Eski Diziler
Ustura Kemal 9. Bölüm - 1. Parça
Özet: İşgal Güçlerinin baskılarını iyice arttırdığı, vatana ihanet edenlerin, gerçek vatanseverleri İhanet-i Vataniyye ile suçladığı günlerde; Ustura Kemal Hristo’nun kaçırdığı Lebbe ve İsmail’i kurtarmış ancak Hristo’yu elinden kaçırmıştır. Hristo’nun suyu ısınmıştır artık. Hristoyla beraber Kemal’in evini ispiyonlayan Tito’da Kemal’in gazabından nasibine düşeni alır. Tito canını kurtarır ancak bu uğurda feda edeceği çok şey vardır. Hristo’nun akıbeti Tatavla’da duyulduğunda bu defa Barba denen korsan gemici Kemal’in başına bela olur. Benliyan Babadayı ve Ahmet’i almaya gelen İngiliz birliğinin başında yer alır. Onları kurtarmak isterken Bennet’in saldırısına uğrarlar. Bennet kaçakları elinden kaçırır ama içlerindeki haini bulur. Bennet rüşvet karşılığı Paşazade Kemal ile yaptığı gizli silah satışı anlaşılmasın diye İtalyan komutanı kandırmayı başarır. İtalyan gemisine yüklettiği sahte yükü boğazda gemilerini batırtır. Suçu Ustura Kemal denen direnişçi çetesinin üstüne atar. Ancak planlar onun istediği gibi gitmeyecektir. İtalyan Komutan Alberto, Ustura Kemal’i yakalar. Ustura Kemal’in üzerine atılan suçun faili olmadığını kanıtlamak için yine derin sulara dalması gerekiyordur. Durum onu gösteriyordur ki oynadığı oyun Bennet’in sonunu hazırlar. Keriman ile Vural arasında yaşanmaya başlayan gizli ilişki Vural’ın erkekliğine ilişkin problemlerinin bittiğini düşünmesini sağlar. Bunu gerçekten anlamak için Gülnaz ile yeniden birlikte olmayı dener. Gülnaz’ın bu beklenmedik gelişmeye karşı koyması imkansızdır. Angeli’nin İsmail’ine sağ salim kavuşmuştur. Anne oğul arasında yaşanan yakınlaşmanın sonucunda Nihal İsmail’in Angeli’nin oğlu olduğu gerçeğini öğrenir. Bu bilgi Nihal, Lebbe ve Gülnaz’ın arasına bomba gibi düşer. Üç kadın İsmail’in Kemal’in oğlu olduğu fikrinde hemfikir olurlar. Nihal için artık Kemal bir hayaldir. Ulaşamayacağını düşündüğü bu hayalden tamamen uzaklaşma kararı alır. ‘USTURA KEMAL’ 30 Ekim Salı akşamı saat 20.00’da yeni bölümüyle Show TV’de!
Önceki Yorumlar
Luco demiş ki; beyler once sakin olun ve 10 dan geriye sayin:) 1. ingiliz askerlerle konustugunda adam ingilizce konusuyo ve ceviriyolar turklerle konustugunda adam bizden daha iyi konusuyo :P 2. si luco ya luko diyen arkadasim :P makarasina bi yorum yaptim ayrica internet ortaminda her cumlemde imla hatasi varmi diye geriye donup baksaydim internetten coktan bunalmis olurdum ki benim imla hatama laf atan daha noktalamalari bile yapamiyo sadece relax ol dostum:)
07.11.2012 00:15:07
batuhan demiş ki; Luco kardesim bilmiyorum nasil izliyosun ama komutan benetin yardimcisi ingilizce konusuyor ve türkce ceviriolar biraz dikkatli bakarsan ardinda ingilizce konusmalari duya bilirsin :)madem hata ariyosun hata olan bir hata bul.naci kardesim s.a bu arada. Dizi süper gidiyor heyecan hic düsmüo ve su cok hosuma gidiyor her seferinde bizimkiler sonunda kazanmasi :)sadece ingiliz komutanligindaki türk taraftari olan kisinin ölmesi üzdü:(
31.10.2012 14:38:12
Naci demiş ki; Luco,benim Lokum kardaşım,DİZİDE okadar taktir edilecek,beğenilecek,gurur duyulacak şeyler varki,şu senin kafayı taktığın şeye bak... Bu dizi Türkce dersi değil,senide imtihan edip imla hatalarını bulmanı istemiyor.KOSSKOCA KAPI DURURKEN SEN,KAPININ MENTEŞESİNİN ÇİVİSİNE kafayı takanlardansın galiba.Senin dizi yorum anlayışını,kutlarım.Aynen böyle devam et,Biz diziyi zekle,hayranlıkla seyredelim,sen İMLA HATALARINI düzelt,yorumlarada üşenmeden yaz...Nasıl zevkse bu böyle,taktir etmek lazım.Luko hatayı buldu be.
31.10.2012 10:32:28
Luco demiş ki; Onur Orhan(Komutan Benetin adami) Dizinin basinda turkce konusamadigi icin ingilizce turkce karisik konusuyodu turkce kelimeleride yamuk yumuk konusuyodu dunyanin en zor dillerinden biri turkceyi ne cabuk cozmus adam bizden iyi konusmaya basladi valla :)
30.10.2012 23:53:27
Yorum Yap


Çizgi Filmler