Eski Diziler
Lale Devri 88. Bölüm - 1. Parça
Özet: Çınar Toprak’tan özür diler. Toprak onun iyi niyetine inanmak ister, Çınar’a oğlunu gösterecektir. Ancak Toprak’ın da bir isteği vardır. Çınar bir daha bu kapıya gelmeyecektir. Böbrek ağrısı tutan Şeref hastaneye kaldırılır. Haberi alan Çınar da hastaneye koşar. Ahmet’in yaptığı iyiliklere şahit olan Çınar Ahmet’le samimi bir konuşma yapmaya karar verir. Ancak, Ahmet’ten öğrendiği gerçekle sarsılacaktır. Bir taraftan Azra’yı Ilgaz Holding’te işe girmesi için hazırlayan Zümrüt bir yandan da aileyi etkilemeye devam eder. Necip’ten habersiz Reyhanları yemeğe çağıran Zümrüt, İkbal’le iddialaşır. İkbal bu yemeğin Necip’i çok kızdıracağına emindir. Kim haklı çıkacaktır? Toprak oğlunu kaybetmemek için Ahmet’le nikah masasına oturmayı kabul eder. Bu sırada Toprak’ı geri kazanmayı kafasına koyan Çınar, soluğu Kandilli’de alacaktır. Çınar bilmeden, sevdiği kadını kaybetmemek için zamanla yarışmaktadır.
Önceki Yorumlar
nigar demiş ki; Kendi derrakesine güvenemeyib de, sürekli, bir blog açıb kendini yazar ilan etmiş Oya Tekinin sübyektiv yorumlarını hedef ğösteren "yorumçu", yazdığınız anlamsız kelime toplusu ile ne ifade etdiyinizi kendiniz anladığınızda bizlere de bildirirsiniz. Güzel diyarımın adını ise "yorumlar"-ınıza lütfen dahil etmeyin. Hele "Lale devri" gibi amacı belli olmayan bir dizi uruna hiç ama hiç dahil etmeyin.
17.11.2012 21:02:37
sezzy demiş ki; :)))))).......Berrancigim. Supersin canim. Benim artik parmaklarima yazik. Dedim ya beyaza zorla siyah dememiz icin ugrasiyor. Valla parmaklarima yazik. Hepimiz de, tum kose yazarlari, elestirmenler de hep yanlis biliyor, yanlis soyluyormusuz. Tek o dogrulari soyluyor. :))))) Nerde olurlarsa olsunlar, yuregi guzel olan tum insanlari cok seviyorum. Hepinize sevgiler.
16.11.2012 20:53:38
Berran demiş ki; Dizi icin hakli cikmis hahahahahahah:))))) o yüzden tüm gazetelerde yazanlar baska planetten geliyorlar galiba Gecen hafta hem Sn Yüksel Aytug ve hemde Sn.OYA TEKINin yazilarini okumadigi nasil belli. O nedenle ISPANYADA SATO KURUYOR:)))))Senarist olma hayalini kuruyor. Ve hemde kimleri kendine yakin görüyor??? 2 Süper ZEKA SENARISTLERI CANPOLAT VE ERGENEKONU:))))))))))Zira taaaaa...Azerbeycandan SENARYO siparis etmis onlara:))))))))
16.11.2012 16:41:49
nigar demiş ki; Isimlerinin keçmesini istemeyen arkadaşlara, ikide bir yalançı evlilikler yapmakla evliliyi oyuncağa çevirmiş bir kadına iyi deyenlere anlam veremiyorum. " Seven insan baskalarinin canini yakmaz, hayatlarini altust etmez. Buna ask denmez bencillik denir. Seven insan birlikte bile olmasa sevdiginin mutlulugunu ister. Bunun icin ondan vazgecmeyi de goze alir" diyorsunuz. Tüm bunları aksiini Toprak yapmadı mı?. Hep önüne çıkan ilk erkeklerle evlenerek prablemini çözmeyi planlayan Toprak deyil mi? Ne istediyini bilmemesi yüzünden, ona evini,yüreyini açan insanları şu an zor duruma sokan Toprak deyil mi? Bir erkekle evliyken aklı-fikri, alakalı olduğu problemler sürekli başka erkekle ilgili olan Toprak deyil mi?( Sıtkıyla evliyken Yusufa aşıklığı, Çinarla evliyken Sıtkıyla gizli-saklı buluşmaları, Ahmetle evliyken Çinara aşıklığı ve buluşmaları, ikede bir kol-boyun olmaları.) Şu derrakesi,axlaqı engelliye nasıl iyi karakter diyorsunuzsa hayret. Hürmüs hiç deyilse 7 koca adaylarının her birinden nese bir manfaat planlıyordu. Toprak hanımın sürekli yeni kocalara varmalarla amacının ne olduğu belli deyil. İlk çocuğunun hayatını kayb etmesinde kocasından çok onun suçu vardı.Adamı suçlu ilan etdi, başka bir kadın konusu keçince de bayrağı eline alıb, anında evliliyinden vaz keçdi. Neden? Çünkii aklında, yüreyinde başka birisi- ENİŞTESİ vardı İkinci kocası "eskisiyle ilişkini tamamen kes" dedi,aksini yapdı. DOOÐOL olarak ŞÜPHELENEN adam ona önemlide olsa sadece bir konuda inanamayıbsa, o an bebeyinden bile vaz keçmeler, sonra ise bebeyi ondan saklayarak hem adama,hem bebeye ceza vermeler,kendi gücüne,aklına hayat direnişine güvenmeyib de sürekli el erkeklerine sığınmalar (zamanında Çinar da,sonra Ahmet de onun ne akrabası,ne sevgilisi deyildiler. El adamıydılar.) Bu kadar terbiyesizliyi terbiye örneyi olduğunu savunuyorsunuz da hayret. Konu Yeşimin iyi olması deyil.Yeşim karakteri zaten en başından ortalığı karlştırması planlaşdırılmış bir karakterdi. Ama hiç deyilse onun tüm bu karmaşanı neden yaptığı ortada. Ya Toprak neden yapıyor ? Amacı ne? Sevgisine kovuşmak mı? Eski kocasını cezalandırmak mı? Çocuğunu öz babasına hasret bırakmak mı? Vicdan yapması mı? Ne? Yoksa hastalık haline dönüşmüş iyilikçilik mi? Kendi bile derk edemiyor. Böyle bir karakter nasıl örnek karakter olacak ki? Kime, neyi örnek gösterecek ki ? Zamanında İlgazların bin türlü cinayet ve hiyleyle Taşkıranlardan aldığı paraları geri almak ve kızlarının ölümüne sebeb yaratmış erkeye karşı intikam planlayan birinin elbisesi,eldiveni ve ya dantelini problem görmekdense, Toprak gibi anlamsız bir karakterin yaratdığı probleri göre bilseler daha dürüst olarlar.
16.11.2012 15:30:21
zehra demiş ki; Deveye[boynun eğri]demişler,[nerem doğru]demiş.Lale Devride aynen böyle,düzgün bir yanı yok.Dizideki çarpıklıklar yazmakla bitmez,Türk örf-adetlerine aykırı olabilecek herşey var.Yorumcular bunları dile getiriyorlar(sağolsunlar).Son iki haftadan bu yana izlemiyorum en azından sinirlenip strese girmiyorum.Bundan böyle Avşar Filmin hiçbir filmini seyretmiyeceğim(özellikle bu, herkesi salak yerine koyan senaristlerinkini ASLA).
16.11.2012 03:43:11
sezzy demiş ki; Ersin ve rena; yureginize saglik. Nigar; sen herkesin beyaz gordugu renge inatla ve zorla hayir beyaz degil karadir diye dayatiyorsun:))sen bizim dusuncelerimizi begenmiyorsun biz de seninkileri. O nedenle artik bizim dizi ve oyuncularla ilgili yorumlarimiza mudahale etme sen de kendi dusuncelerin neyse onu yaz. Sen Yesim belki kotu sekilde yapti ama aski icin savasti diyorsun. Ben aski senin gibi dusunmuyorum. Seven insan baskalarinin canini yakmaz, hayatlarini altust etmez. Buna ask denmez bencillik denir. Seven insan birlikte bile olmasa sevdiginin mutlulugunu ister. Bunun icin ondan vazgecmeyi de goze alir. Toprak hep baskalarinin parasini yedi diyorsun. Bence isimleri karistirdin sen. Cunku o dedigini MESHUR TASKIRANLAR yapiyor. yesim de zumrut de gunde 2-3 defa elbise degistirerek kredi kartlarindaki paranin hesabini bilmeden alisveris yaparak Ilgazlarin uzun zamandir kanini emiyorlar. Toprsk ise o kadar luks villalar varken yuva olarak gordugu o kucucuk evi secti. Simdi bile oglu icin de olsa para istemiyor. Herkese iyi geceler.
16.11.2012 02:28:19
Rena demiş ki; Nigar hnm, ben yorum yazarken, sizin isminizi hich bir yerde yazmamisham, eger sifarishchi deyiremse, onun size hich bir dahli yoktur, siz eger hesab edirsinizse sizi dushunuyorum bu konuda, kendiniz hagginda chok yuksek fikirdesiniz, bi de ben nerede oturmusham size hich dahil deyil, benim yorumumda isminizi gorseniz, o zaman bana laf atarsiniz, Azerbaycani ve ya benim sevimli Turkiyemi bura gatmayin, lutfen
16.11.2012 00:41:36
nigar demiş ki; Sezzy ve Rena isimli yorumçular, uzun bir süredi izlemediyim dizi için hiç kiminle polemiye girecek deyilim. Sadece sizin yorumlarınızdan öyrendiyim olub-bitenler, önceden de ne kadar hakklı olduğumu gösterdiyi için artık okuduğunuz yorumları yazdım. Bir de laf atıb da ne dedim ki? Gerçekleri söyledim.GERÇEKSE ŞU Kİ, ONCA YALNIŞI OLAN TOPRAKI İYİ GÖRE BİLMEK İÇİN SÜREKLİ YEŞİME VE ETRAFDAKI HER KESE SALDIRIB,"KÖTÜSÜNÜZ" DEYİB, TOPRAKI SAVUNMANIZ GEREKİYOR. Hiç kimse sütden çıkmış ak kaşık deyil,xüsusen de Toprak, önemlisi o idi ki,Yeşim yalnış yöntemlerle de olsa aşkı uğuruna mücadile çapasında idi."Allahdan buyruk,ağzıma kuyruk" deyib Toprak gibi hiç bi şey yapmadan etrafındakı her kese zarar vermiyordu.Yeşim sadece ve sadece kendine zarar verdi.Baksanıza her kes eski tavrlarıyla güzelce yaşamaya devam ediyor.(Sıtkıysa maşallah, sus payı aldığı evi,arabayı, parayı rahat-rahat yeyiyor, ama vicdan yaptı deye birinin hayatını söndürmesini hiç vicdan yapmıyor. ) Sadece geza evinde tanışdığı ve yardım amacıyla evinin qapısını üzüne açtığı bir kadın onun kardeşinin başını yakmak üzere olduğunu görüyor ve ona tepki gösteriyor deye, Nermini bile kötü belirliyorsunuz.(zamanında Çinara geri dönsün deye Topraka çok söyledi,Toprak ise Nermine "Çinar artık hayatımda olmayacak" dedi )Hatırınızdaysa , Yeşim öldükden sonra Toprakla Çinar bir araya gelmeyecekleri vicdan yapmaları yüzünden olmayacak, kendi aralarındakı problemler yüzünden sergileyecekleri tavrlar sebebinden olacak demişdin. Baksanıza, Azerbaycanda oturub Türkiyedeki senaristlere sifariş vermişem deye deyil, diziyi azacık daha gerçekçi açıdan izlemişem deye hakklı çıktım.
15.11.2012 21:54:14
Rena demiş ki; Ersincim, yorumun chok yureyime yatti, bazi yorum yazanlar( sayca chok azdilar) Yeshim Chinar ilishkisine ashk diyorlar( ilishki de Yeshimin girishmesi, sarilmalari neticesinde), ben ve benimle yureyi, dushunceleri ayni olan butun arkadashlarim hesab ediyoruk ki, enishte baldiz ilishkisine ashk dimek olmaz, bu sadece aile ichinde... hesab olunur, hatta Neciple Zumrutun de evlenmeyi hich duzgun deyil, chunki onlar gudalardir( uzr dilerim, turkce evlenmish oglanla kizin anneleri ve babalarina nasl deyilir, bilmiyorum). Diziler de terbiye vermelidir gelecek neslimize. Temiz ASHK Chinarla Toprakin ashkidir
15.11.2012 21:46:03
ersin demiş ki; herkes yeşim gitti dizi biter diyorlar.ama şunu unutuyorlar.bu dizi zaten toprak gelmeden önce biticekti.toprak geldi.dizi yükselişe geçti.çünkü toprak çınar aşkı diziyi yükseltti.yani şunu anlamaları gerek.diziyi toprağın çınarın aşkı güzelleştiriyor.onların bir arada olması güzelleştiriyor diziyi.ben artık toprakla çınarın birlikte olmalarını o güzel aşklarını tekrar yaşamalarını istiyorum.
15.11.2012 19:58:12
elif demiş ki; İzlemek çok saçma Herkes istediği gibi at oynatamaz. Berfu oynatmaya kalkarsa da işte böyle izlemezler.Başrol oyuncularında doğru dürüst kişilik bırakmadı.Kim neyi izleyecek.Zihinlere doğru ol kaybet mantığı yerleştiriliyor. Neymiş sonu için bakın.Kusura bakmayın sonuna kadar beklersek eşek ölecek.
14.11.2012 13:11:42
esin demiş ki; melda yer gök aşkın geldiği durum belli giden oyuncuların arkasından senaristler o kadar laf söylediler ve geldikleri durum onlar için fiyasko.yakında lale devride öyle olur.tolgahan ve selen severler bu zamana kadar bu diziyi ayakta tuttu ama her şeyinde bir sınırı var yani.daha nereye kadar tahammül edilecek.üç bölüm sonra beş bölüm sonra diye diye sezon yapacaklar.üç bölüm sonra barışan tç bize ilk sezonun hazzını verecek mi yoksa didişme devammı edecek bir arada olmalarına rağmen.oda sıkar bir süre sonra.
14.11.2012 13:05:17
esra demiş ki; ahmete de nerminede o gıcık kızınada sinir oluyorum çıksınlar diziden ya topragın o evde ne işi var taşınsın annesinin yanına bu kadarda saçmalık olmaz annesi istanbulda artık neyi bekliyor hala çınaradeli gibi aşıkken
14.11.2012 12:04:41
zeynep demiş ki; bence çınar ,toprak ve çocuklar günü birlik gider dönerler.toprak ın çınar la barışmadan tatile gideceğini sanmıyorum.öyle aşk meşk sahneleri hayali kurmayın bence.zaten ahmet te arkalarından damlar yalnız bırakmaz onları.öyle bir reyting korkusuna düşmüşler ki artık olmayan tüyoları da sayfa adminlerine verip üyeleri ikna etmeleri sağlanmaya çalışılıyor galiba.sayfaları gezerken bunu hissettim.ama benbirşeylerin yoluna girdiğinden emin olmadan izlemeyi düşünmüyorum en azından toprak ahmet in evinden ayrılmadan ve onunla evlilik bağının olmadığından emin olmadan.çünkü sağolsun berfu hanım daha sevinmeye fırsat vermeden hemen kötü birşeyler buluyor araya sokacak.yeşim le bizi o kadar entrika ve kötülüğe doyurdu ki artık daha fazla entrika ve entrikacı çekecek hal kalmadı
14.11.2012 07:27:18
sezzy demiş ki; Sevgili selin ve rena; yureginize saglik, butun yazdikalriniza katiliyorum, Zumrut o kadar haris ve paragoz bir kadin ki, intikami bahane ederek, Reyhanin da sirketten uzak olmasindan faydalanarak tek basina kararlarla sirketin butun parasini bosaltmaya baslamis, ona bu konuda da super yetenek Azra yardim edecek, Zumrut hem Cinari Azra ile oyalamak, hem de Azranin bilgisinden, tecrubesinden faydalanarak bu hortum iisni basaracak gibi gorunuyor, bakalim Cinar ve Necip uyanabilecekler mi?? yoksa hepsi de bes parasiz kalir ve yali bile onlar uyurken Zumrutun zimmetine gecer. Necip gorsun o goklere zikardigi Zumrutun gercek kizini, kis uykusundan uyansin artik, onun gibi tilki biri nasil Zumrutun oyununa gleebilir, eh adamin akli u......da olursa sirket de elden gider, yali da:))) Ya Seref.le Deli Remzi.ye ne demeli, minicik bebegi, kizinin eti cani olan torununu orda oylece birakip simdi de Istanbulda Toprak.in basina bela olmaya gelmisler. Hepinize sevgiler.
14.11.2012 01:07:17
Rena demiş ki; Bazi yorum yazanlar hich sevinmesinler, ben hiss ediyorum sifarishchiniz chok gucludur ki Topraki boyle hallara saliyorlar, narahatta olmayiniz, sonda Toprakla Chinar bir yerde olacaklar, bi de Toprak kanunla evleniyor, ne annesinin sevgilisi ile gezmiyor, ne de enishtesi ile sevgili olmuyor, sevdiyiniz anne ile kizinin derdini chekin, hepsi goz karshisinda, kizina yas tutan annenin geyimlerine bakin, kurduku yeni intrikalardan konushun, kizinin derdini cheken sosyeti Zumrut , Yeshime imkan vermezdiki Lalenin kocasina girishsin, kendi gozleri ile gormushken.
13.11.2012 21:47:35
selin demiş ki; ah remzi ah HAMİYETTEN CUKKA ETTİÐİN paraları kaptırdın haydan gelen huya gitti ailenin maddi teminatıydı o para şimdi sıfırı tükettiler AHMETLERE muhtaçlar TOPRAÐIN DA eli mahkum NERMİNE söylediklerinden sonra AHMETİN böbrek bağışı eve diyaliz hastane masraflarını ödemesi ŞEREFİN VE REMZİNİN ısrarları elini kolunu bağladı TOPRAÐIN,NERMİN ise kardeşine ne dese boş, ikna edemedi TOPRAÐA sert çıksa da uyarıları ne kadar etkili olur göreceğiz.....ÇINAR İSE fazla nazdan usanıp bambaşka kararlar alabilir ama ZÜMRÜTÜN ve onun gençlik versiyonu AZRANIN hain ve sinsi planları ŞİRKETİ BATAÐA mı sürükler parayı ZÜMRÜT kimin zimmetine geçirir bunu nasıl ve kim vasıtasıyla yapar merak edici bir durum AZRA bakışlarıyla kafaya taktı ÇINARI gazozuna HAP MI ATAR bilemem artık ZÜMRÜTÜN REYHANA iki yüzlü yaklaşımının ve onun güvenini kazanmasının altında neler yatıyor acaba REYHANIN şirkette olmaması AZRAYA MI yarar,BU ARADA ZÜMRÜT 3. EVLADI KEREMİ o kardeş bozuntusunu da kaybedebilir artık dizide fonksiyonu kalmadı KEREMİN ve öldürülebilir 3.darbe ancak buradan iner ZÜMRÜTE....İKBAL ZÜMRÜTÜN aklının hangi şeytanlıklara erebileceğini malesef kestiremiyor şu an NECİPİ unutsun AZRA VE ZÜMRÜTÜ takip etsin koyunlarında besledikleri yılanı farketsin NECİP İSE kardeşine çok ayıp etti abi değil bostan korkuluğu yaptığı çifte standart ............REYTİNGLER GİTTİKÇE KÖTÜLEŞİYOR 5 İN ALTINA İNER ALEV ALEV E VE YARIŞMALARA gidiyor puanlar ŞEFKAT TEPEYE DE yine geçilmesi an meselesi seyirci protesto ediyor .......
13.11.2012 18:38:29
sezzy demiş ki; Nigar. Sen kimseye laf atmadan yorum yazamazmisin??? Sen kendi yorumunu, dusuncelerini yaz. Kimsenin yorumuna da laf atma. Dizide boyle super zeka senaristler oldukca sezon sonuna kadar uzatmak icin Topraki da Cinari da 100 defa daha evlendirirler. Ama hic olmazsa onlar nikahla iliski yasiyorlar. Yesim gibi hep baskalarinin erkekleriyle degil. Once annesinin sevgilisiyle, sonra ablasinin kocasiyla istiyor. Ya daha once gece kulublerinde bakalim kac kisiyle olmus, Cansev de biriyle olunca onunla da opusmustu. Kadinda baskalarina ait erkekleri ayartmaya calismak, ayirmak hastalik derecesine gelmis. Sonunda da zaten bu nedenle kendi basini yedi.
13.11.2012 15:21:55
nigar demiş ki; Merhaba her kese.Dizini çoktan izlemesem de bazan yorumlarınızı oxumakla olub bitenleri öyrenmiş olmak mümkündü."Ben söylemişdim" demeyi hiç sevmem,ama gözüken şu ki, tüm proqnozlarım bir-bir oluyor.Bİr süre önce birilerinin yere göke sığdıramadıkları "iyilik meleyi" Toprak hanım qaliba 7 kocalı Hürmüsün rekorunu kırmak üzere. Bir kadın ki tüm problemlerini her defa yeni erkeye sığınmakla cözüm bulma peşinde, daha nasıl olacak ki?
13.11.2012 12:58:39
elmar demiş ki; ya arkadaslar seyr etmeyin artiq kendileri bakib kendileri utansin
13.11.2012 12:27:50
nigar demiş ki; Toprak-Çinarçıların akıllarına "HAYRANIM" . Baş kahraman belirledikleri Toprak ile Çinar mutlu-mesut bir arada oldukdan sonra dizi bitmeli deyil mi? Her bir dizide baş kahramanların keçeceyi zorluklu yollardan bahs edilmeli deyil mi? DİZİYİ İZLEMİYORSUNUZSA O MANTIKSIZ, SOLGUN KARAKTER TOPRAK SİZLERİ EKRANA KİTLEYE BİLMİYOR DEYE İZLEYEMİYORSUNUZ. "Toprakımızı kötü gösteriyorlar" deyib, isyan etmekdense, şu karakterin en başından öyle biri olduğu gerçeyini artık kabul edin."Yer gök aşk"-dan bu yana Toprak ilişkileri,aile birliyi ve aşkları konusunda dengesiz ve kompromissiz biriydi. Hiç bir şey deyişmeyib.Toprak aynı Toprakdı. Sadece sizler de onun şu anormal,sıkıntılı hallerinden bıkıyorsunuz. Lale devri dizisinde hiç beyenemediyim karakter ise Çinardı.(şu an Yeşime yaptıklarının aynısı yaşıyor)Koca holdingi yöneten kişi, özel hayatında da hiç deyilse azacık uzakgören ve daha vefalı ola bilirdi.İnsan birini gerçekden seviyorsa ondan kolay vaz keçemez. Hiç deyilse sevdiyini incitmemeye qayret eder.Adam kaç kişiye deliler gibi aşık ola bilirki? Laleye "deliler gibi" aşıktı, 20.bölümde Yeşime "Sana deliler gibi aşıkım ama yapamam. kızıma nasıl anlatırım?" diyor,(Yeşim ona sadık olmayıb, hayatına başkasını alsaydı ondan da hiç vaz keçmeyecekdi). Topraka "deliler gibi aşıktı" . Kadınlar çok oldukca adamın "deliler gibi aşık"-lığı da artıyor. Qaliba Çinar karakterinin sonu akıl hastahanesi olacak. Adam üç kere resmi nikah kıymış.Karılarından ikisi onun yüzünden kabire varvış.Diyeri zaten 7 kocalı Hürmüsdür. Yeni kacasının yanında,eski kocasını cezalandırmak için ondan sakladığı çocuğuna başka erkeye baba dedirtmek çabasında.
13.11.2012 12:13:24
sezzy demiş ki; Arkadaslar; hemen hemen hepimizin de yorumlarimiz da dusuncelerimiz de ayni seyleri anlatiyor. Hani derler ya, dakika bir gol bir diye, Seref hanim yine Istanbul.a gelir gelmez bsladi akil vermeye, hani bir vakitler Toprak.i kocasina karsi yalan soylemeye mecbur edip de onunla ayriligina sebep olan o degilmis gibi, Cinardan ozur dileyecegine, bir de Cinarin o samimi ve sicacik GECMIS OLSUN SEREF ANNE demesine bile burun kivirmis, Toprak.a sen Ahmet.le evlen o iyi bir cocuk, ogluna da iyi baba olur diyor, kimin ogluna kim baba oluyor??? bebegin babasi var zaten ama Seref bunu bile nkara kalkacak nerdeyse. Bu dizide boyle senaristler varken , sirf diziyi uzatmak icin Toprak.i da Cinari da daha 5 defa baskalari ile evlendirip ayirirlar ve en sonuda(sezon sonunda) birlestirirler, o da acele finale gelmezse, gecen sezon da aylarca Zumrutun, Yesimin kotuluklerini gostermediler mi?? Yesim gitti ama hala intikam bekcisi Zmrut cadisi ortalikta cirit atip- kotuluk ve entrika yapmaya devam ediyor. kizi oleli bir hafta mi olmus ne ama hemen su siyah dantel ortuyu basindan atip makyajina da baslamis, minimini etekli giysilerine de. Oglu Kerem iyi demis. Cocuk hala ortalarda ruh gibi dolasiyor ama anne Zumrut onunla ilgilenecegine Cinar.la Topraka komplolar kurmaya devam ediyor. O cocugun da sonu intihar olacak. O da olunce Zumrut cadisi ah vah edecek, evlatlarin sag iken niye onlarla ilgilenmiyorsun da olunce ah vah ediyorsun, zaten iyi bir anne olsaydi kizi Yesim.le birlikte kotulukler yapip ona akil verecegine ona akilli akilli nasihatler eder o senin enisten, vazgec bu isten, Lale.nin mezarda kemiklerini sizlatma derdi. Daha yazacak cok sey var ama ne yazarsak yazalim, bir sezon daha uzasin diye diziyi tekrar tekrar basa donduruyorlar, be de sizler gibiu usandium artik, bir daha bu senaristlerin de Avsar filmin de cektigi dizileri izleme zahmetine katlanmayacagim. Hepinize iyi geceler.
12.11.2012 23:59:46
ceren demiş ki; SEYRETMEYİZ OLUR BİTER.Kararımız kesin.Azra mı oda KİM.İNANIN HİÇ UMURUM DEÐİL. ÇÜNKÜ SENARYOYU AZRA YAZMIYOR. ORADA BİRİ OYNAYACAKTI ODA AZRA OLDU. Artık biz eminiz hiç kimse bu aşkı englleyemez.Fakat biz oyalanmak istemiyoruz. Yapmaya çalıştıkları çarpık ilişkileri görmeye bile tahammülümüz yok.Varsa MASUM TOPRAK ÇINAR AŞKI BİZDE OLACAÐIZ.Ama şu an hiç bir şey belli değil bizde YOKUZ.İzlemeyeceğiz.Benim için Reytingleri kimin düşürdüğünün bir önemi yok.Tek önemli olan TOPRAK ÇINAR. Berfunun çarpık ilişki ağına bakmak istemiyorum
12.11.2012 22:34:48
Rena demiş ki; Eziz Gamze, yazdiklarin hepsi benim de yureyimden gechenler, Chinar hep zaman Toprak ne isteyipse onu da yapip, evi de sechen zaman zengin evlerin ichinden Toprak istediyi bir daxmani aldi, sonra da birlikde temir etdiler ve ora kochtuler, anlamiram, Chinari neden bu kadar suchluyorlar, yalniz Topraka bir defa inanmayip, o da Toprakin olanlari Chinardan gizletmelerinden, Yeshimin sayesinde Sitki Chinarin Topraka bagishladigi kulonu Chinara gosterip diyor ki, bak biz bir yerde olmushuz, bu da subut, bundan sonra Chinar nasl Topraktan shuphelenmesin? Yine de hep zaman Topraki seviyordu.Toprak Chinara bebeyi aldirmisham diyip yalan soylemedi? Sonra da bebeyim Ahmettendir demedi?Hepsine ramen Chinar yin ede Toprakin peshinde gediyor, Toprak da hanki akillia Ahmeti sechiyor bilmiyorum.Chinar chok iyi bir insandir, Toprakin inatkarliki bashina bela olacak
12.11.2012 21:32:18
Rena demiş ki; Chinar Topraki aldatmayip, Topraktan da shuphelenmeyi Sheref "annenin", Yeshimin sayesinde ve Toprakin kendi sehfleri sayesinde( ne var idi hepsini Chinara soylese idi, gizletmese idi boyle olmazdi) oldu, Chinar Topraka hich bir zaman hiyanet etmeyip, bi de Fatmacim, hayat chok murekkeptir, bagishlamak da lazimdir,yeri gelende, bagishlamak boyuk yurek telep ediyor. Ben kendimi Toprakin yerine koyuram, ber Chinari bagishlayardim cocugum ichin, kendi hoshbextliyim ichin. Sevmediyin adama getmektense, bagishlamak ve sevdiyin adamla huzurlu yashamak iyi olar, Chinar chok iyi insandir. Ahmetin yardimcisi cocukla davranmagina bakin, boyle hayat Topraki da bekliyor, Ahmetle birge yashayanda, bu kadar
12.11.2012 15:53:41
gamze demiş ki; Çınar, daha napsın . Toprağın Ayaklarına Kadar Kapandı.Herşeye rağmen vazgeçmedi Topraktan. Kaç defa özür diledi. Toprak naptı herdefasında Ahmette Ahmet Neymiş En Kötü zamanlarında AHMET yanındaymış. Evet Çınarın Yanında Olmasına Çok İzi n Verdi Gerçekten.Kim ne derse desin ; Toprak aşkı için savaşmadı.Çınar ise Hayatını Toprağa yalvarmakla geçirdi.Çınar kimseyi sevmediği kadar toprağı sevdi ne zaman lalenın,yeşimin peşinden bu kadar koştu Çınar için şimdi antici olanlar Tolgahanada anti olanlar sizin beyinden sorunlu oldugunuzu düşünüyorum.Bu Aşkı hala bu zamana kadar ayakta tutan biri varsa O da ÇINAR toprak DEÐİL Toprak çınarın sevgisini Hak etmıyor O ahmeti seçti.Şimdi Çınar sırf topragı kıskandrmk için Azrayla sevgili olursa çınara kızmıyacagim.Çünkü O elinden geleni geçtim.Sırf toprak mutlu olsun diye ayaklarından gelenide yapıyor istemediği halde.toprak çınarı istemediği için şimdide toprakla ahmeti baş başa bırakacak.Kim ne derse desin ÇINAR ILGAZ ADAMIN DİBİ Toprk çınarın sevgisini hak etmıyor.şimdi bazıları çınarın yaptıgını unutma diyecek unutmadım tam tersine çınar hatasını anladıgı an hayatı toprgn kapısında geçti Toprak hatasını anlamadı bile Buna ne diycksiniz ? Toprk anca çınarı azrayla görnce hatasını anlar diycm ama O zamanda anlamaz çınar bni sevmıyomus o kzla oldu der Bu Aşk bitmesin diye Çınar elinden gelenın fazlasını yaptı.Gecelerce ağladı.Kim onun göz yaşlarını sildi ? Bn SONUNA KADAR ÇINARCIYIM,Ona tek küfür edenide pişman ederim Bana KATILANLAR ?
12.11.2012 14:57:32
nagihan demiş ki; benim anlayamadigim,neden toprak cinar birlikteyken bu senaristler üretken olamiyor.toprak cinar mutlu yasarken ,neden yaraticilik olmuyor.simdiye kadar izlenilenler hep ayni,yalanlar,kaldirilmalar,baskalarinin araya girmeleri biz seyirciler cok alistik bu durumlari görmeye.toprak ahmetle evlense,ahmet toprak a cinarla görüsme diyecek.daha nelerde toprak a baski yapacak.ama bu bir gercek toprak cok saf ve herkese inaniyor.basina ne geldiysede kendi safligindan.ama yasadiklarindan ders almasi gerekmez mi?ahmetle evlenecegine git cinarla ayni evde yasa.sana kim diyor cinarla ayni odayi paylas diye.toprak hep baskalarinin sözleriyle hareket ediyor.sanki kendisi akil hastasi,düsünme ve yaptiklarinin kendisine nelere yol acacagindan habersiz.ahmet ve nermini ne kadar taniyor ki,tamam yardim ettiler.ama insan birazda dikkat etmesi gerek sevdigim adam hakkinda nasil konusuyorlar diye,nermin kendisine kapiyi gösterdi acikcasi akli DINK etmeli ,al cocugunu git,cinari istemiyorsan annen baban yaninda.daha ne istiyorsun.biraz torak kendisi icin bile hayatta cabalamiyor kusura bakmasinlar ama gercekler böyle.iste bu durumlar bizleri diziden soguttu.ileriye yönelik toprak tan hic birsey görmüyoruz.cocugu icin hayata tutunmali,basarili olmali.yalan mi??sevgisinede sahip ciksin,göz yasi dökmekten beyni kurudu:-)))
12.11.2012 11:37:11
fatma demiş ki; toprak çınarı niye affetsin ki anlamadım. neymiş ağlamış,yalvarmış....gerçek bir olay anlatacağım.bir adam yirmi yıllık evli olduğu karısını aldatıyor.bir sürü rezalet yaşanıyor(aldattığı kadında o biçim bir kadın).adam kadına bir servet harcıyor.karısı çok zor durumlara düşüyor.resmen sığıntı durumunda kalıyor. bu arada boşanıyorlar.tabi diğer kadın sonunda adama tekmeyi atıyor.adam ortada kalıyor,bunalıma giriyor falan.o zaman karısı aklına geliyor.kızları da annesinin babasını affetmesini istiyor. babam çok zor durumda falan diye annesini ikna etmeye çalışıyor.kız annesinin üstüne çok gidince-ANNESİ KIZINA DİYOR Kİ İNŞALLAH KOCANDA SENİ ALDATIR...BENİ O ZAMAN ANLARSIN. başkasından bir şeyi veya birini bağışlamasını istemek çok kolay. onun yerinde olduğunuzu düşünün siz nasıl davranırdınız.ateş düştüğü yeri yakar. eğer sıtkı gerçekleri anlatmasaydı çınar içinde şüpheyle yaşayacaktı.eğer çınar toprağın haklı olduğunu düşünerek gerçekleri kendisi araştırıp bulsaydı, nelere sebep olduğunu anlardı belki.işte o zaman toprağın yüzüne bile bakamazdı. sonra eğer barışacaklarsa bile bu kadar sıradan olmamalı.(yani sahilde diz çök, yalvar.)yani balolar,mahkemeler, hastaneler,oteller gösterişli sahneleri o kadar izledik ki barışma sahnesi tam anlamıyla bir şölen olmalı.yani bu kadar uzaklığa değmeli.eğer aşk büyükse,özlem büyükse ,vuslatta fevkaladenin fevkinde olmalı.öyle olmayacaksa hiç olmasın zaten.herkese her şeyin tadıyla yaşanması dileğiyle...
12.11.2012 01:49:24
Rena demiş ki; Arkadashlar, 88 bolum benim yureyimi bulandirdi, Toprak hapishaneye dushenden shimdiye kadar Chinar Topraka yalvariyor, inatkarlik Toprakta, Yeshimle evliliyide Toprakin ve onun etrafindaki Ahmetle Nerminin gunahlarindan, insana ne kadar yalvarmak olar, hep zaman da suchlu Chinar chikiyor, shimdide Ahmetin yeni "annesi" Sherefdir nedir Topraka chok akilli meslehetler verdi, Ahmetle evlen(Chinarin parasinin hesabina avukat tuttular), Kaana babalik etsin, borc paralarla Ahmet Chinarin oglunu saklayacakmish, bakin Chinar ne gune kalip. Ben hesab ediyorum ki, ele Sheref "annenin"de( Ahmetin yeni annesinin), Toprakin de yeri Ahmetle Nerminin yanidir, Chinarin oglunun orada ne ishi var, Ahmet Toprakla evlendi, kendileri ichin yeni cocuk kazansin, Kandiilide boya basha chattirsinlar, Kaani da Toprakin deli gibi ashik oldugu Chinar saklasin, Toprak da (kendi demishken) istediyi vakit gelip gorsun. Araya giren Ahmetle Nermine nifret ediyorum, baksana oglunu gormek isteyen Chinar ne yuzle buraya geliyor deyir, cocukuna Chinarin sahiplenmek istetikleri bes deyil, hayla onu da suchluyorlar. Toprakda Chinari kovur, sonra da gozlerinin yashini tokuyor, hayla chok goz yashlari tokeceksen, Toprak, Chinarsiz senin hayatin boshluktur, Ahmetle Nerminden berk yapish. Sherefin sachlarini da gaydaya salin, sanki tazaca psixiotrik hastahaneden chikip
11.11.2012 23:56:00
sezzy demiş ki; Dun gec vakit fragmani bulup izleyince tahminlerimin bosuna olmadigini anladim, ben de seni seviyorum diyor, sonra da seninle olamam diyor, Ahmet.in iyilikleri altinda ezilecegine, bebeginin babasi ile barisip mutlu olmayi denese olmaz mi???? Nasil aylarca Yesim.in kotuluklerinin ortaya cikmasini bekledik durduk, o oldu, nihayet rahat nefes alalim diyoruz ama ne fayda, dizinin basinda su super zeka senaristler ve yapimci Sukru Avsar oldukca bu dizi iflah olmaz, daha sezon yarilanmadi bile, 6 ay daha boyle ayriliklarla, kotuluklerle bir sezon daha geciremem ben, dizinin artik cilkini cikardilar. En sevdigim dizi idi, Toprak-Cinar aski icin izliyordum, simdi o askin da icine ettiler. Geriye izlemek icin Zumrutle yeni seytanin marifetleri mi kaliyor. Yok ben almayayim, Dizinin baslarinda Reyhan Nazi kadin subaylar gibi giyiniyordu, onu bile hatta Ikbal.i bile cok sik iki kadin haline sokmuslar(bu arada bu bolumde Ikbal yine saclari ile oynamis:))) yakinda tam civciv olacak o da:))) Ama hala Toprak.i cok silik giysilerloe dolastiriyorlar. bir de komik olan. MACO AGA NECIP Zumrut.un de Yesimin de acik sacik kiyafetlerini duzeltmeye calisirken, simdi Zumrut eskisinden de dekolte ve mini giysiler icinde ama bu defa Necipin ipleri Zumrutun elinde ve Necip cok guzel olmussun diyor:))) Nerde kalmis o daha kapali giydirmeye calisan Necip. Bu kadar entrika ve kotuluklerin oyunlarin oldugu bir dizi ve tabi9 diger diizleri de dahil ediyorum, neden hala 7+ yas ustu gosteriliyor, bizim bile sinirlerimiz bozulurken cocuklar bu dizileri izlerse neler dusunur bilemem, ruh sagliklari bozulur valla. Hele super beyin senaristlerin Ahmet.i esi olmadigi halde Toprak.in dogum odasina kadar soktular ya, pes diyorum. Bu senaristlere gore hersey illaki uc noktada olmali.
11.11.2012 23:32:13
mira demiş ki; Bacak kadar boylu ve 50 yasindaki Zümrütte o mini etek cok abuktu;((( O yeni giren kiz gibi vücudu ve o yasta olsa böyle sakil durmaz.Hem kizinin yasini tutmuyormuydu o ?Ne cabuk bitti?:)))Dizide iyice abuk sabuk olmaya basladi:(((
11.11.2012 23:11:27
meldas demiş ki; Yok yok bu Toprak kızımız zaten Çınar la olmasın.Kız mazoşist. İşi gücü evlenmek. O değil miydi kızkardeşinin aşkına göz diken. Esasen farklı değildi durumu Yeşimden. Şimdi de durum farklı değil. Git kızım Çınar ı istemiyorsan. Al çocuk nafakanı. Git işe gir, illa Ahmet Mahmet mi olmak zorunda hayatında. Elinde çocuğuyla kalan bir tek sen misin. Hem bu baba hem sana hem oğluna sahip çıkmak istiyor. Neden hep birilerine sığınıyorsun ki. Aç değilsin, açıkta değilsin ki. Komik yani bu olaylar
11.11.2012 20:27:13
elif demiş ki; Bu izleyiciye artık birşey denmez.Saflığın bu kadarına pes yani.Sizi 3 sezon çarpık ilşkilerle oyaladılar.Ne Toprak için izlemesi.Onun düzgün bir hali mi kaldı.KOCAMAN BOŞ BİR BAŞ.Ne Yeşim Ne Toprak her ikiside hastalıklı karakterler yapıldı. Aferin Berfuya o istediğini yazıyor,istediği gibi beyinlere giriyor,oralarda yıkamalar yapıyor. Siz izliyorsunuz. Yani BERFU NUN DEDİÐİ GİBİ İT ÜRÜR KERVAN GEÇER
11.11.2012 19:39:31
asli demiş ki; sukur artık yeşim yok bu dizi çok mutluyum ben :))
11.11.2012 18:58:20
LePiSKa demiş ki; Toprağın annesine en uygun böbrek kızınınki olabilirdi...Havva yeni öldü neden onun böbreklerini annesine nakil düşünmediler nasıl olsa iki dizi karıştı birbirine...
11.11.2012 18:46:09
serhat demiş ki; Çınar Toprak kavuşamayacak sanırım
11.11.2012 17:02:32
selo demiş ki; bu toprak kadar yüzsüz ve suratsiz görmedim
11.11.2012 14:39:52
MSFIGO demiş ki; yeni gelen hem laleye benziyor hem zümrüte.
11.11.2012 11:50:55
Aygül BÜYÜK demiş ki; bu fragmandan sonra anladım ki bu dizi hayatta düzelmez ben daha bu filmi izlemem
11.11.2012 11:45:29
emmili demiş ki; Bu kadar da olmaz. Hem deli gibi aşık hem de birlikte olamayız diyor. Artık Kaan büyüse okula gitse nasıl olur. Çınar ve toprak yaklaştırılıp ayırma ile dizi sürdürülmez. Bence insanlar budurumdan çok sıkıldı. Çünkü kısır döngü şeklinde devam ediyor.
11.11.2012 11:06:04
mine_38 demiş ki; Selam herkeze . Belki inanmassiniz ama ben kac vakitten beri izlemiyorum bu diziyi Sadece yorumlari okuyorum. Bana fenalik geldi bu diziden artik Zümrütü necipi ikbali cimari o suratsiz toprakdan . Bi insan iyi olurda bu kadarmi olurya .cinar kosdu geldi yeter artik git cocugunla cinara .izlemicem yeter artik biz izleyiicleri aptal yerine koyuyorlar ..
11.11.2012 10:09:07
leyla demiş ki; Zumrut yasda kadinin oyle mini geymesi dogrumu yani, vallah gollivud aktisalarini bele kecdi.Bu kadinin vulgar geyimlerine bir son koysunlar artik.
11.11.2012 07:22:58
YULIA demiş ki; Dizini izledim,iyice sinirlerim bozuldu desem az bele,,,,son yilda cekilen butun diziler artik eski dizilerin yerini tutamiyor,o yuzden bu sezon izleyicileri hep kayb ediyorlar..hayatda olan butun kotulukleri ekrana tasiYor,genclerimizin terbiyesine na kadar zarar verdiklerinden haberleri yok senaristlerin,reytinkcin yapmadiklari sey kalmadi.Ayrica bu gercek hayatda karsilik beklemeden iyilik yapmak olmazmi,neden ,,,Ahmet,Nermin Toprakin na kadar Cinari cok sevdiyini bilmiyorlarmi,iyilik yapib da onlari barisdirmak onlara yakimazdimi,ama yok Ahmet kendi sevdalandi, Nermin acikca Topraka baski yapiyor,sirf Ahmetle evlensin deye,bu da bizim iyi insanimiz.Zumrud,eli kanli baba bu harakterler artik sikdi,dizinin bitmesi lazim. Senaristler bir turlu Toprakla Cinari evlendirsin,biz de rahat nefes alalim.,,
11.11.2012 07:06:07
limon demiş ki; 85 bölüm yesimin entrikalarini izledik, simdide 85 bölüm zümrüt sultan savasi izleriz.... bu dizinin bu kadar uzamasi akla girmiyor. ben en fazla 20 bölüm vermisdim, ama ilginc, sanirim konusu basit oldugundan uzatmasida kolay oluyor
11.11.2012 04:31:12
sezzy demiş ki; Son sahnede sahildeki bu bulusma le birbirlerine soyledikleri sevgi dolu sozler ve icten sarilmalarindan sonra Toprak yine, seni deliler gibi seviyorum ama seninle olamam derse artik napariz bilmem, cunku bu senaristlerin devamli onlari ayirmalarindan karsilarina engel cikarmalarndan, Topraki bir buzdagina cevirmelerinden biktik. Ahet.i ablasi durumun gittikce kontrolden cikmasindan ve Ahmet.in maddi durumlarini dusunmeden durmadan iyiik melegi gibi Toprakla ve ailesi ile ilgili yardimlar yapmasindan hic de memnun degil. Hakli da. Ahmet kendini Toprak.a sevdirmek, daha dogrusu yapgi iyiliklerle zor durumda birakmasi (ablasi da oyle dedi)artik cok fazla oldu. Cinar.la Toprak.in birbirlerini ne kadar cok sevdiklerini bildigi hald israrla aralarinda ara kedi gibi duruyor. Deli Remzi de yine siginacak baska kapi ve damat adayi bulmus, keyfini cikariyor. Zumrt.ungozleine bakamiorum bile.Bakislari o kadar karanlik ve korkunc ki
11.11.2012 04:06:48
Auroran demiş ki; Kanadadan yazıyorum.Benim bildiğim en az 8 aile artık bu diziyi sadece özetlerden takip ediyoruz. On da bile çıldırıyoruz.Hele Ahmet ve ablasına kimse tahammül edemiyor.Allah izleyenlere sabır , senaristlere akıl versin... Sağlıcakla kalın...
11.11.2012 03:43:34
Sanam demiş ki; Arkadaslar, siz hem bakiyorsunuz hem isyan ediyorsunuz bu durumda tabi ki senaristlerde bizimle alay ediyorlar, mesela ben kac zamandir buraya geliyorum Ozeti okuyorum ve fregmanida goruyorum, keske herkes boyle yapsaydi. Dudaktan kalbe dizisi gibi yapmazlar insallah. Yada orda havva oldu burdada cinar olsun yakamiz kurtulsun.
11.11.2012 02:04:48
pinar oguz demiş ki; Fakir olmak ayri bir seydir pasakli olmak ayri..Bunlar urgupun fakir ailesini oynuycam diye pacoz bir sekilde dolasiyor hem toprak hem annesi ne oyle sacini bile taramiyor..Toprak desen giydigi kiyafetlere bak istanbulda yasiyorsunuz hala pasakli dolasiyor.. Remzi efendinin paralari caldirmasina cok sevindim haydan geldi huya gitti..Reyhanin hali ne oyle insan bu kadar aciz olurmu? Kendine guvenen guclu kadin gitti yerine pisirik gelende giden tokat yiyen birine dondu.. Ahmette masallah her seye yetisecegini saniyor diyaliz makinesi alacakmis para onemli degilmis fiyatindan haberi yok galiba.. Toprakta bu salakligi yuzunden basina oyle bir bela alacakki kurtulamiycak..Ahmet sitkidan beter bela olucak basina hala saf ayaklarina yatiyor..Birde anlamiyorum nedir bu bobrek almalar bobrek vermeler.Yer gok askta ne yasiniyorsa aynisi bu dizide yasaniyor..Hayatlari hastane karakol ve cezaevinde geciyor baska mekanmi yok..
11.11.2012 00:18:04
ýmren Ozenc demiş ki; ARkadaslar ben artik zaman zaman sadece yorumlari okuyorum zira insanin bu dizi yuzunden strese girmesi luzumsuz.Ben Yesim adli birini duyunca bile tuylerim diken diken oluyor BUtun Yesimlerden igrenmeye basladim Bilinc altim o ismi kazidi hafizama Kotuluk denince yesim aklima geliyor birde Bade ile Hamiyet BU Avsar filmin senaristleri kendileri ayni karektere sahip olmasalar oturup kalkip temcit pilavi gibi ayni kötü senaryoları seyircinin önüne koymazlar Eger kendileri Hamiyet Bade ve Yeşim karekteri gibi olmasalar durmadan başka mevzu yok gibi bu numaraları seyirciye seyrttirmeye kalkmazlar Kötülerin sermayesi yine kötülüktür BUnlarında anlaşılan başka sermayeleri yok Aşk filmi yazıp kendilerine yazık edeceklerine Bari cinayet hırsızlık yalan dolan entrika filimleri ve dizileri yapsınlar Maşallah kötülük sermayeleri bol istedikleri kadar yazdıkları akıldan yoksun kötülüklerle dolu senaryolarını uzatıp durular
10.11.2012 22:42:45
sezzy demiş ki; Arda ve elif; ikinizin de yorumlariniza tumuyle katiliyorum. Yuksel Aytug bile bu konudan sIk sIk bahsediyor. Izleyici olarak bu kotuluklerle, entrikalarla dolu uzatmalardan biktik. Guzel seyler gormekistiyoruz. Yuregi guzel, birbirini seven insanlar mutlu olsun, kotu insanlarin kirli oyunlarla onlarin mutluluklarini surekli bozmalarindan biktik. Sirf diziyi uzatmak icin onlari birbirlerinden uzaklastirmak icin senaristlerin seytanca oyunlar yazarak diziye yeni seytanlar yaratmalarindan da biktik. Izleyiciyi daha fazla isyan ettirmeden mutlu sonla diziyi bitirsinler artik.
10.11.2012 15:13:53
Rena demiş ki; Sevgili Arda ve Elif, yorumunuzu okudum, sizinle tum raziyam, benim de sinirlarim bozuluyor, chunki boyle diziler bizim gelecek nesillerimize ayni zamanda bir terbiye de veriyor, akrabalar arasinda saaaaffff, temiz munasibet olmalidiyor(enishte baldiz), biri-biri ile ashk yashayan insanlari (Chinarla Topraki) birleshtirmek lazimdir, cocuk babasinin yaninda olmalidiyor, biz biricilik, ne bilim ne axtarmiyoruk, biz sadece Chinarla Toprakin birleshmesini istiyorur, dizini de uzatmak istiyorlarsa eger, Chinarla Toprakin birge hayatindan, cocuklarin okullarindan, onlarin aile kurmasindan cheksinler, bu Azra kimdir yaa, shimdi de Zumrutle Azraninmi intrikalarini izlemeliyoz, artik kurma oyunlardan biktik, Toprakla Chinarimizin birge hayatini, onlarin saf ashkini seyr etmek istiyoruz, Arkadashlarima sevgilerimle
10.11.2012 14:18:45
esra demiş ki; artık toprakla çınar lütfen biraraya gelsin.nermin kardeşi için toprakla çınara yalan söylemesi çok çirkin toprak o kadar asil iyi niyetli ve masum ki sabretti ve kazandı inşallah çınarıda kazanacak çınar toprak ve kaan bebek mutlu olacaklar.
10.11.2012 12:15:23
Berran demiş ki; Arkadaslar Sn.OYA TEKINin Milliyet Blogunda "YESIMIN RUHU LALE DEVRINI RAHAT BIRAKMIYOR" yazisini muhakkak okumanizi öneririm Esasinda adresi ve muhatabi: SUPER BEYINLI SENARISTLERAyni manevralar YGAda yapilmisti.Havva yalanciktan öldü gibi gösterilerek HAVVA da melek yapilmisti hatta seyirci zaman-zaman Havvanin öldürüldügüne inanip celiskiye düstü.onunla birlikte tüm diger karakterler mutosyona ugratilmisti.Özet olarak her 2 Dizidede verilen MESAJ bu super beyinler tarafindan "A$KTA hersey mubahtir Gerekirse katil bile olabilirsin:((( Hedef: 7+ yas grubu breh...breh..Buyrun burdanda alin:) Diger yazida Sn Yüksel Aytugun bugünkü Sabah Günaydindaki "TVNIN KAZANANI VE KAYBEDENI" baslikli yazisi Onunda konusu LALE DEVRI ve YESIMLE ilgili. Okunulmasi gerekIYI PAZARLAR
10.11.2012 11:50:48
arda demiş ki; SİZCE DE ARTIK LALE DEVRİ’NİN SONU GELMEDİ Mİ? Sonra uyarmadı demeyin, Lale Devri izleyicisinin sosyal medyada yer alan boykot çağrıları da gösteriyor ki Lale Devri izleyicisi isyan etmek üzere... Yer Gök Aşk ile içiçe geçen hikayesiyle gerçeklik dozunu iyice arttıran, çoğu dizide açık kalan boşlukları dolduran Lale Devri’nde aşk imkansızlaştıkça izleyici çılgına dönüyor. “Toprak ile Çınar barış ana kadar diziyi boykot ediyoruz” yazanlara hak vermemek elde olmuyor hal böyleyken... Kardeş iki kadından çocuğu olan, üçüncü çocuğu eski karısı başka bir adamla formalite evliliğiyle evliyken doğan Çınar, pembe dizilerin talihsiz baş karakterine çoktan dönmüşken buna bir dur demenin vakti de geliyor gibi. Dizide ölen karakterlerle aşk üçgenleri bittikçe yeni karakterlerle yeni üçgenler oluşturan senaristler de diziyi sürdürmek için bu denklemi kurmak zorunda ama sizce de artık bu dizinin mutlu bir sonla final yapmasının zamanı gelmedi mi? Lale Devri’nin iç içe aşk üçlenleriyle dolu, bir türlü kesişemeyen yolları anlatan hikayesi bir tek beni mi sıkıyor yoksa?
10.11.2012 11:03:24
elif demiş ki; BOYKOTA Devam tabikide.Rezillikleri izletemezler. Başka çoçukların babası ile olması için uğraşan bir karakterin kendi çoçuğunu başkası ile büyüttüremezler.Bunu yapmaya kalkarlarsa da izleyici bulamazlar
10.11.2012 10:56:18
elif demiş ki; Sakın bazı sitelerdeki yeşim sevenlerin gazına gelmeyin. ORTALIKTA UÇUŞAN LAFLARA KANMAYIN. Çünkü hadi izleyin,1.yapın deyip dururlar.Ama farkında değiller ŞU ANLIK bizim amacımız birincilik deği.lTOPRAK ÇINAR ın birlikte olması.Onların yaşayan normal insanlar gibi zorluklara birlikte göğüs germesi....Acısıyla,tatlısıyla bir hayatı sergilemeleri....Biz çok şey istemiyoruz MASUM TOPRAK ÇINAR AŞKINI GERİ İSTİYORUZ.Eğer olaylar böyle olmayacaksa BOYKOTTAYIZ. DEÐİLMİ DOSTLAR.HEPİNİZE SELAMLAR
10.11.2012 10:54:22
Yorum Yap


Çizgi Filmler