Eski Diziler
Kuzey Güney 48. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: Ferhat’ı kimin öldürdüğü sorusunun cevabı aranırken, Ferhat’ı kendi eliyle öldüreceğine yemin etmiş olan Kuzey ise, intikamını elinden alan meçhul katile öfkeleniyor. Kuzey, can düşmanı Ferhat’tan intikamını almak üzere onunla karşı karşıya geldiğinde yine Cemre ile sınanmış ve aşkını seçmiştir. Kuzey’in silahını indirmesiyle ‘imkansız’ aşkları mühürlenmiş olurken, Ferhat meçhul bir elin ateşlediği silahla ölür. Ferhat’ı kendi eliyle öldüreceğine yemin etmiş olan Kuzey, intikamını elinden alan meçhul katile öfkelidir. Soruşturma sırasında şüphelilerin çoğalmasıyla, olay giderek karmaşık bir hal almaya başlar. Komiser Şeref, Kuzey’e verdiği desteğin bedelini ağır bir şekilde ödemek zorunda kalır. Ferhat’ın ölümüyle Kuzey için tehlike bitmiş değildir. Annesinin ölümünden onu sorumlu tutan Simay, onun hayatını kâbusa çevirmek için yemin eder. Kuzey’in aşkından artık tam anlamıyla emin olan Cemre ise Barış’la evlenmekle ne büyük hata yaptığının farkındadır. Yanlışından dönmeye kararlı olan Cemre, Kuzey’e bu evliliği bitireceğini söylerken, onlar için kurulan yeni tuzaklardan habersizdir. Cemre, Barış’la konuşup ayrılmak istediğini söylediğinde, bütün hayatının akışını değiştirecek bir seçim yapmak zorunda kalır. Sami Tekinoğlu’nun bulunmasıyla cinayet soruşturmasının seyri değişir.
Önceki Yorumlar
roza demiş ki; Bakin maddelere okuyun, kisiye saldiri varsa onaylanmaz dior,palavra palavra hepsi palavra. Melinda ve steve resmen kisiligime saldiriyorlar,benimle dalga geciyorlar. Ama onaylaniyor Teşekkürler. Yorumunuz başarılı bir şekilde gönderildi. Yöneticilerimiz tarafından onaylandıktan sonra sitemizde yayınlanacaktır. DİKKAT Yorumunuz neden yayınlanmaz (yalana bakin ddizi sakinleri) Yorumunuz dizi hakkında değilse Herhangi bir kişiye,gruba yada topluluğa saldırı veya hakaret söylemleri içeriyorsa. Simdi bakin asagida bana steve ve melindanin kisisel saldirilari,ince ince göndermeleri nasil yayinlandi. Hadi admin bu mesajida yayinla bakayim cesaretin varsa

Admin Notu: BUNDAN SONRA KİM KİMİNLE TARTIŞMAYA GİRERSE O NİCKLERİN YORUMLARI KESİNLİKLE NE OLURSA OLSUN ONAYLANMAYACAK TÜM ÜYELERİMİZİN DİKKATİNE.KONU KAPANMIŞTIR.
14.11.2012 23:53:17
Melinda demiş ki; ROZA, bak ne guzel demissin OZGUR IRADEMLE yaziyorum diye..... O senin tas attigin insanlar Steve ve Melissa da iste onlarda OZGUR IRADELERI ile yaziyorlar ve sana dokunmamislar bile.... Yazdiklarini da Sen begenmissin, begenmemissin kendine saklamiyor da burada imali bir sekilde yaziyorsan bu dupeduz "ortaliga bir kilcik atip geri cekilmektir""" Saniyorsun ki, herkes aptal bir sensin akilli.... Lafin kimlere gittigide belli oldugundan STEVEden de cevabini almissin zaten.... AMA NEDENSE SANIRIM YEMEMIS OLSA GEREK KI ONA BISEY YAZAMAMIS BANA YAZMISSIN...:)))) Ben burda taraf tutmuyorum, Stevede babamin oglu degil...2 gun once burada tanidigim birisi....Hem zaten hic farketmez...Ahmet, Mehmet, Ayse, Fatma....... SEN KENDIN ICIN, OZGUR IRADE OZGUR IRADE DIYE YIRTINIP DURUYORSUN TANIDIGIMDAN BERI AMA BASKALARININ OZGUR IRADELERINI ISE IHLAL EDIp duruyorsun....... ESAS DALGA GECTIGINI SANAN SENSIN....sANIYORSUN KI BOYLE BIR KILCIGI ORTAYA ATACAKSIN, SONRA GERI CEKILIP IZLEYECEKSIN...... Bu sende bir taktik haline gelmis artik..... Bu kacinci????? Bunu OGZD de bile defalarca yaptin....Senin yuzunden nerede ise cok sevdigim bir insanla bile aram bozulacakti nerdeyse.... Isin gucun ortaliga fitne fucur sokmak... Yettiyse yetti artik yaaa... Saniyorsun ki cok akillisin.... Bana bile attigin oltalari gormemis degilim, ama cogu zaman gormezlikden geliyorum, cunku senin cahil bilmisligine uymak istemiyorum...... AMA ARTIK DUR DEMEMNIN ZAMANI GELDIDE GECIYOR.... BUNLARI SIRF KARSINDAKILERI APTAL YERINE KOYMA DIYE ACIKCA YAZIYORUM........ SEZZYE GELINCE (madem adini vermissin mecburen deginmek zorundayim, SEZZYDEN DE BUNUN ICIN OZUR DILERIM...mECBUR BIRAKILDIGIM ICIN DUSUNCEMI YAZIYORUM)) Su anda SEZZYi bile isin icine sokmanin nedeni BIZI sezzy ile BIRBIRIMIZE DUSURMEK.... Ama senin oltalarina gelemeycek kadar akilli biri var karsinda....STEVEin de degigi gibi yalnis adamla raksediyorsun (yani dansediyorsun) SEZZY zaten, senin mesajina cevabini vermis, onun STEVE ile olan anlasmazligi (ki bana gore yalnis anlasilmalar oldu) onun kendi sorunu....SEZZYnin baska sayfalarda, baska yorumcularla soRunu oldugunda sikayet edip, etmemeside senin deyiminle SEZZYNIN kendi ozgur iradesi.....AYRICA, BEN SEZZYNIN TARTISTIGINI COK KEZ GORDUM, AMA ONA DOKUNULMADAN SIRF KILCIKLIK OLSUN DIYE VE ORTALIGI KARISTIRMAK ICIN LAF ATTIGINI, KISILERIN ARASINA FITNE FUCUR SOKTUGUNU DA ALLAH ICIN HIC GORMEDIM....... Bu yuzden Sezzynin baskalari ile olan sorunlarina karismak benim haddimi asacagindan mudahale etmem,..O veya baskasida olsa....BENIM GICIK OLDUGUM, ETLIYE SUTLUYE KARISMIYORMUS GIBI DAVRANIP, BASKALARINI BIRBIRINE SOKMAYA CALISARAK GERI CEKILIP SEYREDECEGINI SANANLARA..........MELISSAYA GELINCE, bugune dek benim Melissa ile hicbir tartismam olmadi... Bazen fikir ayriligina dusmus olsakda bunu ben acikca ona soylemisimdir..... KALKMIS DIYORSUN KI ( bu da yine Melissa ile benim aramda husumet yaratmak icin) ben sana Melissayi sikayet etmisim....SEN KIMSIN KI BEN SANA BIRINI SIKAYET EDICEM, BIZ SENLE NE ZAMAN COK YAKIN OLDUKDA BEN SANA BASKA BIR YORUMCUYU SIKAYET EDEYIM, KALDI KI yakin olduklarima bile kimseyi sikayet etmem, DIREK SOYLEYECEGIMI ILGILI KISIYE KENDIM SOYLERIM... BUGUNE KADAR DA BOYLE OLDU..TANIYAN BILIR.... HICBIR ZAMAN KIMSENIN GOLGESINE NE SIGINMISIMDIR NE DE ARA BOZMAK ICIN KILCIKLIK YAPMISIMDIR.... Ben kendi sorunumu kendim hallederim...... Ayrica, ben seninle ozelden mi yazisiyorum, ya da tel ile konusuyorum ki, kalkip gizlice Melissayi sana sikayet etmisim gibi soyluyorsun.... BEN BURADA NE YAZIYORSAM ZATEN, MELISSADA DAHIL HERKES OKUYORDUR...SOYLEYECEGIM BISEY VARSA DA ONA SOYLERIM, SANA NE SOYLEYECEGIM..... ZATEN SOYLEMIS OLSAYDIM DA BUGUN HALA SELAMLASIYOR OLMAZDIK...... BUNU BILE IDDIA ETMEN SENIN NASIL BIR INSAN OLDUGUNU GOSTERIYOR..... Is misin? Cins misin??? ben bilemem ama uzun zamandir gozlemlerim ve yaptigin haksizliklar, fitne fucur dolayisi pek iyi niyetli biri olmadigin ortada...... Bu yuzden senin gibi birinin selamina hic mi hic ihtiyacim yok....olamaz da...... BIZ HARBI INSANIZ....KOMPLEKSLI DEGIL.... DIYECEGIMI ADAMA DIREK SOYLERIM...EVIRIP, CEVIRIP, DANSOZ GIBI KIVIRARAK, ortaya kilcik atip, fesatlik yaparak degil...... sONRA BIR TUTTURMUSSUNUZ STEVEIN burnu kaf daginda imis , yok efendim dalga geciyormus..... Adama bazen oyle seyler yaziliyor ki, dalga gecmesin de ne yapsin..... AYRICA bence cok da ince espriler yapiyor, suzme laflar kullaniyor......:))))) ama anlayabilene.... onun gibi Istanbul Samatya da yetismis birinin dilinden anlamak herkesin harci degil tabii ki....:)))) Istanbul, Samatyadan Yedikuleden en bitirim, firlama, delikanli cocuklar yetisir... Bizim Bakirkoyde buna dahildir...:))) Maalesef, yazlari Istanbula gidip. 1-2 ay kalmak ile Istanbullu olunamiyor....... Istanbulluluk, oranin havasini cigerlerine cekerek dogmak, sokaklarinda oynamak, okullarina gitmek, cocuklugunu, gencligini gecirmekle olunur.....

Admin Notu: Tartışmalardan bıktık artık bizde, bundan sonra devam ettiği takdirde hiç bir yorumu onaylamayacağız
12.11.2012 22:42:50
roza demiş ki; Melinda özgür hür irademle burdaki yorumlar artik beni acmiyor dedim. Cünki eski hava yok. Sezzy olsun yada baskalari olsun kac defa bazi sayfalardan,yorumculardan sikayetci oldular. Bu konuyu gündeme tasidilar gûnlerce. Onlara neden laflari dösemiyorsun? Neden birileri memnuniyetsizliklerini korkusuzca yazabiliyor,senin saldirina ugramadan? Ben artik burda ki yorumlarin beni acmadigini söyledim. Bu benim hissettigim. Stevenin burnu kaf daginda. Sezzy de kirdi,bilmis,bilmis halleriyle. Bu saatten sonra benimle muhattap olma. Sen dostluga önem verseydin bana sorardin burada yada baska bir yerde öbgz mesela. Neden öyle yazdin roza diye.Mellissayi bana kötüledigin günleri unutmadim.melissayla dalga gectigin günleride. Buyur simdi sen melissa, kaf dagli senaryolara devam edin. Ama bana allahin selamini asla bu saatten sonra ne ver ne al.
12.11.2012 21:00:09
Melinda demiş ki; melissa bana sadece Melinda diyebilirsin...:)) Biliyorum nezaketinden dolayi ama resmiyete gerek yok bence...:) Seni tekrar gordugume sevindim.... Merhaba hayati bende seyrediyorum ama Vedaya baslayamadim, zaman yok... Karadayiyi da seyredemiyorum..... Cunku OGZ, KG, MY, suskunlar vs butun zamanimi aliyor... Gorusmek uzere, selamlar :)))
12.11.2012 19:51:53
Melinda demiş ki; Diziyi seyretsinler seyretmesinler BIRBIRINI DAHA ONCEDEN TANIYAN IKI KISININ bu sayfada tekrar bulusup birbirlerine yaziyor olmalari neden bazi kisiler icin cok rahatsiz edici oluyor anlamadim??????? YERI GELIYOR BU SAYFADA NE GEYIKLER YAZILIYOR, yemek tarifleri yapiliyor, kim kimden daha yakisikli, kim kime hasta oluyor, kimin gamzesi guzel kimin bilmemnesi egri yazilip duruyor VE begensekde begenmesekde BIZDE OKUMAK ZORUNDA KALIYORUZ......VE GIKIMIZ CIKMIYOR........ Kaldi ki, Stevein yazdiklari dizi ile ilgili ve gayet mantikli, ilginc senaryolar uretiyor ve BEN GAYET ZEVK ALIYORUM.....KIME ISTERSE ONA YAZAR....... Yazdigi kisi diziyi seyrediyordur, seyretmiyordur onlarin sorunu...... Hem insanlara satasiyorsunuz sonrada cevabini alinca seviyesiz, terbiyesiz DIYORSUNUZ....... STEVE, BUGUNE KADAR KIMSEYE HAK ETMEDIGI BIR SEYI soylemedi....... RAHAT BIRAKIN INSANLARI YAWWW...SANKI BIRKAC KISI BU SAYFANIN SAHIBI......KIM NE YAZACAK??, NASIL YAZACAK?? KIME YAZACAK SIZLERDEN MI ONAY ALINACAK??? SIMDI BENDE DOGRULARI SOYLUYORUM, HADI KOVUN BAKALIM DA GORELIM....... Birileri isinize gelmeyen biseyler yazinca el birligi ile yukleniyorsunuz??????? Siz kimsiniz???? ne saniyorsunuz kendinizi???????? Cozemedim gitti.......KOMPLEKSDEN BASKA BIRSEY DEGIL........ NOT: Steve baba, sen yazmaya devam...:)))) biz seni okumakdan gayet zevk aliyoruz...... begenmeyen okumaz....dedigin gibi kendini bi m... sanip, hatta kendilerini neredeyse sayfa sahibi sananlar cok istiyorlarsa kendileri gitsinler.... Bu tavirlar yuzunden kac kisi lanet olsun deyip, yorum yazmakdan vaz gecti...simdi de bazilari kendi kendilerine geyik yapiyorlar anca...... Neyse, sen gerekli Uygun laflari dosemissin zaten....... Bu arada gecen bolumde sana yazdigim en son mesaji okumadin sanirim.. Bir goz atarsan sevinirim..selamlar..
12.11.2012 19:44:16
roza demiş ki; Suskunlugum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabim var. Ama bir lafa bakarim laf mi diye. Birde söyleyene bakarim ADAM mi diye. Sezzy,MSFIGO,Berran, Melindaya ayrica selam ederim:)
12.11.2012 19:29:19
meri demiş ki; Dizideki oyuncuların hepsi superr rol oynuyorlar. Cemreye,KUzeye,Banunu,Güneyi,Barışı,Sami babanı, Gülteni, Alinin nişanlısını seve-seve AZERBAYCANDAN selamlar gönderiyoruzz.
12.11.2012 18:05:15
melissa demiş ki; melinde hanim,evet degilmi yani cocuk oyuncagimi bu uzaktan isabet edecek tamda ferhaa santimlik bir hatayla yanli kisi olabili onun icin bayan olamaz ve süphenilen kisilerinde gercekten cok egitimli olmasi gerekir .evet diziyi biraktim ama bir arkadas steve KG de sevinde kabadayida dedi ama ben kabadayiy bakmiyorum benim seyrettigim VEDA,UMUTSUZ EV KADINLAR,MERHABA HAYAt sevinede merhaba hayatta not düstüm nede olsa eski yorum arkadaslarim steve,yesil,sevin baskada kimseyi göremedim. hi steve,yok zorlanmiyorumda yani öldü ve oldu vs..olunca ama anliyorum sonradan hem ben izlemiyorum steve sadece sana merhaba demek istedim birde biraz yardim edeyim dedim nede olsa biz SON da cok yardimlsmistik.ha bu arada ben kuzeyi agir ithamlarda bulundum bilmiyordum inan senin eski yasantinda bazi talihsiz olaylar yasadigini olabilir insanlar degisebilir ama kuzey degismez.evet steve ben bakmadigim icin yorum yapamiyacagim sadece bir kac dikkatimi ceken detayi yazdim.belki baska bir dizide merhabalasiriz sana iyi seyirler....
12.11.2012 13:27:20
Melinda demiş ki; Melissa diziyi seyretmiyorum diyosun ama bakiyorum guzel detaylar yakaliyorsun...:)) Mesela, uzaktan ates edildigi icin bu kadar isabetli nisan alinmis olmasi benimde dikkatimi cekmisti... Bu yuzden Ferhat bir oyun mu oynadi da onun adamlarindan biri vurdu, ya da bizim hic bilmedigimiz daha profesyonel biri diye dusunmustum...ZIRA SENIN DE DEDIGIN GIBI, SILAHLA ISI GUCU OLMAYAN BIRININ OZELLIKLE BIR KADININ UZAKTAN BU KADAR ISABET ETTIRMESI DUSUNDURUCU.... Sana hak veriyorum... Bu yuzden Zeynep ihtimali bana gore yok denecek kadar az... Guneyde beceremezz gibime geliyor...Ama Baris ve Buragi bilemem, belki onlar bu taraklardan bezleri olmasa da belki hobi olarak atis uzerine tecrubeli olabilirler orasini bilemem....
12.11.2012 01:30:35
sezzy demiş ki; Sevgili Roza; bize de haksizlik etmiyrosun boyle diyerek:)))) bizim yorumlarimizi da mi okumak artik hosuna gitmiyor????? Bilseydim, katili bulacagiz diye bu kadar fikir yurutup kafa patlatmazdim):))) Bak yorumlarda bir ipucu daha bulduk:))) Baris Ferhat.in arabasinda imis ve silah da arabada:))) yani Baris da almis olabilir o silahi, arabayi parkedilmis halde gorup sessizce yaklasan biri de, hala katil kim sorusuna karsilik bir suru supheli var.:)))
11.11.2012 23:59:02
roza demiş ki; Beni burdaki yorumlar acmiyor artik. Diziye bakmayan birinin senaryolari,diziye bakmayan birine senaryo yazilmalari. Neyse daha cok sey yazardim ama dogru söz edeni 9 köyden kovarlar :)) Kovulmadan ben gidiyorum simdilik.
11.11.2012 16:03:38
melissa demiş ki; steve,gercekten senaryon cok ilginc güzel olmus ama nerde bu iki bayan senariste bu kadar detayli hayal gücü.sanirim 2-3 kriminal film seyredip roman okumuslar ama bu isler öyle kolay degildir.yani onlarin hayal gücü tamamen farkli senaryolari fatmagül,aski memnu,y.dökümü vs...zaten bu tarz film vea diziyi cekenler hep o senryo üzerindedir her ince detayi incelerler.bak simdi katilin bir bayan olmasi mümkün degil hangisi o kadar uzak mesafeden ates edebilir gercek nisanci olmasi gerekir bilmiyorum burakta barista güneyde varmiydi tam isabet edecek kabiliyet?güney kuzeye bir sürü pisikleri var polis mejit diye birinden süpheleniyor diyor.bak steve güzel bir detay yakalamissin komiserin neden alinin nisanlisiyla konusmasi ve sessiz olmasi onun sessizliginde var bir sey.baris ormanin icinden kosarak geliyor o arada burak arabayla geciyor ve barisi almiyor baris tanimadimi burakin arabasini?bunlari yakalamissin ama dedimya senarist bakalim senin gibi her detayi düsünerekmi yazdi.birde snin yzini okuken zorlaniyorum Ö ve Ü harfi olmayinca yni U ve O onu anlamakta zorlaniyorum oama o harfler öyle yaziiyo bazi yerlerde.
11.11.2012 15:39:49
esra demiş ki; simdi cemre ve kuzey hayatta birlikte olamicaklar ya . bukadar guzel filim olmaz arkadaslar yaa cok guzel bir filim
11.11.2012 14:40:18
melissa demiş ki; steve,senin bütün yazdiklarin icin benim cok eskilerden baslamam lazim ama ben birakali inan cok oldu su anda senin bahsettigin kisilerin rolu ne derece bilemiyorum ben sadece bu bölümü izledim.yani kimin kimle alip vermedigini bilemem am eskileri izlemeye ne vaktim nede istegim yok kuzeyin oyunculuguna lafim yokta cok siddet iceriyor cilgin gibi yani rolüde olsa nefret ediyor o siddetinden.evet steve bu bölümde baris arbadan zorla kaciyor kapi acik ve simayin annesi öldürülen silahla vurulduysa o silah tabiiki ferhatin arabasinda olmali degilmi?ha simdi bak ferhat ve adamlari cinayet yerindeyse o silahi arabadan biri aldi ve ferhati öldürdü yani simayin annesini vuran zatten ferhat yada adamlari.iste o silahtaki siayin annesini vuran olunca kafam karisi arabadan kim aldiysa o katil steve.baris aldiysa cok hizli kosup geri gelmesi gerekir o degil burak sadece gördü sahit oldu ama güneyin aninda komiserin yaninda olmasi ve rolünün hakkinida vereyim fazlasiyla süpheli bence.sana iyi seyirler..
11.11.2012 13:58:44
steve demiş ki; Hi Melissa seninle ayni fikirdeyim ...evet iki kardesin mucadelesini dedigin gibi hic yansitmadilar ama umutini kesme simdiye kadar yapmadilar ama sonra cemre yuzunden ilerde buyuk kapisma olabilir guneyin cemreye telefondaki sozunu hatirliyormusun? zaten sen barisla sirf bana inat olsun diye evlendin diyo..Zavalli ezik guney olacak yakinda lol halbiki cemre barisla kuzey yuzunden evlendi guneyde kendi kendine gelin guvey oluyor hala cemreye karsi hisleri sonmus degil . ... banu ile ayrilacaklar zaten onlarin olayi belli oldu ve guney de kuzey gibi yanliz kalacak..... MELISSA Asagidaki senaryomu senin icin yazdim bakalim begenecekmisin? :)) senaryoma baslamadan once sunu soyleyim benim hayel urunum olan mavi elbiselinin kisinin kim oldugunu cikartamadim hala buyuk bir ihtimal venus diyorum ben mavi elbiseliden o kadar bahsettimki her yazimda ama hala kimsenin goremedigi icin mavi elbiseliye benim hayel urunum oldu .lol mavi elbiseli ya ferhati vuran kisi yada her seyi goren en buyuk sahit olayda Neyse ferhatin olgugu kismi yeniden yazalim birde daha evvel burakin arabasinda zeynep var diye dusunuyordum ama yok sami tekinoglu var ok burak guneyin konusmalarini duyar ve venusu birakir guneyi takibe baslar bu meyanda venusde burakin o halini gorur oda buraki takib eder burak guneyi bulur sami tekinoglu kalp krizi geciriyordur (guney ile burak bir anlasma yaparlar aralaarinda). ve venusde(mavi elbiseli) buraki ararken kendini tam olayin icinde bulur ya ferhati kimin vurdugunu gorur veya vuran kisidir( bence goren kisidir) o anda silah sesi duyulur ortalik karisir baris kacar yola atlar polisler barisi gorurler tam tutuklarken burak ayni anda ordan gecer ve arabanin icinde tek gorunur ama tek degildir sami tekinogluda burakin arabasindadir burak sami tekinoglunu hastaneye birakir.ve kimse sami tekinoglunun hastaneye nasil geldigini bilmiyordur ..ve bizim burakin eline buyuk bir firsat gecmistir ,,, burak silahin yerini biliyordur ve o silah onun en buyuk kozudur onun icin ertesi sabah erkenden olay yerine silahi almaya gider o silah orda cemre den haric ferhati kim oldurduyse hapise girecektir onun icin ormanda kosuyormus gibi yapip polislerin yakinina kadar gelir silahi alir ve kaybolur ortadan tabii zaman ilerledikce ferhati olumuyle ilgili supheli sahislar cogalir.... cemre baristan ayrilmak ve kuzeyle olmak istiyordur ve onundeki butun engelleri kaldirmaya karar vermistir barisa ayrilmak istedigini soyler baris da cemreye eger onunla bir sene evli kalmassa kuzeye ferhati kimin vurdugunu soylemekle tehtit eder cemrede biliyordur eger kuzey ferhati vurani ogrenirse bir delilik yapip ferhati vuran kisi arkasina gidecegini veya bu yuzden tekrak hapihaneye geri donecegini bu yuzden barisla bir sene evli kalmayi kabul eder cemrenin anneside cemrenin sabah baska turlu aksam baska turlu konusmasina sasirir ..ayni zamanda zeynepin gozu burakin ustundedir burakin olayla iliskisi oldugunu dusunur arastirmaya baslar bazi ip uclarindan buraki yakalar veya burak venusden zeynepin cemre ve kuzey den nefret ettigini ogrenmistir gelir zeynepe her seyi anlatir zeynepe intikamini almasi icin sans verir zeynepde intikam almak icin burakin teklifini kabul eder ve yanina gecer .burak bu meyanda guneyide eline gecirmistir ferhat olayindan dolayi ortalik karismisken barisi birisi oldurur ve barisin olumu iyicene karistirir ortaligi zeynep ile burak planlarini yapmislardir ve barisin olumu cemrenin ustune kalacaktir cemre kocasini oldurmekten hapise girer ... zeynep cemrenin hapise girmesiyle kuzey ve cemreden intikamini almis olur... burakta sirketi kontrol altina almis olur ... baris olmustur ama hala cemre ile evli gorunuyorlardir barisin annesi savciliga gidip barisin babasinin imzasini taklit ettigini bildirmedigi icin barisin butun hisseleri karisina cemreye kalir veya kalmaz belkide hisseleri dondururlar kimse dokunamaz bu olay en cok tabiki burakin isine gelir..sinan oglumuydu sinaner holdingmiydi o sirketinin .en kuvvetli hissedari durumuna gecer .... tabii bu devam eder ama simdilik bu kadar hehehe baska bir senaryom daha var oda ferhatin olmemesi veya ferhatin oglu ortaya cikmasi kuzeyden intikam almaya calismasi komiserin ve denizin is birligi ...komiserin hemen polis teskilatindan ayrilmasi ve hic kimse konusmamasi kuzeyle bile kousmamasi ve alinin kiz arkadsinin evine gidip ona anlatmasi onuda istersen yazarim...
11.11.2012 07:54:49
sezzy demiş ki; MSFIGO.cum, Guney o lafi kendinden suphelenmesinler diye dikkatleri Kuzey.in ustune cevirmek istedi. Bence de o koca kosk bir cehenneme donecektir, tabi en cok da Cemre icin. Guney sadece kendi kendi ile mucadele ederken zorlanacak ama Cemre ile ugrasacak o kadar cok kisi var ki... Orda onu seven ve koruyacak tek bir kisi bile yok:((((
11.11.2012 04:41:20
melissa demiş ki; diziyi birakali cok oldu ama benim aklima güneyin bir adam varmis demesi.bilmiyorum dizide varmi o adam hala burdaki arkadaslarda devamli takip etmiyormus.ilk baslarda simayla iliski yasamis biri vardi kuzey spor salonunda dayak atmisti esmer birisi sonrada ferhatla is ortagiymis.yani bilmiyorum o adam dizide varmi.ama büyük ihtimal güney cünkü aninda komiserin yaninde belirmesi yada cekim hatasi cünkü o kadar kisa sürede güney oraya gelmisse odur
10.11.2012 22:21:20
sezzy demiş ki; Star7.cim. Venus de Burakin pesine dusmustur. Ama bence Venus Ferhati oldurmedi ama elindeki bu kozla Buraki ileride belki de kendisiyle evlenmesi icin tehdit edecektir. Malum, bir veliahti kacirdi, ikincisini de Zeynepe kaptirmak istemeyecektir.
10.11.2012 15:45:02
sezzy demiş ki; Star7.cim. Venus de Burakin pesine dusmustur. Ama bence Venus Ferhati oldurmedi ama elindeki bu kozla Buraki ileride belki de kendisiyle evlenmesi icin tehdit edecektir. Malum, bir veliahti kacirdi, ikincisini de Zeynepe kaptirmak istemeyecektir.
10.11.2012 15:25:12
MSFIGO demiş ki; sezzycim, ben güneyin kuzeye "vurdunmu onu" demesinde kuzeyin üzerine sucu atmak istemesini düsünmüyorum :) belki kendi yaptiyda sucu üzerinden atilmasini istedi. ayrica kuzeyin ferhati öldürmedigini biliyor. ama oraya kim kostuysa ayni seyi söylerdi. herkes biliyor kuzeyin intikam almak istedigini. baris güneyi o köskten ve hayatlarindan yollamak icin cemreyle evlendi. güneyde cemrenin ona inat ettigini söyledi ama aslinda biliyor cemrenin bunu kuzey yüzünden yaptigini. simdide kuzey icin bu evliligi yürütecek. güney ve cemre icin o kösk berbat olacak.
10.11.2012 13:34:14
melissa demiş ki; steve benim tuhafima giden bu iki meshuuuur senarist hanimlarin senaryolari bellidir.yani kriminal bir diziye cevirmeleri:-)) hos kuzey güney aslinda iki kardesin mucadelesi ama hicte konusunu yansitmadi dön dolas aylar sonra degisen bir sey yok ayni hiddet ayni nefret kuzey ayni kuzey.sadece suna doikkat ettim zeki bir polis zaten o anda güney belirdiyse o an anlamasi lazimdir ama DELIL önemlidir ISPAT önemlidir.bak komiser güneyin babasi hastaneye kaldirildigini ögrenince "yaralimi"demesi neden öyle diyor cünkü komiser babadan süpheleniyor ama güney aninda yaninda.....
10.11.2012 12:39:14
sezzy demiş ki; Star7cim, canim, snein yorumunu da okudum ve senin yazdiklarin da cok dogru. dEDIM YA BIRAZ DAHA UZATIRLARSA KATILIN KIMLIIGNI BIZ DE KAFAYI YIYECEGIZ:)))Simayla Zeynep, bir de Banu tam bir cadilar ordusu kurmuslar, WITCHES OF KG:)))
10.11.2012 02:53:53
star7 demiş ki; Sezzycim, yorumumu gozunden kacirmisindir kesin, yoksa benimle ayni fikirde olurdun elbette, herkese iyi geceler, iyi uykular dilerim...
10.11.2012 02:22:37
star7 demiş ki; arkadaslar daha once.de yazmistim ama hic kimse dikkata almadi sanirim, Venusden supeleyen yokmu, Burak Zeyneple evdeyken Venus geldiginde, Burak aciklama yapti Venusu eve kadar takip ettim diye ve Venus "ben eve gitmedim ki" dedi; Burak Guneye, Venus Buraga takip etmis olamazmi? bir ben miyim bunu dusunen? Venus Barisa kiskanip Cemreyi vurmak istemis olamazmi ki o.da yalnislikla Ferhati oldurmus oldu...
10.11.2012 02:19:36
sezzy demiş ki; Annecigim, canim HOSELDIN:))) bundan onceki yorumumu cepten gonderdigim icin seni unutmusum, valla burdaki kafa yorma AZ.ndan cok daha zor, orda ne tahminettiysek (yonetmen yazilarimizi okuyordu galiba:))) hemen oluyordu. Ama burda o kadar kolay olmayacak gibi. mervem de gelsin O da boyle bumaca cozmeye bayilir. bak sen bile KG tiryakisi olmussun birden. Valla Ferhat oldu ya (ya da oldu goisteriliyor) ondan sonraki heyecan, uzun zamndir anlatilan konularin hepsinin de ustune cikti. Bir de soyle aklinizi karistirayim:))) Biliyorsunuz, Komiser Erdogan:)))la onun ust sefi Ferhat.in pesindeyken asil buyuk baligin pesinde idiler. Eh simdi Ferhat.i oldu gibi gosterip, ama aslinda yarali da olabilir. igerinin ortaya cikmasini mi planliyorlar, ama bu olasilikla kafanizi fazla karistirmayim, cunku bu ncak de 1 ihtimal:)))) iyisimi bu gecelik bu kaar fikir yurutmek yeter, ben beyin jimnastigimi yaptim, sira sizde:)))) Veee son soz MSFIGO.cum, Zeynep.in karakoldaki hallerinden ben de bahsetmistim galiba, Cemre kuzey dedikce o Baris da burdademesi, ya da Cemre Kuzey ciktimi diye sorunca kocani da sormayacakmisin demesi tam bir giciklikti. Cadilik bu kizin ustune deri gibi yapismis valla, hangi diizyi cevirirse cevirsin o yuz ifadesi hep ayni olacak, o da bu rollerin adami, pardon kadini:))))
10.11.2012 00:04:44
sezzy demiş ki; MSFIGO.cum. Kuzeyin Demetin omzunu yukari cekmesi beni de cok guldurdu. Katil.in kimligi ile ilgili fikir yurutmekten az daha onemli bir kesfimi yazmaya unuttum:)) sen de ayni seyi hissetmissin:)) ben de komiser Erdogan.la:)) Ali.nin nisanlisi arasinda baslayan hoslanmayi hissettim. Biri karisini digeri de nisanlisini kaybetmis. Yalniz bu durumu Kuzey farkedince komiserin basina bela olacak:))Gelelim yine katil kim sorusuna:)) Guney de olabilir demistim. Neden polisleri gorur gormez hemen ortaya cikinca oldurdun mu? Vurdun mu onu? diye soyledi? Bence polislerin suphesini Kuzey.in ustune cekmek istedi. Burak.in onu takip ettigini henuz bilmiyor ve ogrenince hic hosuna gitmeyecek:))) Bir de su aklima geldi: Zeynep yaniklarla ilgili parmakizi arastirmasini yapti, belki de o da sucu Burak.in ustune atmayi dusunuyordu ve saglam olsun diye arastirdi. Burak ona sen benden de suclu sayilirsin demekle neyi kastetti? Yoksa o gece o da Zeynepi mi gordu. Ferhat.in da Simay.in annesinin de ayni silahla olmesi su sekilde de aciklanir. Kuzeyle Ferhat mucadele ederken Ferhat silahini dusurmus olabilir. Dikkat ettinizse katil Kuzey.in hemen arkasinda sakli idi. Kargasa olunca silahi yerden alip o vurmustur. Boyleyse yine supheler Baris, Burak, Simay ve Zeynep ustunde yogunlasiyor. Cunku Guneyde zaten tabanca vardi. Ferhatin katilinin bulunmasi biraz daha gecikirse yakinda ya kafayi yiyecegiz ya da birer usta detektif olacagiz:)))
09.11.2012 23:48:40
MSFIGO demiş ki; bu arada, gözünüzden kactimi ama demet ve komiserin arasinda birseyler baslayacakmis gibi bir his uyandirdi annemde :) ayrica demetin tisortu kaydigi zaman kuzeyin tisortunu cekmesi komikti :) tam abi gibi. sezzy, bence senin dedigin gibide olabilir. burak güneyi gördü ve onu tehdit etmek isteyebilirdir. cünkü olay günü burak ordaydi.
09.11.2012 22:34:58
melissa demiş ki; steve,ben bunu birakali cok oldu baslarda hep melida hanimla ayni fikirdeydik cünkü etrafa o kadar zarar veiyorduki kuzey ve cemre sadece kendileri hakli ve hep etrafi kullanmalari veee fazlasiyla siddet,hiddet küfür oldugundan biraktim.sonu belli zaten sonunda bu kadar belaya bullasan kafasindaki fikirler sabitlesen bir insanin sonu hüsran degilmidir hep o haksizliga ugramis gibi herkes hatali herkes suclu bu tür insanlarin sonu bellidir.neyse bu bölümün basina baktim degisen oyuncular olmus fakat steve bak polis etrafi cevirin ormanin etrafini cevirin diyor ve o anda güney geliyor ne dersin?babasida cinayetten sonra kriz geciriyor ve güney kuzeye "kurtuldun iste hep basina belaydi"diyor.benxe steve babasi yaopacakti güney mani olmk icin üstlendi ha o burak kim bilmiyorum burdaki izleyen rkadaslar ailedemis demekki burak takip etti elinde kanit olmasi icin ve zeynepte burakin bir isler cevirdigini hissetti.yani steve biliyorsun biz cok yardimci olmustuk SON da hepimiz birbirimize belki yaniliyorumdur coook yadildigim olmadimi sonda.sana iyi seyirler devamina bakmam cünkü kivani begensemde oyunculugunu cok hiddet iceriyor sevmiyorum o sahneleri.
09.11.2012 21:05:58
Melinda demiş ki; Heee bir de su detay var...(yazmayi unutmusum) EGER, FERHATI VE SIMAYIN ANNESINI OLDUREN SILAH AYNI ISE, ve Simayin annesi de Ferhat tarafindan olduruldugune gore BU SILAH ANCA FERHATIN ADAMLARINDAN BIRININ ELINDE OLABILIR...... Dolayisi ile, Ferhatin vurulmasinin duzmece oldugu, ve adamlarindan birinin vurma ihtimali doguyor.... STEVE arkadas demissin ki, Ferhatin adamlari niye hemen kactilar??? Inan bunu bende dusundum, yani bu kadar cabuk pes edip, korkup kacmalarini...Ama sonra dedim ki, polis geldi diye dusunerek, yakalanmaktan korkup kacmis olabilirler..... Yinede cok kolay pes ettiler, hic ates bile acmadan topuklari bir yerlerine vura vura kacmalari gercekden suphe uyandiriyor..:)))))
09.11.2012 17:29:12
Melinda demiş ki; Bence kesinlikle ZEYNEP ya da BURAK degildir Ferhatin katili..... Eger ZEYNEP olmus olsa idi, niye Buraktan suphelenip yanik elde parmak izi cikarmi cikmaz mi diye arastirma yapsin ki???? Kendi oldurse boyle birseye ihtiyac duymazdi..Ayrica Zeynepin Ferhati oldurmesi icin one surulen gerekceler cok hafif nedenler bence... Sonra Zeynep, baloya Burak ile gitti, arabasi bile yok, nasil takip edecek??? Hem niye Buragi takip etme geregi duysun?? bana cok mantiksiz geliyor.... Burak desen, ona da pek kafam yatmiyor....Ayrica bu tur konularda, genelde zaten supheleri uZerine ceken kisiler olmaz katil...buyuk ihtimal hic akla gelmeyen ya da cok zayifmis gibi gozuken ihtimaller olabilir.... .........Bu arada STEVE arkadasin soyledigi gibi FERHATin bu kadar kolay olup, ortadan kalkmis olmasi bende de SUPHE UYANDIRIYOR..... Olur mu olur, Ferhat bu.... belki guzel bir duzmece ayarlamais olabilir, kendini olu gostermek ve pacayi siyirmak icin...... Ama soru BUNU NASIL YAPTI ya da yapabilir???? Polisin icinde adamlari olabilir mi???? vs vs......BU KONU DAHA COK UZAYACAK ve bize her hafta farkli seyler dusundurecekler kesin...... Uffff yaaa SON dizisinden beter oldu burasi da... Dusundukce, yorumlari okudukca kafa karisiyor....:))))
09.11.2012 17:20:46
buse demiş ki; güneyyyyyyy iddaya bile girdim annemle :)güney kötü bir karekter ondan başka katil olacak tip yok orda:)babası güneyin vurduğunu görünce kalp krizi geçirir eğer güney vurmazsa bende idda işini bırakırım 2.aklıma gelende alinin sevgilisi hostes kız oldu bakalımmm ne olacak )
09.11.2012 12:45:03
ayþe demiş ki; bence simayın annesiyle ferhat aynı silahla öldürüldüklerine göre intikam alınmış gibi. simayın amcası vurmuş olabilir diye düşünüyorum. birden fazla kişiden şüphelenmemiz için yapılan oyunlar dizinin izlenmesi ve kafa karıştırmak için.. bir insanı öldürmewk bu kadar basit olmamalı.. zeynep, burak, güney, bu kişiler için sebep basit kalır. Ferhatı ancak içi intikam ateşiyle yanan kuzey gibi biri vurabiirdi ve bence bu kişi simayın amcası veya düşük olasılıkla simay.. . ikinci olarak evladını korumak adına insan gözünü kırpmadan adam vurabilir bu ihtimaller arasında da kuzeyin korumak adına sami bey, ya da cemreyi korumak adına cemrenin uzun zamandır görünmeyen babası.. en son ihtimal deniz annesinin intikamını almış olabilir.. ama kesin ve şüpheli olarak olarak gösterilen zeynep, güney, burak asla olamaz
09.11.2012 11:35:18
MSFiGO demiş ki; dün bölüme bastan beri baktim. biz mavi bir elbise yada mavi bir manto gördük diyorduk. venüsün elbisesi maviydi. oda acaba ordamiydi? ayrica burak süpheli davraniyor. olay günü oda ordaydi. arabayla gecti cünkü.sonra kosuya ciktigi zaman olay yerine gitti. yani simdilik burak, baris, güney ordaydilar bence. zeynep demek güvenlik kameralariyla ugrasti. maili o gönderdi gazeticilere. sonra karakoldaki hali gicikti. cemrenin arkasindan is ceviren oydu ama barisla nasil evlendin sormasi iki yüzlülüktü. cemre kuzeyi sorarken, barista icerde demesi yine gicikliktan baska birsey degildi. simayda canavar olacak belli. inaninlir degil. iki genc birbirini seviyor ve bunlar mahallede büyümüs gencler ama etraflarinda bu kadar entrika. normal degil yani.
09.11.2012 09:53:12
anne demiş ki; ilgimi cekdi o kadar kafa yorumussunuz arkadaslar ya yardima geldim bu diziye bakmadigim halde bende tahminde bulunayim ilk edapta güney gibi görünüyor ama kesin sami dir:P diyecektim sonradan yeni fragmani izledikten sonra zorlandim babasi güneye beni dinledin kardesini korudun oglum diye tesekkür ediyor katil tam bir mechul ya hemen cözülmez bence bu uzadikca uzar gelecek bölümü bekleyelim buarada kg sevdaniz simdi bana bulasmis durumda :P
09.11.2012 07:04:20
sezzy demiş ki; Sevgili star7cim, bu dizi de AZ.deki gibi buize bol bol tahmin yurutturmeye basladi:))) her bolum bir oncekinden daha heyecanli oluyor. Mervemiz, Aytenimiz ve annemizle yunus da gelseler super olacak, bakalim onlar ne fikir yurutecekler. Hele Merve, ipuclari ile fikir yurutmeye bayilir, bakalaim o katil kim diyecek:))) Hepinize sevgiler.
09.11.2012 03:30:53
star7 demiş ki; herkese merhaba, sabirsizlikla bekledigimiz yeni bolumde hic birsey ortaya cikmadi henuz, bence Burak oldurdu, hani basta kuzeye yardim etmisti neydi o acilis gunde, arabayla kacirmisti Kuzeyi polislerden simdide yardim etti bence, illerde Kuzeyle birlesip "Sinaner"lere karsi pilanlar icin, sozde Simayin annesi ve Ferhat ayni silahla vurulmuslar o halde Burak Guneyin silah ile vurmamistir, ve bide hani Zeyneple konusurken "benim parmak izlerim cikmaz" demisti: Samy bey Guneyin vurdugunu biliyordur fakat Guney vurmamistir, vuramamistir: yani Guney isteseydi bile oyle profesionl sekilde vuramazdi, Guney out: gelelim Zeynepe, hani Ebru hanimin PCyi kullanmisti, guvenlik kameralari kapatmisti, sanirim Zeynepin de parmagi vardir Ferhatin olumunde, sonuncta Cemre evlendi, Ferhat.da olsa Kuzey rahat eder butun engeller kalkar ve Kuzey kendisine kalir diye dusunmustur ve Ferhati oldurmeyi goze almistir, yoksa illerde niye silahi gole atsin ki? belkide Venus Buragi takip etti ve o arada Ferhatin silahi yerden alip Cemreyi oldurmek istedi Barisla evlendigi icin o.da yalnislikla Ferhati oldurdu, olamazmi? hani ben eve gitmedim dediya Venus Barisin yaptigi cok cirkindi, hani annesine "bu evlilik hemen bitirebilirim" dediginde, hakiketen bir canavara dondu Baris, yeni bir hirsla calisacak artik: Gulten hanim anladi yalnis yaptigini ama cok gec artik: Barisin ve Cemrenin eve donusu herkesden cok Handan hanimi rahatsiz etti, illerde daha heycan yasayacagiz demek ki. Simay ve Zeynep zaten cekilmezdi simdi dahada "Gicik" oldular. neyse simdilik bu kadar, herkese iyi geceler... Sezzycim k i b...
09.11.2012 00:26:00
isinsu demiş ki; Guney de o yurek nerde . onun ailesi , Babasi hele hele Kuzey icin parmagini bile kimildatacagina kesinlikle inanmiyorum son derece zayif karakterli ve cikarci biri. Niye boyle bir seye atilsin sizce. Ferhatin olumu ona ne kazandirir ? Bir dusunun...
08.11.2012 23:23:52
sezzy demiş ki; Sevgili Roza. Iyi ya. Bu sayede bol bol beyin jimnastigi yapiyoruz:))) Bakalim sonunda katil kim olacak:))) Sevgiler.
08.11.2012 21:54:06
roza demiş ki; Sezzy yazdiklarin inandirici geldi. Ozaman burakta katil adayi. Nolcek böyle? Biz kafayi yiyecegiz bu gidisle :))
08.11.2012 21:20:25
sezzy demiş ki; Sevgili roza. Burak oldurduyse sebebi sudur ve soyle olmustur:burak guneyi takip etti, babasi ile konustugunu gordu. Guney olay yerine gitti ama korkup tabancayi oraya atti ve saklandi. Burak da attigi yerden tabancayi aldi, eldiven giyip ustunde guneyin parmak izleri olan silahla Ferhat.i vurdu ki suc Guney.in ustune kalsin ve onu sirket cikarlari icin tehdit etsin. Veya Guney Ferhat.i vurdu. Polislerin kokusuyla tabancayi ormana atti. Burak da onu takip ettigi icin herseyi gordu. Ertesi gun ormana gidip poiisler silahi buldumu diye bakti. Her iki sonucta da Burak Guneyi tehdit edecek. Ama aksamki bolumde Simay.in rahat yurudugunu gorunce acaba o mu diye de aklim karisti. Katil bulunana kadar hepimiz birer detektif olup cikacagiz:))) MSFIGO.cum. Ebru hanim sirket danismaninin sozleri ile Cemreyle Barisin evliliklerini kullanacak. Adam, halk peri masallarini seviyor. Iclerinden gelen fakir kizin prensle evlenmesi hikayesi cok hoslarina gitti. Siz itiraz ederseniz sirketin zararina olur. Ebru da Banu da bagirdi cagirdi ama sonunda sirket menfaati daha agir basti:)))
08.11.2012 21:06:00
kartal demiş ki; Güney ferhatı öldürmüş olamaz kesin burak çatalcalı öldürdü ama neden öldürdü aanlayamadım gitti ... barış cemreyi nasıl ikna etti en merak ettiğim kesin kuzeyle tehdit etti ... cemreninb annesi kına yaksın yaktı kızınıo yaktı barışın ne mal olduğunu anladı ama iş işten geçti işte para göz anneler işin sonunu düşünmez sonra böyle kendini yerden yere vurur ... ben cemreye kuzeye acıyorum ... dizi iyice karışmaya başladı bakalım hayırlısı :D
08.11.2012 19:12:53
MSFiGO demiş ki; cemrenin oyunculugunu genelde begeniyorum ama dünlü replikleri berbatti. mesela kuzeyle konustugunda, neden geldin nikaha, birbirimizi seviyoruz derken pekde inandirici degildi. bunun yaninda baris süper oynadi. cemrenin ondan ayrilmak istemesini söyledigi an birdenbire piskopatlasti. yani korktum :D
08.11.2012 17:17:42
MSFiGO demiş ki; benimde gözüme carpti. simay bu bölüm güzel yürüyordu. annesi geldigi gün kizin ayaginda alci yokmuydu? sonra birden hizli hizli yürümeye basladi.
08.11.2012 17:14:35
roza demiş ki; Steve polisler kizi denize islemler bitmek ûzere cenazeyi alabilirsin dediler, denizde atin cöplüge dedi. Yani ferhat yasiyorsa poliste bu oyunun icinde olur ozaman:)) zeynep vurdu diyorsun, madem ferhat yasiyor olmayan bir cesedinde katili olamaz. Zeynep öldürmüsse nedeni ve kazanci ne olabilir?
08.11.2012 16:02:49
MSFiGO demiş ki; ben maalesef basini kacirdim. bugün bakacagim. baktigim yer, cemrenin annesinin evinde kaldigi yerden baktim. annemde buraktan süphelendi.ama suda var, eger gercekten güney öldürdüyse, burak onu tehdit edecektir. sinaner ailesinden insan tiksiniyor. ne önemliymisler bee :))) hisseleri batsin. cemre, banu, güney, ayni evde, nasil olacak? barista zaten migde yok.
08.11.2012 15:54:40
reantn demiş ki; Ferhati Guney vurmadi Dizide bir ara Ferhat Simayin annesinin vuruldugu silahla vuruldu deniliyor. Guney babasi ve Kuzeye iyi gorunmek icin onlara vurmadigini soylemeyecek. Ya da Guneyin silah ettigi anda baskasi da silah etti ancak Ferhat baskasinin kursunuyla vuruldu, Guneyinki ile degil. Ferhatin adamlarindan biri muhakkak
08.11.2012 12:11:30
melike demiş ki; katil kesinlikle burak çatalcalı..çünkü her katil cinayetten soora olay yerine gelir..ve tek gelipte olay yerine bakan BURAK ÇATALCA lıdır..
08.11.2012 12:06:39
Steve demiş ki; Aklima artik Ferhati kim oldurdu Sorusu yerine Ferhat hakikaten oldumu sorusu geliyor...Ferhatin olumu biraz kolay olmadimi? Ferhatin baska bir oyunu olmasi bu..Ferhatin Artik eskisi gibi ozgur degildi her yerde araniyodu kose kose saklanmak zorunda kalmisti ve bir plan yapip bir tasla iki kus vurabilir Herkez ferhatin oldugune inanirsa hem polis hem dusmanlari pesini birakir..ferhatda rahatlar ayni zamanda kuzeyi veya kuzeyin etrafindaki kisilerden birini hapse gondererek oyumu kazanmis olabilir..ferhatin fedayileri birisi bir el ates etti diye niye kacsinlarki hemen agacin arkasina saklanip ates ederlerdi seytan gormus gibi kactilar ..bunlar ne bicim fedailermis anlamadim gitti patronlari vuruluyor ve vuran kisi bir el ates diye patronu orda birakip kacmazlar arabalari orda zaten ferhati arabaya koyup kacarlardi bilirlerdiki ferhat onlari yasatmaz ve bu yuzden kacamazlar ...fedailerin ilginc davranislari ferhati birakip kacmasini ve senaryoyu yazanlarin ferhati BU kaDAR kolay kaldirmalarina inanamiyorum heleki FERHAT cok guzel oynuyordu ortadan yok etmeleri GALIBA BU FERHATIN BASKA BIR OYUNU
08.11.2012 11:15:10
gulsen20 demiş ki; ferhatın vurulmasından sonra katil koşarak ayrıldı diye koltuk değneğiyle yürümeye çalışan simaydan hiç şüphelenmemiştim..fakat bu bölümde birden sağlıklı hale geldi..ayrıca simay güneyin kol düğmesini saklıyordu olay yerinde kol düğmesi bulunursa katil kesin simaydır..
08.11.2012 10:37:04
GUNAY AZERI demiş ki; Vallah cok sikici dizi.neyini izliyosunuz anlamadimki
08.11.2012 10:33:42
GUNAY AZERI demiş ki; Berran, yok ben deyilim.cunki hic arkadasim olmadi benim burda. yuzde yuz aradigin Gunay deyilim
08.11.2012 10:30:40
roza demiş ki; Sezzy gamzeliyi tabiki bu haliyle begenmiyorum.:))? Ama yakisikliligindan birsey kaybetmemis vesselam. Beni bile inandirdi cemreyi sevdigine. Cemreyi ne ile tehdit ediyor? Benden bosanirsan kuzeyi öldürürum mü diyor? Cemrede hemen korkuyor mu? Cemreden dizinin ilk bölümlerinde hic hoslanmiyordum ya, simdi yine sevmiyorum onu. Gerceken cok dengesiz. Kuzey onunla hic mutlu olamaz. Senarist mahalleye hanim hanimcik bir bayan tasinsa ne güzel olur. MSFIGO ebru hanim niye böyle yapti? Basin cemreyi cok sevdi,kül kedisi masali gibi. Cemre ailede kalirsa,basin bu cadilar sofrasi aile hakkinda olumlu yazabilirler umuduyla. Burak öldürdü diyenlere ise sorarim, burakin cikari ne olur ki? Ferhat öldürsün.
08.11.2012 09:58:29
Steve demiş ki; Yaziyor Yaziyorrr.Zeynepin Ferhati Oldurdugunu Yaziyor... Onda Bunda Sundadir, Bunda Sunda Ondadir Mavi Ceket Kimdeyse Benim Gonlum Ondadir (Zeynep).........lol PS:MSFIGO yorumunu okudum merak etme yorumun cevapsiz birakmam ama artik yarina kaldi...
08.11.2012 08:13:33
Steve demiş ki; Guneyin vurdugunu saniyordum 100 eminimki guney vurmadi gecen hafta taki bolumde kuzeyin arkasinda mavi ceketli birini gordum zeynepin olma ihtimali kafamda buyudu eger BAnu silah kullanmayi bilmiyorsa 100 ZEYNEP olduguna inaniyorum zeynep karakolda cemrenin yanina gidip mavi cekedini verdi... o ceket belkide cemrenin hapise girmesine sebep olacak.. o mavi ceketli ZEYNEP ZEYNEP ZEYNEP Diyorum Burak kirmizi arabayla olay yerinden ayrilirken arabanin icinde Zeynepde vardi burak Zeynepi olay yerinden kacirdi
08.11.2012 07:46:14
sezzy demiş ki; Sevgili MSFIGO; daha simdiden Simay giciklik yapmaya basladi gibi, kaldigi yerden devam ediyor, Ferhat olur olmez Simay korkuyu atip horoz gibi otmeye baslamis:))) Ben de ayrilmayacagim kocamdan diyor, onun hakkindan tek Kuzey gelir. Ondan odu kopuyor ama arkasindan yine is ceviriyor, valla katil bizi birkac hafta daha mesgul edecek gibi, cok supheli var. Ama Guney degildir diyorum. Zeynep de olabilir cunku Burak Zeynep.e, ben sucluysam sen benden daha suclusun diye bir laf etti. Acaba ormanda o da Zeynep.i mi gordugunu ima etti. Sonra da ikisi suc ortagi oalcaklar ve silahi gole atacaklar. Baris da olabilir, o da suphe cekti, ama bence ya Zeyneptir ya da Burak. Ama Burak niye oldursun??? Bence Zeynep.i korumaya calisiyor ve birseyler gizliyor. Hele Zeynep.in polis karakolundaki halleri tam sinir bozucuydu, telefonda Cemreye neler dedi, sonra odaya girip yapmacik ilgi gosteriyor, koridorda da Cemre Kuzey diyor o kocan Baris diyor. Bu kiz tam bir kotuluk timsali olmus, Simay da basladi, Banu zaten tirnaklarini hic iceri sokmadi, cadilar cogaldi. Bir supurgeleri eksik:))) Gulten hanimin akli basina geldi ama cok gec kaldi. Barisin cicegini de disardaki masanin ustune ativerdi hemen:))) Bence Baris zorla Cemreye zorla tecavuz etmek isteyecek ve Cemre de onu oldurecek.
08.11.2012 06:37:23
samire demiş ki; ferhati burak oldurmuw goreceksiniz
08.11.2012 06:22:01
sami demiş ki; arkadaslar burak ferhati oldure bilirmi??? ama burak guneyi bile takip etsede okadar yakin olamaz onlarin sozlerini duyamazki.ormanda karanikta guney biri onu takip ediyor annamadimi??? sami orda kaldiginda burakin arabasini gormedi mi?? ordan gecti herhalde.burakda silah yoktu.boyle bir sey ihtimal vermiyorduki silah tasisin.burakin eline ne gecer ferhati vurursa?? umarim senaristler mantikli bir senaryo yazmislar.bazi arkadaslarda bukadar guneyi suclamasin.biraz mantikli olun.kendinizi onun yerine koyun.guney kuzey yuzunden kaza yapti.guney kuzeyin pesinden gitmeseydi.arabayi kullanmasaydi,tartismasaydi o kaza olmazdi.kuzey uzuldugu zaman ya iciyor yada vuruyor dagatiyor.ben ikisinide seviyorum.bazi arkadaslar guney cemreyi para icin terk etti diyorlar bence siz birdaha diziye bakin.ogun cemre bir is icin kuzeyle gitmisdi,guney kuzeyin cemreye bakislarini farketti ordan basladi,sonrada deniz kenarinda konustular guney kuzeye sen cemreyi seviyordun onun icin istin kaza gecesi,ama kuzey inkar etti boyle bir sey yok diye.guney inanmadi yalan soyliyorsun dedi,ondan sonra banuyla beraber oldu.ozaman para sirket hic birsey yoktu.birdaha izleyin bence o bolumu,anarsiniz.iki farkli karakterler ama guney kuzey gibi atese atmiyor kendini diye kotu bir karekter degil.ikiside birbirini seviyor.bende ikisinide seviyorum.guneyin nekadar kuzeyi sevdigini gozlerinden okiyabiliyorum.korkak diye kotu degil.asil kotu olan bencede cemre.nekadar da rahat soyliyor.arkadaslar allah askina biriniz kendini onlarin yerine koysun cemre guneyin hala onu sevdigini biliyor nasil kuzey abisinin eski nisanlisiyla evlenir.guneyle nisanliydi,guney onu telefondan aradi neyapiyorsun diye yalan soyledi yatiyordum dedi ama guney evin onunde onu annesiyle gordu.istemiyordun neden devam ettin.birde guneyi sucliyor banuyla oldun diye.sen guneyin nisanlisiydin kuzeyi seviyordun bu ihanet degil mi??? illaki yataga girmek lazim.simdide annesi ferhat oldu rahatladi baris gitsin kuzey gelsin.
08.11.2012 06:13:42
sanam demiş ki; bende burakin guneyi gordugunu inaniyorum ve koz olarak kullanacak.guneyin basi dertde.cok uzulecem o burak denen adam guneyi zor durumda braksa.burakin ferhati vurmaya hic alakasi yok hic ihtimal vermiyorum.ah guney ah cok uzuldum.ben biliyordum guney bir sey yapacak kardesi icin tabi cemre icinde yapti.hic unutmiyorum,bir gun kuzey hastanede yatmisti yarasi yuzunden ve guney basinda beklerken ona dedi ke ben seni cok seviyorum senin icin olurum.hapisten korka bilir her kes kuzey gibi degil,hirslide olabilir ama basarili,ben guneyi seviyorum zaflari ramen.ama o cemre ve annesi varya,bugun evlen,sabah istemiyorum.ne guzel.ben bu cemreyi bastan hic sevmedim.guneyi kullandigindan beri hic sevmedim.bence simdi guney o evde cemreyi korumaya calisacak.
08.11.2012 05:17:37
Mixaylo demiş ki; Azeri ezizlerim. Bura vetenperverlik movzusunda mubahise etmeyin yeri deyil. Eger yazdigiviz sherhi yeni ki kommenti (Azerbaycan dilinde beledir)basa dusen olmuyacaqsa bos-bosuna yazmaga hec ehtiyac da yoxdur.Kim ne dilinde isteyir ele de yazsin.Vetene lazim olanda vetenperverlik etsez kifayetdir
08.11.2012 05:10:57
salih demiş ki; katil kim demeye gerek kalmadı bence burak çatalcalı öldürdü ferhatı güney sadece sessiz kalıyo kuzeye dedi zaten fazla kurcalama babam hapse girer falan diye burak çatalcalı olay yerine gitti sonra tek başına bence silahı düsürdü ona bakmaya gitti zaten sezon öncesi fragmandada zeynep silahı atıyodu yine aynı ormanlık bi yerde burakta saol diyodu şimdi güney eline koz gecirdi kuzeyde ögrenicek bu haftakı bölümde güney bunu kuzeye karşı kullanıcak tek olay barıs cemreyi neyle tehtit ettide cemre razı oldu bu arada güney kötüde olsa severim :D
08.11.2012 04:47:21
Melinda demiş ki; Ebru hanim, evliligin bir yil daha uzamasini sirketin menfaati icin istiyor.. yoksa Cemreye bayildigindan degil... Buragi devre disi birakilmek icin sirket hisselerini arttirmak icin halka satis yapacaklar ya, eger bir sansasyon olursa halkin sinaner ailesi icin dusunceleri olumsuz olacagindan bunun satislari etkileyecegini dusunuyordu avukati ve diger bir sirket yoneticisi...Buna da Ebru hanimi ikna ettiler... zaten basinda bir suru olumsuz sey yazildi, birde ustune bosanma olursa halkin guveni sarsilir, sirket hisseleri satilmaz diye korkuyorlar...Herkes hesap kitap pesinde.... Ahhh Gulten ahhh...nihayet uyandin ama cok gec oldu... Bu bolumde acidim Gulten hnin panigine...anladi kizinin tehdit ile karar degistirdigini.. Cemreyi zorlu bir yil bekliyor....GECEN BOLUMDE YAZMISTIM, CEMRENIN SIMDI HAPISE GIRMEYECEGINI ILERIDE BASKA SEBEBDEN OLACAGINI...BENCE BUYUK IHTIMAL ILERIDE BARISA BIRDEY YAPABILIR..:(((( bazi arkadaslar, Guneyin oldurmemis olacagini dusunuyor, iyi guzelde o zaman o oldurmediyse ZEYNEP ya da BURAGIN ne gibi bir sebebi olabilir boyle birsey yapmak icin???? Bana bu ihtimaller sacma geliyor.... Hele Zeynep bence mumkun degil... Eger Zeynep olsa, niye Burakdan suphelenip yanik elin parmak izi birakip birakmayacagini arastirsin ki... O katil olsa Burakdan suphelenmezdi...Buraga gelince o Guneyi takip etse bile, silahi nerden buldu hemende Ferhati oldurdu...hem niye oldursun??? bence Guney degilse bile bizim tahmin edemedigimiz bir baskasi olmali..... Guneyin oldurmus olabilecegine inanmak istiyorum, ama onun oldurdukten sonra bu kadar sakin olabilecegine de inanamiyorum...enteresan bir durum var ortada.... ACABA FERHATIN KENDI KIZI OLABILIR MI? lol...:))) Ote yandan, Handan hanimin Banuya yalakaligi igrencti.... :(( Zavalli Cemre, ne bicim bir ortama dustu..... ROZA, Baris Cemreyi Kuzey ile tehdit etti... Baris simdiye dek bilmiyordu ya Kuzeyi, Simay sayesinde ogrenince ve Cemreye soyleyince Cemre sok oldu....dedi ya Cemreye Kuzey icin devam edeceksin evlilige diye...Yani ustu kapali Kuzeyi dusunuyorsan uslu duracaksin anlamindaydi bu...Sanirim, Cemrede yine Kuzeyin basi derde girecek diye korktu.... Daha da fazla seyler soylediyse sonradan Cemreye onlari henuz bilmiyoruz...ileride ogrenicez...:)))) Gecen hafta yazmistim, BARISIN CEMRE"YE ASIK OLMADIGINI VE GUNEYE INAT EVLENDIGINI.... Iste buyrun fazla zaman gecmeden itiraf etti bile..... BARIS BU... ASK KIM O KIM??? Yazik aslinda sorunlu buyumus bir insan ama.... maalesef psikolojide de ispatlanmis bir konu bu sevgisiz ve sorunlu buyuyen insanlarin hepsi olmasada cogunun ask hayatlari da sorunlu oluyor ve genelde bencil oluyorlar......:((
08.11.2012 04:12:11
hanzala demiş ki; dizi başladığından beri ilk defa ters köşe yaptı. bu bölüme kadar kolayca tahminedilebilir sıradanın da altında seğiriyordu çünkü. bu kadar berbat bir hikaye yine ters köşe devam ederek kurtarılabilir belki. aslında fedakarlığın büyüğünü bugüne kadar güney yapmış olsa, kötülük gibi gözüken herşeyin aslında bir sebebi olsa, gerçekte hep kardeşinin ardını kollayan güney olsa; dizi tarihindeki ters köşelerin kralını yapmış olurlar hemde :) haa bide cemrenin ölmesi lazım.:) zaten ortalık malı gibi flört etmediği adam kalmadı dizide.. hemde "yok beni seviyonda böle yapıyonda şunu diyonda" gibi iğrenç bayağı repliklerden arınmış olur dizi bu vesileyle..
08.11.2012 04:11:48
Mesud demiş ki; Gercek : Sami guneyi arayip durumu anlatir ve simdi onun kuzey icin bir iyilik yapmasi gerektigini soyler ve guney baloya gitmez, babasiyla anlasarak veya kendi basina ferhati oldurur.. Burak Guneyi farkedip takip etmeye karar verir ( yani zeynepin sandigi gibi venusu birakmaya gitmedi) guney ormanda ferhati vururken burak da onu gordu (belki kayit altina da aldi o ani -ileride koz olur diye- )ve sabah da noldugunu merak edip olay yerine gelip gormek istedi kosu yapma bahanesiyle.
08.11.2012 03:24:56
Yildiz demiş ki; Kuzeyin Güneye bakislari katil gibi cok kötü hep Cemre yüzünden nekadar itici bu kiz kardes kardesi düsman etti Sevgimis annesinle hep kendilerini düsünüyo Yok Kuzey olsa ölürmüs baris ölmezmis hep kendi canim.Kuzey desen Alinin karisina ilik meleyi oynuyo diyer yandan Simayi maffetti annesi onun yüzünden öldü üstelik karisi hic umrunda deyil kendini hep doru yaptini saniyo ama cok yalnis ve hatali.
08.11.2012 02:39:08
tahsin alper demiş ki; Baba Sami eldivenleri ve silahı Güneye veriyor.Burak olay yerine gelip uzaklaşıp motosiklete binerken eldivenleri takıyor.BURAK (Bence kesin)olmasın?
08.11.2012 02:28:31
ayse demiş ki; hilal saral alisiktir simdi tecavüz sahnesi cekmeye falan diye, barisin cemreye tecavüz etme olayi olmasin lütfen. yazmasinlar böyle seyler. bu durumdan birsürü sey cikarabilirler, onlara yogunlassinlar :)
08.11.2012 02:14:07
perih demiş ki; bence katil burak catalci. Hastanede baba ogul konusmasi Guneyin katil oldugunu gosterir yada inandirir AMA guney daha babasina itiraf etmedi. kesin bir dahaki bolumde ferhati oldurmedigini soylicektir babasina.
08.11.2012 02:11:34
ali celik demiş ki; 2. fragmanda zeynep silahi suya atiyordu o bolum u goremedim yoksa ben mi kacirdim izliyen varsa hangi part a soy;lerse sevinirim
08.11.2012 01:43:45
shadow demiş ki; ya bence barıs vurdu oraya kadar gıttı vuran sılahın ustunde kuzeyın el ızı cıktı oda ferhatın sılahına atılırken oldu bence barıs vurdu ama niye barıs vursun kı ?
08.11.2012 01:41:56
Berran demiş ki; GUNAY kardes, senin bu nikinden yani GUNAY olarak bir tane daha varmi? Bunu daha öncede sormustum. Cok sevdigim bir AZERI Arkadasimizi ariyorumda o yüzdenTesekkürler ve sevgiler:)
08.11.2012 01:02:00
MSFIGO demiş ki; STEVE, herkesin fikri baskadir. yorumlarimizla alay edilerek hakli cikmaya calisman cabasiz. sen istedigin kadar kuzey söyle güney böyle diyebilirsin. ben seninle ayni fikirde degilim. sen bir karekteri cok olumlu öbürünü olumsuz görüyorsun. ben ise iki karekterinde hem olumlu hem olumsuz yanlarini görebiliyorum. aradaki fark bu. ben bir karekteri körü körüne ne tutarim nede olumsuz bir sekilde elestiririm. bu benim hayat felsefeme ters düser. senin icin kuzey herseyi hak ediyor olabilir, benim icin öyle degil. senin icin o tembeldir benim icin hayatini düzene sokmaya cabalayan ama yanlis yöntemleri kullanan bir genctir. simaya gelirsek. simayi kuzeymi zorladi böyle olsun diye? arkasindan cok isler cevirdi simay. askta sadece boy ve fizik yeterli degil yazmisim, sen ise konuyu girgira getirip ayakabisinami asik olunur diye yazmissin. EVET, ayakabilari hosuma gitsiyse hoslanabilirim :) biliyormusun, bazi insanlar biblo gibi güzel olabilirler ama agizlarini actiklari zaman bütün havalari gider. bir insanin boyu yada fizigi yeterli degil onu sevmen icin. herkesin tipi baskadir. biri kuzeyi cok yakisikli bulur, öbürü güneyi. ve kuzey güneyin eski nisanlisina sulanmadi. onu sevdi. aradaki farkta bu. nasil güney kuzey yüzünden cemreden vaz gectiyse, kuzeyde güney yüzünden cemreye yaklasamiyor. üstelik kuzey basindan beri cemreye asikti. bu sonradan olan olay degil. diziye tekrar bak. sulanmak benim icin negatif bir kelime. SEZZY, simaydan gelecek bölümler nefret edecegiz anlasilan. baris cemreyi tehdit ediyor. bu olaydan sonra bana kalirsa cemre baris yüzünden hapise girecek. herhalde öldürecek onu. ebru hanimin neden birdenbire barisin evli kalmasini istemesinin nedenini bilen varmi? bence burak süpheli.
08.11.2012 01:00:56
Heka demiş ki; Emeğiniz için teşekkürler
08.11.2012 00:42:56
Lale demiş ki; Bence katil Zeynep ; o kiz cok tehlikeli, veya Burak ama kesinlikle Guney degil......bakalim görecegiz .Ne dizi ama ya.....
08.11.2012 00:33:52
Gunel demiş ki; en sevdiyim dizdir bu.kim bitmesini istiyorsa bitti hesap etsin izlemesin.))
08.11.2012 00:31:58
kuzey guney demiş ki; keske ferhati aileden biri vurmasaydi dizi daha rengli olurdu
08.11.2012 00:13:51
sezzy demiş ki; Ferhat oldu diye sevindik, sevicimiz kursagimizda kaldi:(((simdi de Ferhat.in disisi Kuze.inde Cemre.nin de basina bela kesildi. ama bu daha da sinsi. Kuzey bagirirken bende sahiden bagiriyor sandim,son zamanlarda haline o kadar acimistim ki simdi tam tinaklarini gostermeye, eski kotu bakislarini yuzune yapistirmaya basladi. Bir de Baris.a WELCOME BACK demem lazim, bekliyordum o da eski seytan kiligina yeniden burunsun. Cok da urmemis, zaten daha once de yazmistim Baris Cemre.den beklediig ilgiyi bulamayincaeski baris olup hayati ona zehir edecek diye. Annesine bile ben onunla Guney.den kurtulmak icin evlenndim demesi midemi bulandirdi, irf annesine karsi cikarlarini korumak icin bile o lafi demesi, hele daha bir gunluk evliyken Fehat.in korkusuyla Cemre.ye gonderecegi arabaya binmesini soylemesi onun ne kadar cok kendini, kendi canini sevdigini ve bencilligini gosterir. Kuzey alnina silah da dayasalar sadece Cemre degil, hicbir sevdigini olume atmaz. Burak.la Zeynep konusurlarken Burak.in son sozu dikkatimi cekti, birini suclayacaksak sen benden daha suclu sayilirsin. (klavyem gidiyor galiba bazi harfler cikmiyor ve surekli geriye gidip o harfleri ilave etmek zorunda kaliyorum. Eh gozumden kacanlar olursa siz de puzzle gibi boslugu doldurursunuz artik:))) Gulten hanim nihayet uykusundan uyandi ve anneligi agir basti:))) kizinin ne kadar aci cektigini gordugu icin o da artiki bosanmasini istiyor ama Baris.in o halini gorunce nihayet gercek Baris.in yuzunu gordu. Sevgili Roza senin gamzelii bu hali ile de begeniyormusun???:)))) Cemre.yi alip tam da yanginin icie atacak:(( Handan gormemisi bir yandan, Ebru bir yandan Banu cadisi bir yandan, hele Guney.i hi dusunmek bile istemiyorum. Ah Cemre ahhh ben sana ne diyim, ta da Alinin nisanlisi Kuzey.le guzle guzel konusmusken, ama simdi de Kuzey Ferhat.i Guney oldurdu sanip yine Cemreden uzak duracaktir, ama bu defa Cemre, Baris Kuzey.e birsey yapar korkusu ile, geri cekilecektir.
08.11.2012 00:11:10
ayca demiş ki; kuzey zamaninda guneyin sucunu uzerine almisti ama guney kuzey icin bizzat suc isledi helal vallaa
07.11.2012 23:48:54
ayca demiş ki; nasil yani ferhati guney mi vurmus eger o vurmussa helal olsun daha ne denir ki
07.11.2012 23:47:10
GUNAY AZERI demiş ki; bu aqresifliyine gore vapse turk dilinde danisacam.sene ne.eyni milletikda.ne ferqi var. iyi geceler turk kardeslerim
07.11.2012 23:45:43
roza demiş ki; Ferhati kim öldürdü? Güney olamaz,seref komiseri aramis.Ama babasi silahi ona vermis.güney babasi kalp krizi gecirirken ve komiseri aradigi halde, gidip ferhati mi öldürdü? Ben güneyin öldürdügüne asla inanmiyorum.Mantiksiz, gerci dizilerde mantik aramak mantiksiz ya. Barista barut izlerine rastlanmamis. Ferhati bence ferhatin baska bir düsmani öldürdü. Zeynepi öldürmek istiyorum. Cemreye utanmadan soruyor,barisla nasil evlendin diye Pes dogrusu. Ebru hanim diyor ki basin beni CADI ilan etti. Zavalli esas cadinin zeynep oldugunu anlayamadi daha. Baksaniza zeynep basina nasil bilgi sizdirmis. Kiz ferhattan daha tehlikeli. Vay vay baris cemreyi hic sevmemis. Ama cemreyi nasil ikna etti evliligi sürdürmek icin? Cemreyi neyle tehdit etti? Senaristler cemre ve kuzeyi birlestirmemeye yeminliler ya,simdide ebru hanimi devreye soktular. Bu evlilik 1 yil devam edicek. Ehh ozaman da final olacak:)). Simaya aciyanlara kuzey ne güzel cevap verdi. Simayin yalanlarini,evliyken baska adamla kiristirmalari vs vs. Namus bekcisi kuzey hic cemre hakmene bakar mi?:))
07.11.2012 23:41:36
Yorum Yap


Çizgi Filmler