tutarsiz.
10.01.2013 - 23:32
sezzy demiş ki; Sedef. Iyi benzetme yapmissin. Evet benziyor. Ozellikle durusu ve gozleri:)))) nuraycim. Yine guzel dokturdun. Yuregine saglik kuzeycan:))))
10.01.2013 - 20:39
nuray demiş ki; begenmene sevindim sevgili Roza inan yazimi tekrar okuyunca vay be kendimi ne kadarda kaptirmisim dedim kendi kendime, Guney ve Kuzey arasinda en ufak bi sevgi kirintisi kalmamis sadece kardesler evet bi tehlike karsisinda Kuzey abisini korumak icin herseyi yapabilir gene ama Guney yaparmi iste orda kocaman bi soru isareti olusuyor benim kafamda , Kuzey hapse girince butun hayallerini kaybetti bilindigi uzre sakatlandi ve bu sakatligi onun askere bile gidememesine yol acti . Ferhat tarafindan yaralanmisti ve sakat kaldi. Hapse girmeseydi belki Ferhat'la bi munasebetide olmayacakti ,ama Guney icin sucu ustune aldi Handan hanim cok guzel bi ozelestiri yapmis evet evlat ayrimi yaptigini ve bunun agirligi altinda ezildigini itiraf etmis mektubunda Guney'in savunulacak yada acinacak bi tarafi kalmadi benim gozumde o yuzden kim ne yazarsa yazsin cevap vermeyecegim Guney'i savunma babinda Kuzeycan grubuna uye olarak , ee nerde bizim Kuzeycanlar:):):)
10.01.2013 - 19:32
Serra demiş ki; Bence handanin o kadinla konusmasi dogruydu sebebi ne olursa olsun cunki o kadininda bunlari bilmeye hakki var herseyi bilip kararini oyle vermeli,kaldiki kendi cocuklarina sevgi gostermemis bir adam onun cocuguna nekadar iyi davranir oda muamma,hani bir soz vardir "Can cikmayinca huy cikmazmis"handana hep surat astin dirdir ettin diyor ama hicbir kadin dirdir etmez kadinlar detali dusunurler ve kadinlar erkekleri bazi konularda uyarmalarina ragmen onlar kadina kulak vermez ve kafalarinin dikine giderler sonrada kadin hakli cikar ve ben sana demistim der ama erkekler kadinlarin ne soyledigine kulak véripte dinlemedikleri icin kadin onlara surekli dirdir ediyor gibi gelir tabi bu butun erkekleri kapsamaz sadece sami gibi dinlemek yerine hoduk gibi bagiranlar icin gecerli.kadina bagirmis siddet uygulamis cocuklarinin onunde onuru kirmis hem Kadinin hemde cocuklarinin piskolojisini bozmus birde guleryuz bekliyormus ha ne ekersen onu bicersin sami bey.
10.01.2013 - 19:26
Sedef demiş ki; handan'in yuzuklerin efendisindeki Smealgul (Gollum) karakterine benzedigini bir ben dusunuyor olamam dimi? Ama takdir etmek lazim. Dort dortluk bir oyunculuk.
10.01.2013 - 18:56
sezzy demiş ki; Sevgili nuray ve roza. Yorumlariniza katiliyorum. Guneyin kafasinda bardak kirmasi bana Havvayi hatirlatti. O da kendi basini tasla yaralayip yalan soylemisti. Durust, akli basinda olan hic kimse boyle birsey yapmaz. Yalancinin mumu yatsiya kadar. Guneyin de yalani cikinca hem insanlarin yuzune bakamayacak hem de hapsi boylayacak. Nuray sen mi roza mi yazmisti. Aklimda kalmadi. Kim birini oldurur de ben katilim der diye. Bunu yapacak cesareti yok belki ama sucu baskasinin ustune yuklemeyecek kadar durust olsun hic olmazsa. Guney yukselme hirsi ile butun yakinlarini da tek tek kullandi. Son kurban da karisi. Iki kardes birbirlerinden siyahla beyaz gibi cok farkli. Kuzey sevdikleri icin olur. Onlari korumak ister. Isteyerek asla onlari incitmez, tehlikeye atmaz. Ama Guney kendi cikarlari icin herkesi kullanir. Can benim canim deyip herkesten once kendini dusunur. Menfaatleri icin de hepsinin canini yakmak umurunda bile olmaz. Guney annesi gibi sinsi ve gosteris rutbe duskunu. Kuzey de babasi gibi cabuk parlayan ama mert ve sozunun eri, guvenilir, sevdigini sahiplenir biri. Nuray senin de dedigin gibi Sami bey yeni bir hayata baslamak, mutlu olmak istiyor. Ama Handan hanim o treni kacirdi. Bosanmis, ustune bir de ohhh cekmisken neden eski esi ile sevgilisini rahat birakmiyor. Herkesi kiskanan kadinin hicbir zaman huzuru olamaz. Once kendi icindekilerle savassin. Kendi huzur bulsun ki hem mutlu olabilsin hem de mutlu etsin.
10.01.2013 - 18:08
ROZA demiş ki; Nuray saglikli hic kimse kafasinda bardak kirmaz cümlene bayildim:)). Evet bir avuc güney severler bu kafada bardak kirma olayini nasil savunacaklar merak ediyorum? Ben senaristlere taktim. Bu bölümde cemre kuzeye diyor ki zeynepin gercek yüzünü nasil gördün,kuzeyde TIK yok! Gecen bölümde de kuzey zeynepe gayet yumusakti. Bunun iki nedeni olabilir. Ya senaristler zeynepi oynayan oyuncuyu akli sira koruyorlar,nette daha fazla tepki almasin diye. Yada kuzey ve zeynepi evlendirecler bunlar sonunda!?
10.01.2013 - 14:51
gunka demiş ki; Guney yine cikarlari icin birini harcliyor.bu kes novbe Banuda.Banunu bence Cemrenin arkadasliqi iyi eder.cunki bir tek o anliya biliyor Banuyu.
10.01.2013 - 12:50
ROZA demiş ki; Dizide ki nerdeyse tüm karekterler ayni sirkette ve birbirine bir okadar yakin. Neden acaba?
10.01.2013 - 12:18
nuray demiş ki; Guney'e bak ya sadist adam asil senin tedavi gormen lazim saglikli hic kimse kafasinda bardak kirmaz. Karisini kendi elleriyle uzaklastirip deli muamelesi yaparak gerceklerin ustunu ortecek ,ama bunlar ortaya cikincaki yuz halini cok merak ediyorum , Banu'nun en zayif halinden bile yarar sagliyabilecek kadar karaktersiz ve zayif birisi Guney, ya kaybedilen seninde bebegindi ruhsuz herif karin senin bebegini kaybetti hicmi vicdanin sizlamiyor. Handan Hanim kendi dusen aglamaz evi ilk sen terkettin madem geri donme planlarin vardi evliligini yurutmek istiyordun neden davayi actin ve Sinanerlerin parasiyla kocana hava attin gozlukler falan oh bosandim rahatladim diye ablanla konusmalar bunlar unutulamazki. Zaten mutsuz bi evliligi surdurmek hatasini yapmis hayati birbirinize zehir etmissiniz bunu devam ettirmek niye? Sami beyde belki hatalarini anlamis ve baska birinde mutlulugu yakalamis olamazmi? Cok kaptirdim kendimi gene Kuzey bu hafta cok gorunmedi ama genede anladi sazi Zeynep'in aldigini . Kuzey tamam Demet'i kardesinin emaneti olarak goruyor anliyorum ama biraz elini kizin ustunden cekip rahat biraksin zaten yeterince aci cekti tekrar olan bitenin agirligiyla ezilmesin hayatina yon versin kendi cizdigi yolda gitsin Kuzey'de destek olarak ona guven saglasin ama boyle kiz icin cok zor oluyor gecmisle vedalasmak
10.01.2013 - 04:01
dmt demiş ki; Simay layigini buldu sonunda oh olsun, hemende ayak uydurmus ortama hahah insanin kaninda olunca böyle oluyo sanirim... Güneyden adi, karakter yoksunu bi insan yok sanirim daha ya,bu adamin hirslari icin herseyi göze alabilecegini birkere daha gördük, zavalli...Banuya acidim ya yazik kiza :))
10.01.2013 - 03:33
niki8 demiş ki; ben handani sevmiyorum,guneyin disi versiyonu,ama iyi yapti,hangi kadin olursa olsun o kadar yil kahrini cekip,ac susuz gunler gecirip ustune ustluk dayak yedikten sonra ayrilir ayrilmaz eski esinin 1ni bulmasi ve ona karsi iyi davrandigini gormesi dokunur.sami iste asik surat falan dedi,kadinin suratinin asilmasina sebep olmus ondan sonra da iste soyle boyle diyor,en kucuk 1 sey,okula gitmesine bile izin vermemis,etrafinda kimsenin olmasina izin vermemis,arkadas,ailesi zaten yuz dondermis,kim olsa surati asilir,ben handani coculari konusunda kesinlikle yalnis buluyorum,esit davranmak 1 kenara,kuzeyi cok itiyor,ama samiyle olan konusunda bence hakli,esi etrafinda surekli hot hot diye dolasan,bagiran 1i,kim oyle esle guleryuz ola bilir ki
10.01.2013 - 02:40
sule demiş ki; Sezzy ben yanlis anlattim sanirim,Güney arabayi birakip Burakin eve silahi koymaya taksiyle gidiyor sirkete gitmiyor.Cok güldürdün beni Handanin gözlükleri hatirlattin.Güney Kuzeyin ölmesini izlermiydi yani,müdahale etmeden yok artik o kadarda düsman degilller.Ama intikamini alamadin diye Kuzeyin canini acitmaktan zevki alir evet.Canini acitmak icin katil olurmu bence hayir.Kuzeyi Ferhatin dövüstürdügü dönemler ne cok Kuzeyin pesinden gittigini zarar gelmesin diye ugrastigini unuttun sanirim.Orda ben vurdum diye ortaya cikip Ferhat gibi bir katil icin yillarca hapise girmesi de acik yüreklilikten ziyade aptallik olurdu bence. Admin site degisti su yorum düzenegi öyle kötü ki yaz yaz sonra kodu yanlis girdiniz mesaji al cok sinir bozucu.Bircok kisi de sikayetci yokmu bunun caresi :)
10.01.2013 - 02:36
sezzy demiş ki; Ben de Handan hanimin eski kocasinin sevgilisine gidip de ona kocasini kotulemesini dogru bilmadim. Bunu kadinin iyiligini dusundugu icin degil de kiskanclikla, art niyetle onlari ayirtip kendi Samini. Evine donemedi diye ikisinin de arasini acmak icin yapti. Sami beyin siddetini de dayak olayini da dogru bulmuyorum Bunun ozuru yok. Ama Sami bey bir sozu cok dogru soylemis. Evlendigimizden beri bir gun bile eve geldigimde kapiyi guler yuzle acmadin bana. Hep asik surat ve dirdir. Handan Sami beyle evlenir evlenmez hemen pisman oldu ama ayrilmak yerine surat asarak dirdir yaparak bu evliligi zorla yurutmek istedi. Sami bey onun canini yakan bir laf daha etti. Sein yerinde baska bir anne olsaydi cocuklarini kanli bicakli yapmaz birbirlerine kenetlenmelerini saglardi. Senin yerinde baska anne olsaydi bir oglunu koruyup digerini polislere teslim etmezdi. Bak simdi seni seven oglun evden atti, sevmedigin oglun Kuzey seni evine aldi. Iste bu son lafi Handan hanim artik kaldiramadi ve Kuzeyin evini terketti. Belki bu onu son gorusumuz( meshur gozluklerini bu bolumde yine bol bol takti:))) Belki de diziden cikti. Cunku gidecek baska yeri kalmadi. Kizkardesi bile onu istemiyor. Banuya ise gercekten cok acidim. Para mutlulugu satin alamiyor. Guney yanibasinda mutsuz karisinin mutsuzlugunu gormezlige geliyor. Simay da Zeynep yuzunden hem evden oldu hem de ona is vermediler. Ama yine de oyle bir meslek secmemeliydi.
10.01.2013 - 01:36
sezzy demiş ki; Sule. Dedigin gibi olabilir ama bana Guneyin arabasi.i orda birakip taksi cagirip sirkete gitmesi biraz mantiksiz gorunuyor. Roza. Guney kendi soylemedi mi Ferhati sen degil de baskasinin oldurmesi seni deli ediyor. Alinin intikami.i sen alamadin da baskasi aldi diye. O an Kuzeyin yuzunu oyle gormesi bile onu keyiflendirmedi mi??? Orda Ferhati oldurmek icin saklanmiyordu basta ama hem Cemreyi o halde gorup hem de Kuzeyin surekli Ferhata seni oldurup Alinin intikamini alacagim demesi ile silah da yere dusunce bir anda silahi alip ferhati vurdu. Ama mertce, durustce cikip da pasa pasa ben vurdum Ferhati diyemiyor. Evet Guney cok korkak. Ancak boyle sinsice arkadan isler becerecek sivri bir zekasi ama yurek yerine sadece saat gibi tikir tikir isleyen bir kalbi var. O nedenle menfaati icin hic vicdani acimadan insanlari bir kalemde harcayabiliyor.
10.01.2013 - 01:20
sule demiş ki; Güneyle Kuzey istedigi kadar kavga etsin birbirlerinin vurulmasina göz yumacak karakterde degiller onlarin birbirilerini sevmeme gibi bir sorunlari yok,ikisi de cok sorunlu cocukluk yasamislar ergenlik döemleride öyle cocukluk anilarina döndüklerinde aralarinda sorun yoktu,hatta ilk bölümlerde Güney babasindan Kuzey yüzünden dayak yemisti para caliyor sanildigi icin.,Ikiside kizginlar yasadiklari icin ve birbrilerinin söylediklerini kaldiramiyorlar biri akli ile oynuyor digeri yumruklari ile.ama biri 22 yasinda digeride 24 daha yetiskin birer erkek bile degiller yani :) e üzerine de ikiside ayni kiza asik. Bribirlerinin karakterlerini elestirmeyi müdahale etmeyi biraksalar :) sorun bitecek tabi o zaman dizide olmayacak hahahah ama ikisinin de birvirlerine olan yanlislari neredeyse esit,sadece Güney annesine benzemis sinsi ve idealleri icin herseyi yapabilecek biri bana göre tek yaptigi kötü sey sucu Burakin üzerine atmasi eldivenden korkmasa onuda yapmazdi belki,cok kötü olsa rüyalarina girmez birini öldürmek :) ama hala silahi sucu Burakin üstüne atmak icin koyduysa neden ihbar etmedi diyorum? Hic bir mantigi yok.Kaza olacagini bilmiyordu sonucta kac gün arabada o silahla gezilebilecegini düsünüyordu Burak yolda giderkende acabilirdi torpidoyu sacma.
10.01.2013 - 01:08
Julia demiş ki; Kuzey seni kimse tutamaz... Goooo Kuzey:)
10.01.2013 - 00:47
sule demiş ki; Sezzy o araba Güneyin kendi arabasi yani orada sahit yok.Arbasini birakip taksiyle gidiyor etraftan görünmesin diye. Gülten Hanima bayiliyorum kiz anne iliskileri cok güzel,Gülten Barisi zengin diye istiyor ama ayni zamanda onun iyi biri oldugunu düsünüyor kizina yaptiklarini bilse zenginde olsa kizini kendisi ayirir,sadece her anne gibi kendini mutlu edecek seylerie kizi sahip olursa mutlu olacagini saniyor. Güney arabaya silahi koyduktan sonra neden polise ihbar etmedi onu anlamis degilim amaci neydi? Kaza olmasaydi Burak bulacakti silahi e sonra ne olacakti? ayrica bilgisayardan hic birsey silinmez kamera kayitlarini sildi Güney ama bilgi islemde tüm kayitlar tekrar bulunur en azindan hangi saatlerde o dosya ile oynandigi bulunur Burakta o saatte evde olmadigina göre baska birinin yaptigi bellli.Neden bu kadar cok mantik hatasi var ki :( Güney kardesi ile ugrasiyor ok de kUzeyinde ondan kalir yani yok o kadar cahil ki eger sirket yolsuzlugundan baslari belaya girseydi ne olursa olsun zaten Güneyin basi beleya girecekti,hicbir yetkisi olmadigi halde yönetim kurulu toplantilarina katilmiyor herhalde. Sürekli sirkette Güneye saldirmasi cahillikeride gercekten cok itici,tam serseri.Ayni babasinin kontrolsüz siniri Kuzeyde de var.Handan hic beklemedigim performansi sergiledi Aynura karsi ama sunu hic düsünmedi bu kadina neden iyi davraniyor diye? O direk evlenince Aynurada kendine davrandigi gibi davranacagini düsündü.Handan kendinin kandirildigini düsünüyor ya,Aynuruda kandiracagina emin oldu. Sami savunulacak adam degil ama Handanin iki yüzlülükleri,sinsiligi onu iyice delirtiyordu.
10.01.2013 - 00:47
combali demiş ki; ula bitek bu dizide emniyet işliyo benim bilgisayarım çalındı bi senedir arayan soran yok polis bi bardak su iç dediydi zaten vayyy bee böyle dünya lazım herkese...
10.01.2013 - 00:45
ROZA demiş ki; Sezzy yani güney sirf kuzeyi kizdirmak icin katil mi oldu? O güney ki okadar bencil,hirsli ,,gözü yüklerde. Katil olmayi ve bir gün hapise girme riskini nasil göze aliyor? Ha babasi katildi güneyde babasina yardim icin sucu buraka yikiyor bu daha mantikli geliyor bana
09.01.2013 - 23:43
Serra demiş ki; Guney kotu biri degil bence sadece cok cabuk panikliyor ve korkuyor korkularindan dolayi hep huzursuz ama tam masumda denemez.ama ben encok banuyla simaya aciyorum.
09.01.2013 - 23:39
Serra demiş ki; Aslinda guneyin kuzeye olan Hirsinin sebebi onun yuzunden kaza yapti ne kadar hapse girmemis olsada kuzey hapisteyken kazada olen gencin ailesiyle o ilgilenmis surekli dialog halindeymis onlarin cektikleri acilara canli sahit olmus bunun vicdan azabiyla birde kuzeyin onun yerine hapis yatmasi kimi etkilemezki oda tas degilya simdi birde kuzeyin yuzunden onu kurtarmak icin katil oldu eger kuzey intikam diye tutturmasydi ferhati basina tekrar bela etmeseydi guneyde katil olmuyacakti bence guney oyuzden kuzeye hirslaniyor ne kadar anlasamasalarda onlar kardes ve et tirnaktan gecmez.
09.01.2013 - 23:34
ROZA demiş ki; Gülten hanimin ödü kopuyor kizi zengin damattan bosanirsa diye. Demet seref komiserle gayet güzel yakisiyor. Ama demete ali devamli hatirlatiliyor. Kiz nasil hayatina devam edip yeni bir sayfa acsin kendine? Kuzey asla kabullenmez demetin hayatinda birisinin olmasini. Simay hakkinda hic yanilmamisim. Kendisine yakisan bir meslek bulmus. Handan aynurla konusmakla dogrumu yapti? Bence kesinlikle hayir. Herkes kendi yoluna gitmeli. Aynur kendisi saminin gercek yüzünü görmeliydi. Hem erkekler genelde ikinci evliliklerinde daha ilimli,daha sevecen olabiliyorlar. Handan sadece kiskanclik,intikam duygusu ile hareket ediyor.Handanla saminin yüzlesmesi muhtesem bir oyunculuk sergilediler. Bu bölümde banuya bende cemre gibi acidim. Kolay olmasa gerek güneyin onla ne icin evlendigini bile bile ve o sartlarda evliligini sürdürmesi. Ben zorda olsa kabullenmeliyim güneyin katil oldugunu. Banu tarafindan köseye SIKISTIRILDI. Kendi kendisinin kafasini yardi. Simdide banuyu klinige yatirticak. Ama kuzeye bir zirnik bile vermeyen güney neden yardim edip ferhati öldürsün? Kazanci ne olur? Iste bu muamma..
09.01.2013 - 23:34
sezzy demiş ki; Cok ..Guney. Artik senin ne bicim bir adam ya da yaratik oldugunu anlatacak kelime bilamiyorum. Banu katil oldugunu biliyor diye sanki Banu cildirdi da onu yaraladi gibi bardakla kendi kendini yaraladi ve karisini tamamen delirdi gibi gosteriyor. Cunku karisi deli olursa onun sahitligini ciddiye almayacaklar. Kendini kurtarmak icin hasta karisina bile oyun oynayan adam adam degil, serefsizin, karaktersizin tekidir. Cemre bile Banuyu kocasindan daha iyi anladi, ona uzuldu. Hani bir soz vardir sana tas atana sen cicek uzat diye. Iste Cemre farki. Bakalim Kuzey Banudan ogrendigi bilgiyle Burakin sucsuzlugunu , Guneyin sucunu nasil ispatlayacak???? Guney yine karim delirdi ne dedigini bilmiyor diyecek.
09.01.2013 - 23:30
Erdal demiş ki; Neden tek partı geç sunuyosunuz artık ? Gece 12:30 - 1 civarın da ancak tek part olmuş oluyor, eskiden daha hızlıydınız.

Admin Notu: Biz yine hızlıyızda dizi zaten 23.30 da bitiyor
09.01.2013 - 23:09
sezzy demiş ki; Guney gecmisi hatirlarken once ferhatin silahini denize atacakken vazgecti. Arkada siyah bir araba duruyordu. Sonra silahi denize atmaktan vazgecti ve Burak.in arabasina koydu. Uyanik. Hem suc aletinden kurtlacakti hem de sucu Burak.in ustune atacakti. Alismis nasil olsa isledigi suclari baskalarinin ustune yikmaya. Guney Ferhati oldururken Kuzeye agbilik falan yapip sevgili kardesini kurtarmayi dusunmuyordu. Ya sevdigi kadini kurtarmak istedi ya da basta Kuzeye dedigi gibi Kuzey.in Alinin intikamini alma zevkinden onu mahrum edip onu daha cok sinir etmek icin Ferhat.i vurdu. O agbi falan degil gozu yukselme hirsiyla dolu, bu ugurda annesi bile olsa herkesi harcayacak bencil biri. Banu onun katil oldugunu biliyor. Bir de silahi denize atmak isterken onu takip eden siyah arabadaki kisi.
09.01.2013 - 22:40
saliha demiş ki; Burak çatalcalı nın avukatı alev alevde evin hizmetçisi ya :)
09.01.2013 - 22:38
saliha demiş ki; Bu Cemreyi ne yaptılar,ne ettiler masumlaştırıp önüümüze koydular...
09.01.2013 - 21:53
nuray demiş ki; oyle ya kolay degil adam napsin etrafindakileri kaybedince yanina ortak ariyo, Melda ile tencere kapak olurlar , cunku oda yalan dolan pek seviyor, ben asil Zeynep'le olan diyaloglari merak ediyorum, malum kizi bi sevemedim gitti,hadi Banu'yu biliyoruz problemleri olan biri aciyorum ona ama Zeynep'te ayni Guney gibi tirnaksiz.
09.01.2013 - 20:34
ROZA demiş ki; Deli banu cemreye zarar vermese bari. Tirnaksiz güneyide silikonlu meldaya sulanirken izleriz artik. Icgüveyi ezik adam nolcek iste:))). Iyi seyirler
09.01.2013 - 20:12
sezzy demiş ki; Sessiz kalmak istemeyen ortak acaba kim???? Melda mi??? Burak mi??? Kuzey mi??? yoksa Baris mi??? Bana sanki Melda gibi geliyor. Banu da kafayi yemek uzere artik. Cemre ona da Zeynep gibi saplanti olmus:)))
09.01.2013 - 03:28
Yorum Yap


Çizgi Filmler