Eski Diziler
Veda 4. Bölüm - 1. Parça
Özet: Kemal’i korumak için Macid’in tehditlerine boyun eğen Mehpare’yi zor günler bekliyor. Mehmet Reşat ve Eirene arasındaki sürpriz yakınlaşma, Mehmet Reşat’ın kafasını fena halde karıştırırken, Eirene’den gelen hamleler, başta Behice olmak üzere konaktakileri de bu karışıklığa ortak eder. Kemal’i korumak için Macid’in tehditlerine boyun eğen Mehpare’yi ise zor günler beklemektedir. Saraylıhanım’ın Mehpare ve Kemal’le ilgili şüpheleri karşısında savunmaya geçen Kemal, bir yanlış anlamaya sebep olur. Didar’ın Saraylıhanım’la konuşmaya gelmesiyle Mehpare’nin etrafındaki çember de daralır. Kemal duygularını anlamaya başlarken olayların hızı hepsinin başını döndürür. Esir şehirde aşk özgür olabilecek midir?
Önceki Yorumlar
sezzy demiş ki; Uzuldum, olmadi bastan baskasi, Iclal Aydin.i severim ama yine de bir oyuncunun cikip onun yerine girmesine uzuldum. Fragmana bakilirsa Kemal dugune engel olacak gibi. Insallah olur. Baskasi cikacagina su serseri karakteri ciksaydi ya. Sirtini annesine, kizkardeslerine dayamis, erkeklerin yuz karasi. Adam olsaydi ekmegini tastan cikarir, calisir, annesine kizkardeslerine bakardi. Yine annesine guvenip bir de gelin aliyor eve.
31.10.2012 23:40:34
roza demiş ki; Kanal yayin akisini bugün degistirmis. Veda bu hafta var. Yeni fragmandan anladigim kadariyla bol bol aksiyon var. Hadi veda bu dizi ormaninda göster kendini:)
31.10.2012 19:12:21
Berran demiş ki; Persembe günü yeni Bölüm yayinlanacak.Yeni kadro ve yeni senaristle. Jale Arikanin ayrilmasina bende üzüldüm:(( Kendisini uzun yillardan beri tanirim. Kendisi egitimli Alman TV ve Sinema Oyuncusudur. Ve basarilidir. Ayrilma nedenini bilmek isterdim.Bence kendisi Fahriye Evcenin ve DELI SARAYLININ yaninda pasif kaldi.Fahriye Evcene nazaran o cok daha birikimli ve tecrübeliydi.Ancak rol dagitimi böyle olmus. SENARYOyu daha önce okudu muhakkak. Neyse bunlar varsayimlar.Adinin yipranmasina mani olmak icin.geri cekildi:((Saygi duymak lazim. ICLAL AYDIN icinde ayni durum olabilir. Yani 2.Planda kalacak oda.Rozanin belirttigi gibi kurtaricimi degilmi görecegiz. Hepimize iyi seyirler:))
31.10.2012 15:14:27
roza demiş ki; Veda dizisi bu haftada yok. Sahsen ben Jale arikanin diziden ayrilmasina üzüldüm. Tam estetiksiz bir burun,dogal güzelligi vardi. Senaristide degistirmisler. Huzur sokaginin ilk 3 bölümünü yazan senarist buraya gecmis. Senaristlerde pingpon topu gibi o diziyi kaleme al sonra bu diziye gec. Senin baslattigin isi baskasi devam etsin. Nekadar dogrudur? Umarim veda dizisi devam eder ama ben iclal aydinin kurtaracagina inanmiyorum.
30.10.2012 15:52:26
sezzy demiş ki; Diziye Iclal Aydin.in katilmasi cok guzel olacak.
29.10.2012 23:23:15
sezzy demiş ki; Turkiyede ve dunyanin neresinde olurlarsa olsunlar, tum Turklerin CUMHURIYET BAYRAMLARINI Ictenlikle kutluyorum. Sevgiler.
29.10.2012 21:17:10
melissa demiş ki; aslinda ben fragman yayinlandimi diye soracaktim ada nin yorumunu yazinca unuttum.
29.10.2012 16:56:47
melissa demiş ki; ADA, arkasim ankarada yasaklamaya ragmen yürüyüs yapilmis.ama asil kutlama valla izmirliyim diye demiyorum asil izmirde oldu su an hala devam ediyor yüzbinler kutlama icin.ahh keske bende olsaydim.yurtdisinda haberlerde bile yayinlandi yüzbinlerin atatürk icin yürüyüsünü.tekrar tüm türk milletinin CUMHURIYET BAYRAMINI KUTLARIM daha niceee kutlamalara...
29.10.2012 16:53:11
ADA demiş ki; Arkadaslar Ankarada oturan bir yorumcuya soruyorum. Ankarada cumhuriyet bayrami yürüyüslerini yasakladilar mi? Burada imren özenc isimli bir yorumcu öyle oldugunu iddia etmisti,dogrumu? Herkesin Cumhuriyet bayrami kutlu olsun
29.10.2012 08:39:47
fatma demiş ki; ben budiziyi daha tam seyretmedim ama iclal aydın geldiği için seyredeceğim mehmet aslantuğu da severim bakalım nasıl olacak inşallah bundan sonra daha güzel olurda hepimiz seyrederiz ,kavgasız gürültüsüz her kesin birbirine saygılı olmasını isterim herkesin görüşü kendine hepimiz bir olmadığımız gibi
28.10.2012 16:17:46
ferda demiş ki; Behice karakteri yerine ICLAL AYDIN geliyormus cok sevindim:) Ayrica Senaryo yazarida degismis yeine AFK nin ve DERIN SULARin yazari devam edecekmis..
28.10.2012 09:59:24
Feza demiş ki; Bu kadar saygin bir eseri 3 haftada tam bir varos dizisine cevirdiginiz icin bütün ekibi tebrik ediyorum Nekadar alisagelinmis pespayelik varsa akmis diziye... Gecirmekte oldugumuz bu hassas günlerde ´´her diziye bir Karolin sart´´anlayisiyla,hikayenin anlam ve ciddiyetini,oyuncularin basarili emegini hice sayarak,bizim izleyici bu basitlikler olmazsa dizi reytink yapmaz anlayisiyla,hikayenin esas ilkelerine, hedefine, hic sahip cikilmamis. Türk izleyicisini daha iyisine layik görmüyorsaniz,cekmeyin o zaman bu diziyi, hikaye de elinizde maya tutmamis yogurda dönmesin...M.Kemal ve Cumhuriyetimiz sözkonusu oldugu icin hiddetimi ve düskirikligimi anlarsiniz belki...Saygilar.
28.10.2012 02:24:33
Sadece ýnsan demiş ki; Berran karizmayı çizdirmişsin:))
28.10.2012 00:19:06
Berran demiş ki; Arkadaslar özür dilerim:( Yanlis anlasilma olmus.Burada Dizinin devam edip-etmeyecegi konusunda söylentiler oldugu icin.Acaba baska Kanalami gecti diye düsünülmüs ve yanlis info verilmis. Oda SINAN TUZCU nun oynadigi ve ZÜLFÜ LIVANELLInin yönettigi cok güzel bir sinema filmidir. Tavsiye ederim. Zira ULU ÖNDERIMIZ ATATÜRKÜMÜZ ile ilgilidirIyi seyirler..
27.10.2012 23:59:22
melissa demiş ki; tesekkürler fey hanim herkesin bayramini kutlariz.ayrica 29.ekim p.tesiye denk geliyor biz simdiden tüm türk milletinin CUMHURIYET BAYRAMINI KUTLARIZ...evet muharrem bey persembe aksami 22.30 da kanad de yayinlanacak biliyoruz.behiceyi oynayanda degisecek diye duyduk.keske daha erken saate alsalar böyle önemli diziyi bizim icin farketmezde tvde izleyenlere gec olabilir.
27.10.2012 22:49:05
Muharrem demiş ki; Arkadaslar veda hala kanaldde. Foxtv oynayan Türk filmi Veda
27.10.2012 22:27:47
Berran demiş ki; VEDA KanalDye veda edip FOX TVya gecmis:))) Hadi hayirlisi Bu aksam 23.30 da FOX TV da yeni bölüm yayinlanacak.BilginizeHerkese iyi seyirler:))
27.10.2012 21:58:18
sezzy demiş ki; Sevgili Fey; ben de ailecek Mubarek Kurban Bayramini kutluyorum guzel kardesim, hersey senin o guzel kalbine gore olsun insallah.
27.10.2012 05:45:30
Berran demiş ki; eEvgili Feycim,canimm..en nihayet sesini duyabildik;))) Az daha "Nerdesin Feycim???" diye yazacaktim. Neyse yinede hakikatli oldugunu ispat ettin ve cok sevindik.Tesekkürler :) Bende senin Cumhuriyet ve Kurban Bayramini kutlar daha nice bayramlara kavusmani dilerim.Sevgilerimle kucakliyor ve esenlikler diliyorum;))
27.10.2012 00:41:56
fey demiş ki; Çok sevgili Berran, Sezzy, Melissa, Msfigo, Turane ayrıca hiç karşılıklı yazışmasak bile yazılarını çok kaliteli bulduğum İmren Özenç ve diğer adını yazmadıklarım hepinizin Kurbam Bayramını ve de Cumhuriyet Bayramını kutlarım. İyi seyirler...
26.10.2012 13:24:33
Berran demiş ki; KImse "GECEKONDUda yasayanlari kinamamistir.Olayi bilmeden yargisiz infazaa kalkismayin.Bu bir benzetmedir.Sürat acisindandir " bazi altuel olaylara göre aniden alinan NIKLER icin o benzetme yapilir.Fazla uzatilmasin konu kapanmstirIyi Bayramlar..
26.10.2012 09:22:10
sezzy demiş ki; Muharrem Bey; kelimeyi okurken ne maksatla yazildigini iyice anlamadan hemen onyargili yorum yazmayin lutfen, bizim diger sayfalarda da kullandigimiz bu gecekondu kelimesi bir defalik yorumlar yazarak ortadan kaybolan aslinda gercek niki ile degil de cakma niklerle ortalik karistirmaya calisan cakma nikler nami deger bir gecede tureyip hemen kaybolduklari icin gecekondu diye aramizda taktigimiz bir isimdir. Yoksa kim nerde oturur bizi ilgilendirmez. Ister viollada oturur, ister gecekonduda, herkes kendi gecim sartlarina gore davranir ve yasar, kimsenin de digerinin yasam sartlarini alay etme hakki yoktur, sizin bir kelimeyi ne anlamda kullandigimizi bilmeden, anlamadan hemen onyargi ile bize yazidiginiz yorum gibi, muslumanlikta da butun dunyada da onemli olan insanin giydigi, oturdugu yer degil o kisinin nasil bir insan oldugu onemlidir. Bizim sozumun cakma(gecekondu)niklerin arkasina saklanarak gercek nikini gizleyip ortaligi karistirmak isteyenler icindir. Bizler yorumumuzu kimseyi hedef almadan yazdigimiz halde yorumumuza birden bire mudahale edip isi baska boyutlara ceken insanlara yazdigimiz yoruma sizin birden bire parlamaniz neden acaba?? en son yorumu okuyacaginiza, asagidaki yorumlari da okuyun da ne demek istedigimizi anlayin oyle yorum yazin, ama bilmeden kimseye utanin diye de laflar etmeyin, Allahima sukurler olsun simdiye kadar ne kimseyi incittim ne de utanilacak birsey yaptim. Herkes yorumunu seviyeli ve saygili bir sekilde kimsenin yorumuna mudahale etmeden yazsin, herkes yazdigi yorumdan sorumludur. Herkese iyi bayramlar.
26.10.2012 07:09:45
Muharrem demiş ki; Ayrica mûbarek bayram gününde buraya gelip igneliyeci laflar sokusturup gitmek müslümanliga yakisirmi? Anlayana davul zurna saz,anlamayana sivrisinek AZ
26.10.2012 01:14:37
Muharrem demiş ki; Ne demek gecekondular cogaldi? Ben gecekonduda yasiyorum. Orada yasayanlari kücük mü görüyorsunuz? Bu ne dalga gecmek,bazi yorumcularin yazdiklarini kücük görmek. Ayip,utanin
26.10.2012 00:43:11
Berran demiş ki; Sevgili Sezzycim..seninde yüregine saglik. Herseyden önce terbiyeli konusmasini ögrensin,"bunlar" diye hitap sekli kaba ve cirkin:( Yazdiklarina katiliyorum. Ve belirttigin gibi ANLAYAN SIVRISINEK SAZ, ANLAMAYANA DAVUL ZURNA AZ Dikkat ettinmi "GECEKONDU"lar cogaldi degilmi???:-())) Tekrar CIFTE BAYRAMINI KUTLARIM VE SEVGILERIMLE KUCAKLARIM CANIMM...
25.10.2012 22:45:31
Berran demiş ki; Arkadasimiz Melissanin tavsiye ettigi Miliyet Yazari Sn. CAN DÜNDARIN 23.1012 tarihli yazisini okudum ve sizlerede tavsiye ederim baslik"NIYE ENCOK IZLENENLER,EN AHLAKSIZ DIZILER??"Karari size birakiyorum Tekrar Mutlu cifte Bayramlar:))
25.10.2012 11:26:13
sezzy demiş ki; Once insan kardes, belli ki sen basindan sarlandirmissin kendini ki yorumlarimizi baska taraflara cektin. Insan once insanlara saygiyi ogrenir, annesine, babasina, kardeslerine, en yakinlarina bile bunlar diye hitap edemez, kaldi ki baskalarina, senin insanlara onyargiyl;a yaklastigin ve lafini bile dinlemeden infaz ettigin meydanda. Yoksa yazdigimiz yoruma bir turk olarak sende ictenlikle katilir ve baska yerlere cekip de isi irkciliga goturmezdin. Insan once ailesini sevmeden baskalarini sevmeyi dusunemez, ben de once milletimi sonra da butun iyi ve kalbi kotulukle dolu olmayan ici temiz, yuzu temiz insanlari seviyorum, Sevgili Berran, oyle guzel yazdin ki, yorumun cok seyi aciklar, ama anlamak isteyene tabi, yoksa anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az. Tum arkadaslarimin ve degerli musluman kardeslerimizin, Degerli Adminimizin Mubarek Kurban Bayramlarini kutlar, hayatlarinin bayram tadiyla gecmesini dilerim. Sevgiler.
25.10.2012 02:43:58
Berran demiş ki; Imren Hnm sizide anliyorum.Muhakkak yakininizin cani acidigindan duydugunuz öfkeden ön yargili davraniyorsunuz.Bu sizin düsünceniz.Sizi bu düsünceleriniz icin kimse cezalandiramaz.Gerci su siralarda memleketimizde son yillarda cok mümkün..Benim dikkatimi ceken husus 1960 yilindan beri yurt disinda olmaniz.Demekki sizde benden 10 sene önce gelmissiniz? O zaman Almanya ise sayet ÖN YARGININ "BABASINI"yasamissinizdir Degilmi??? Gerci halada devam ediyor ama kimsenin tutuklandigi filan yok.Hala LIDER ÜLKE hayali kuran ve kendini üstün IRK sayan ALMANLAR hala 42 seneden beri(Bende 70 te geldim) AYNI TAS AYNI HAMAM:(((( Bunlar burada tartisilacak konular degil.Bu sayfalar kafi gelmez,Herkese SEVGI,BARIS VE KARDESCE ELELE CUMHURIYET BAYRAMINI GECIRMELERINI DILER VE KURBAN BAYRAMINIDA KUTLARIM.Sevgiler
25.10.2012 01:41:35
melissa demiş ki; sayin CAN DÜNDAR bu günkü yazisinda cok önemli bir konuya deginmis.dizideki konularla ilgili sikayetler ve ne hikmetse o sikayet edilen dizilerin en cok izlenen oldugu reytingi yüksek oldugu ve bunun nedenlerini.öyle güüzel izah etmiski hem sikayet hem izlenmenin nedenlerini siralamis....okumanizi tavsiye ederiz.bizde bastan izledik ve biraktik o dizileri.ama veda yayindan kalkabilir cünkü sikayet yok reyting yok...
24.10.2012 19:59:48
ferda demiş ki; veda dizisi bitiyor mu?yapıcılardan cevap:hayır VEDA BİTİYOR MU Başrollerini Mehmet Aslantuğ, Fahriye Evcen ve Maral Üner’in paylaştıkları, Ayşe Kulin’in aynı adlı eserinden televizyona uyarlanan “Veda” dizisinin yayınına son verileceği iddia edilmişti. Kanal Dden yapılan açıklamada Veda dizisinin, Perşembe akşamları yayınlanmaya devam edeceği belirtildi. Bilginize
24.10.2012 18:02:21
Berran demiş ki; Sevgili Sezzycim katiliyorum sana :)) Parmaklarina saglik:)) Ayrica yazsaydinya biz ceyrek ömrümüzü sen INGILTEREDE ve bende ALMANYADA gecirdik ve hala geciriyoruz. Bu tip yakistirmalar bizi SADECE güldürür.Yani bazilarinin GAVUR diye nitelendirdigi Toplumun tam ortasindaydik icli-disli etten kemik olarak.Ve yillarca bu kelimenin aksini savunduk ve kardes gibi kaynastik...Cocuklarimiz burda dogdu okudu Kariyer yaptilar ve bizde ayni sekilde en iyi kurumlarda calisip emekli oldukVe cifte pasaportlara sahibiz. Hersey bir yana bunca ekmegini yedigimiz Topluma dil uzatacak kadar nankör degiliz.Yüce MEVLANIN sözleriyle son vermek istiyorum."HACCA GIDERKEN HAC YOLDASI ARA,AMA HA HINTLI OLMUS HA TÜRK, HA ARAP ONUN SEKLINE,RENGINE BAKMA,AZMINE VE MAKSADINA BAK.RENGI KARA BILE OLSA DEGILMIKI SENINLE AYNI MAKSADI GÜDÜYOR,AYNI SENIN RENGINDEDIR,SEN ONA BEYAZ DE..."SEVGILERIMLE:
24.10.2012 15:43:23
Berran demiş ki; Evet haklisin önce Insan kardes dto...yani bil-mukabele:)Bizde öyle düsünüyoruz ve bundan sonra kaale almayacagiz.Yalniz "bunlar"kelimesi cirkin olmus:( Saygiya davet ediyorum sizi ayrica nikinizlede bagdasmiyor hitap sekliniz...iyi günler
24.10.2012 15:12:26
Sadece insan demiş ki; Yeliz aynen senin gibi düşünüyorum. Ben insan ayırımı yapmalarına bozuldum. Ama bunlarla uğraşmaya değmez.
24.10.2012 09:24:36
sezzy demiş ki; Yeliz kadinlar konusunda haklisin, yani kadinin iyisi var , kotusu var, bunu dinle, dille, irkla siniflayamayiz. benim icin matmazel nasil kotu biriyse, konaktaki hizmetci kiz da fakir kadinin kizi da ayni derece kotudurler, Hizmetci kizin dr.u bastan cikarmak icin neler yaptigini gorduk, yuz bulsaydi daha neler yapardi. OBGZ da da Caroline kadar Cemilenin eltiis de onun kizi da kotu karakterdirler, yani yanaci kadin kotu, Turk kadini namuslu diye bir ayirim yok, sonra benim muhatap aldigim kisi sen degildin:)) sadece insan.in yazdiklari idi, sanki biz Kurtulus savasindaki ninelerimizle dedelerimizdne bahsedince hukume dil uzatmisiz da, irkcilik yapiyormusuz yonundeki yorumuydu, bende ona karsilik benim de pek cok yabanci arkadaslarim var ve hepsi de cok iyi birer insan diye cevap verdim. O baska konu, ama ne Tukr oldugumuzu inkar edebiliriz ne de gecmisimizi unutabliriz. Bunun icin irkci diye tanimlanirsam varsin oyle desinler, benim icin dunyadaki butun insanlar da iyi ve durust olduklari takdirde hepsi de birdir. Ve devletlerin cikarlari icin masum insanlarin savaslarda olmesine de karsiyim. Bu dunyaya gelen herkesin de dini, rengi, irki ne olursa olsun yasama hakki vardir.
24.10.2012 03:22:20
yeliz demiş ki; bazi arkadaslar yorumlari iyi okumadiklari icin kendilerinin cumhuriyetcilikle ilgili konusmalarina irkcilik dedigimizi sanmislar ancak bizim sozumuz yabanci kadinlar fesat olur, yabanci kadinlar erkeklerimizi ayartmak icin herseyi yaparlar, ar namus gibi kavramlar sadece Turk kadinlarinda vardir seklinde yapilan yorumlara. Bu tip yorumlar aleni irkcilik, insan ayirimciligidir. hic kimse dogarken milliyetini belirlemez ve bizde hicbir sekilde insanlari farkli milliyetlerden oldugu icin asaliyamayiz. tum dunyada suc teskil eden bu durum hicbir kanuna veya dusunce sistemine uymaz. birbirinizi kollayacagiz diye lutfen yorumlari dogru durust okumadan yorum yapmayin. gerci sizin de dunya gorusunuz ayni oldugu icin konuya hemen atlamista olabilirsiniz.
23.10.2012 18:32:32
Berran demiş ki; Tesekkürler Sezzycim, sagol canimmm...sizinkileride Imren Hnminkiyle bende zevkle okudum.Sizinde yüreginize saglik.ATAM SEN RAHAT UYU NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE
23.10.2012 12:38:12
sezzy demiş ki; Berrancigim, cok guzel bir yorum yazdin canim, yuregine saglik.
23.10.2012 02:22:51
Berran demiş ki; Sezzy ve IMREN Arkadasima katiliyorum.Türklükten gurur duymak iftahar etmek ne zamandan beri IRKCILIK oldu?? Haaa,,,bir zamanlar ERBAKANIN incilerinden olan NE MUTLU TÜRKÜM DIYENEyi onun acisindan sorguluyorsunuz demekkiSayet öyle bir durum hasil olsaydi Admin müdahele ederdi.Ben kendi Vatanimda tabikki gururlanip iftahar edecegim. Buna kimse karisamaz.Ben hic kimseyi dilinden veya renginden dolayi diskrimine etmedim.Ayrica yabancilara Türkiyede taa osmanlidan buyana toleransli davranilmis Atalarin torunlayiz biz.Osmanli MOZAIK gibiydi.Halada öyle devam etmeli.Imren Arkadasta Sezzy Arkadasimda ayni seyleri söylediler.Yani gurur duyduklarini yazdilar. Elestiri hükümetlerede yapilir saygi cercevesi icinde neden olmasin??? MUHALIFSIZ DEMOKRASIMI OLUR?????IYI AKSAMLAR
23.10.2012 00:57:53
sezzy demiş ki; Turk olmaktan gurur duymak, kurtulus savasinda dedelerimizin nenelerimizin ne zorluklarla mucadele ettiklerini soylemek irkcilik mi oluyor, benim de pek cok yabanci arkadaslarim var, hepsi de melek gibi insanlar, ehr dinden ve dilden insana iyi olan herkese saygimiz da sevgimiz de var. Ama Turklugu ile, tarihi ile iftihar etmenin adi irkcilik olmamali:((( konu nerden nereye getirildi.
22.10.2012 22:58:22
melissa demiş ki; biz bu diziye sadece CUMHURIYETIMIZIN degeri icin seyrediyoruz.zaten bu gün hürriyet gazetesindeki yorumlar cok güzeldi CUMHURIYET BAYRAMI KUTLAMALARI ile ilgili.bu sadece bir dizi...
22.10.2012 22:32:18
Sadece insan demiş ki; Ben imren hanımın yorumundan rahatsızlık duydum. Bir kere milliyetçilik yapmak,şu anki hükümete dil uzatmak bir dizi yorum sitesinde YAKIŞMIYOR. Çünki böyle yorumlar diger yorumcuların milliyetçi duygularını kabartıyor. Ben şahsen yıllarca rum komşularımla kardeşlik içinde yaşadım. En yakınlarım yabancılarla evliler ve gayette mutlular. Insanların yabancı ve türk olarak sınıflandırılmasına hep karşı olmuşumdur.
22.10.2012 21:21:23
yeliz demiş ki; imren ozenc sanirim sen muge anlinin programini seyretmiyorsun. benim kacirmadigim bir programdir. programi seyredersen ozellikle anadolunun cesitli yerlerindeki kadin, erkek namus anlayisinin nasil oldugunu gorurdun. o yuzden bence hic demogaji yapma biz bizi biliriz. eger simdiye kadar seyretmediysen yanlizca suanda ele alinan 2 onemli konu var onlara bir bak...
22.10.2012 21:00:23
Berran demiş ki; Sevgili Arkadaslarim Imren Hanim ve Sezzycim.Yorumlarinizi büyük bir $evkle okudum. Herikinizide yüregine saglik:) Sezzy Arkadasimin belirttigi gibi benimde tüylerim diken.diken oldu,Cumhuriyet Bayrami kutlanmamasi konusunda mazur görün bir fikrim yok:( Biraz arstirma yapmak istiyorum,Ama duydugum en sacma bir haber;((Böyle bir sey olamaz ve asla olmamasi lazim.Evet Dizimiz simdilik devam ediyor, Ama nereye kadar? bilinmez Bu Dizi bizlerin tekrar o zamani tekrar yasamamiz ve ULU ÖNDER YÜCE ATATÜRK ve silah arkadaslari, tüm Anadolu er yigitleri, coluk.cocuk,Nineler,Bacilar ve hatta Dedelerimizle nasil icteki Vatan hainlerini defedip, isgalci kuvvetlerinide bozguna ugratip Anadoluyu kurtardigini ve KURTULUS zaferimizi izleyip o muazzam zaferi tekrar yasayacagimiz icin cok önemli ve devam etmeli;)) Sevgilerimle ve kendinize iyi bakin,Keyifli izlemeler:)
22.10.2012 19:43:44
sezzy demiş ki; Sevgili Imren Ozenc cok guzle bir yorum yaptin, yuregine saglik diyorum, yorumunu okurken tuylerim diken diken oldu, O gunun sartlair ile Istiklal harbinde yuregini de canini da vatani icin ortaya koyup savasan Yigit Anadolu halki ve tum direnisciler, ne sartlarla olmasi imkansiz bir seyi gerceklestirip basardilar, Turk kadini da dedesi de babasi da ne zorluklar icinde bu mucadeleyi verdiler, ben de senin gibi Ataturkcu bir Turk kizi oldugum icin herzaman gurur duyarim, ta Orta Asyadan Afrikaya, avrupaya yayilan gecmisimize her zaman sahip cikmaliyiz. Bu dizide de insallah bu konu iyice islenir ve cocuklarimiz da Kurtulus savasinda olmazi gerceklestiren nenelerimiz ve dedelerimiz hakkinda daha cok bilgi sahibi olurlar. Bugun kendi topraklarimizda dilediigmizce nefes alabiliyorsak bu Ataturkun ve kurtulus savasinda canla basla mucadele eden gazilerimizin ve sehitlerimizin sayesindedir. Ah Imren bak bana ne yaptin, o harika yorumunu okuyunca birden millliyetci duygularim kabardi(hele yine Cumhuriyet bayraminin kutlanmayacagini ogrenince kahroldum:(( Ama ben eminim ki o gun turk halki yine sokaklara dokulecek ve kendi kutlamalarini yapacaklardir:))) Berrancigim, senin siirin de harikaydi, yuregine saglik canim.
22.10.2012 04:50:49
imren ozenc demiş ki; Berran ve Sezzy dun Ankarada biri Cumhuriyet Bayrami yürüyüşlerini yasakladıç23 nısan 19 mayıs ve ardından 29 ekım olmasın dıye secım tarıhlerı 27 ekıme alınmaya basladı ve bu gunden 2023 e hazırlıklar yavas ve sınsıce yapılıyor Bu bana Veda dızısındekı işgal kuvvetlerinin yaptıklarını hatırlııyor BU nedenle Cumhurıyeimizin nelerle kazanıldığını anlatan dızıler bu günlerde cok önemliçGençlerimizin çoğu o günleri bilmiyorlar nasıl büyük bir gatretle Kurtuluş savaşının kazanıldığını kadın erkek Çoluk çocuk bu mücadeleye katıldığı sırada bir kısımda Padişaha yarnmak için İşgal kuvvetleri ile bir olup kendi vatanlarını satmaya çalıştılar çGelelim Rum kızının hareketlerıne ben 1960 lardanberı Yurt dısındayım genç kızlığımdada Çamlıca Kız lisesinde yatılı idim Bazen Büyük Adada ailece tanıdıgımız bir Rum ailesinin yanına hafta sonu çıkmam izin verirlerdiçMarikula evli 2 çocuklu bir Rum hanımı idi ama Kocası Dimitriye aldırmadan Bazı Türk iş adamları ile ilişkisi vardıç O zamanlarda bu hiç kabul edilemiyecek bir durumdu Bunu ben asla korkudan ne babama ne anneme söyliyebilirdim Yabancı Bayanlara bizde olan bugün kaybetmeye yüz tutmuş olan NAMUS kelimesi hiç anlasilmayan bir kelime ve hiç bir şey ifade etmez onlar için Ayıp kelimesinide onlar başka durumlarda kullanırlar AYIPda bugün Önüne Bir K harfi gelmiş kayıp olmuş BU nedenle BU dızıde o günkü olaylar çok güzel işlenmiş Bizim aileye verdiğimiz kıymet Aşka bakış açımız çok farklı hele Türk hanımlarının Duygulu yüreği ve Aşklarını kalplerinde büyütüp gerçekten bütün yürekleri ile sevip sahip çıkabilmelerini Yabancılarla karşılaştırısak Onların aşkı ya para ile orantılı NO Money NO honey diye adlandırdıkları cismani arzularından başka bir şey değil Bu gün Türkiyede bazı toplumlar özlerini unutup Yabancıların yaşayışlarına uymuşlar bir dejenerasyon akımı var Ben Bu nedenle bu diziye dıger saçma sapan dizilerden çok hem gençlerimiz için hem Türkiyedeki çelişkili ayrımcı iki toplumun isgal günlerini hatırlayıp Bizleri bu rahat günlere getiren tarihimizi dizide Fahriye Evcen gibi diğer güzel oyuncuşlarımızın oynadığı bir dizi ile oynamaları seyretmeği Lale devri ve yer gök aşk gibi saçma dizilerden çok yeğliyorum ve severek izliyorum sinsi kıskanç kişiler hafif kadınlar hepimizin günlük hayatında var hayatında var Ama ben düşünüyorum ki geçmişi Türkler kadar güzel ve zengin bir ülke yokçOsmanlı olsun Atatürk olsun Daha evvellerden olsun Oguz hanlar Orta asyada dünyaya Tükün ismini yaymış olanlar benim için hepsi güzel ve guru vericiçBen Tekrar dünyay gelsem yine Türk olarak doğmak isterdim BU nedenle Cumhuriyeti anlatan işgal kuvvetlerinin neler yaptığını hikaye eden eserleri kaldırmak bence çok saçma Özellikle bu dizide olduğu gibi çok güzel işlenmiş se Ben yapımcıları tebrik ediyorum ve bu dizinin kaldırılmamsını temmenni ediyorum umarım bu diziyide yasaklamazlar
22.10.2012 02:05:10
Berran demiş ki; Arkadaslar Donau(Tuna)nehri ile ilgili gördügüm bir $IIRI sizlerle paylasmak istedim;) TUNA ÜSTÜNDEKİ SES Gafil, hangi üç asır, hangi on asır Tuna yalıları Türk diyarıdır. ................................. Nehirlerdir Türk’ün şaşmaz mühendisleri, Her nehir Türk’ü bilir ve Türk bilir her nehri, Tuna’nın kıyısından gitti eski Türk, ...................................... Geçti eski Türk, Tuna’yı da yararak, Kaç defa, hangi defa sormayınız nafile, ................. O kadar çok Tuna’dan geçtiği günlerde Türk’ün. Tuna’nın üstü, Tuna’nın altı, Olmuştu daima Türk’ün vatanı, Tuna’ya ruh oldu, Tuna’da yatan Türk, Tuna yalnız vatan değil yeni vatanlara Türk’ü gotüren eski bir yoldur Tuna Türk o yolla gitti batı eline, ................................ Doğudan gelen biz, batıda yine biz, Nerde olsa, ne olsa kendimizi biliriz.” Sevgilerimle.Hosca kaliniz:)
21.10.2012 13:29:40
derin demiş ki; bu dizi çok güzel inşaalah izlenir lüyfen herkes izlesin
21.10.2012 13:08:14
roza demiş ki; Yeliz yazdiklarina ve degindigin konuya sana sonuna kadar katiliyorum.
20.10.2012 22:27:41
selin demiş ki; Cok guzel bir dizi ,yeni bolumu sabirsizlikla bekliyorum, Mehmet aslantug ve fahriye cok guzel oynuyor rollerini ,fahriye aglarken benimde gozyazlarim kendiliginde dokuluyor,dizi degil en dramatik filmde bile agladigimi hartirlamiyorum,canim benim oyle guzel duygudolu oynuyorki adeta gercek gibi..tebrik ediyorum fahriyeye hayranim ..yaprak dokumunde de cok basariliydi..umarim boyle devam eder..
20.10.2012 17:44:15
MSFIGO demiş ki; yeliz haklisin, ayse ve mualla bence kiskanc ve sinsi (türk) kadinlari. yoksa imren hanimin yorumlari cok güzel ve dogru. fahriye evcen burda cok tatli ve hep kahkaha atan bir karakteri oynuyor. kahverengi sac yakismis ama siyah sacla acayip cekici oluyor. ben galiba bu dizide kalacam :)
20.10.2012 13:21:24
yeliz demiş ki; Buradaki yorumlari okuyup, farkli gorusteki kisilerin fikirlerini ogrenmek hosuma gidiyor ancak zaman zaman iclerinde hicte katilmadigim yorumlar cikiyor. Bir arkadas yabanci kadinlarin Turk erkeklerine cilvelesmelerinden bahsetmis. Bu sekilde genelle yapmak, isi milliyetcilige dokmek, insan ayrimciligina girmek kesinlikle onaylayamayacagim birsey. Yanliz ben degil, akli basinda bir toplum olarak kimsenin bunu onaylamamasi gerekir. Kaldi ki bu durum hem kanunen yasaktir, cezasi vardir hemde ahlaken ve dinen cok yanlistir. Iyi niyetli kadin vardir, fesat kadin vardir ama bu milliyet ayirimi gozetmek. Sizin kuyruk aciniz olabilir ama bu size baska milliyet kadinlarini bu sekilde itham altinda birakma hakki vermez. Dizideki Ayse, mualla (isimleri yanlis hatirliyor olabilirim) simdi bu kisiler ornek alinacak Turk kadini tipi mi???
20.10.2012 10:16:40
sezzy demiş ki; Roza, bizim yazdiklarimizi bastan okudun mu sen??? biz resmi dairelerdeki sizli bizli konusmadan bahsediyoruz. Yoksa anne babaya, kardese siz diye hitap etmiyoruz, gerci eskiden babaya anneye saygidan siz denilirdi ama ben o zamanlari yetismedim, ben aile icindeki samimiyetten degil de sosyal hayattan bahsediyordum, Berran arkadasim da oyle:))) neyse ki bu yanlis anlama duzeltilmis:))) Ben de su bucur serseriye sinir oluyorum, boyuna bakmadan zorla Mehpare ile evlenmekten bahsediyor. Isi yok gucu yok, kizkardesinin harcligini bile elinden alan adam nasil ev gecindirecek, alismis ekmek elden su golden kolay yasamaya aklinca kolay cozumu bulmus evlenip gelini de o eve annesinin basina getirecek, onlar calissin ona baksinlar:))) Ya matmazele ne demeli, evli adamla iliski yasmaasini birakin, bir de evine, mahremine girecek kadar curetkar. ama suc onda degil de oyle kadinlara hemen teslim olan erkeklerde. Evdeki hizmetci kiz da Macit.in kizkardesi de cok kiskanc ve kotu kalpliler, hele hizmetcinin Dr.u ayartmak icin yaptigi numaralar cok komik oldugu kadar o denli de bayagi idi. Turanecigim; dizimizin bitmeyecegi acikladin ya, harika oldu, rahatca izleyebiliriz. Goruyorum butun arkadaslarim da ayni tiplere gicik olmusuz. Yerli yabanci farketmez, mayasi bozuk olan her kadin ayni seyi yapiyor malesef. Feycigim, MSFIGO.cugum, Turanecigim, Berrancigim, Roza, Imren Hnm, asi, Melissa, hepinize keyifli seyirler:)))
20.10.2012 02:02:19
MSFIGO demiş ki; dizi bitmesin lütfen. ben bu diziyi son yaz balkanlardan daha cok begendim. bilmiyorum, hikayesi yada anlatis tarzi daha cok hosuma gidiyor. fahriye evcen hosuma gidiyor, lale arikanida böyle bir rolde görmek güzel. matmazel bas belasi. evin beyinin basini yakacak. rozaya katiliyorum. sirnasmayi sadece yabanci kadinlar yapmiyorlar, kadinin kafasi kötüyse yapiyor. ama onunla iliski yasayan evli türk erkegine ne demeli? kimse zorlamadi onu. evinde gül gibi karisi dururken. neyse, dizi cok güzel. atatürkle ilgili yorumlariniz cok dogru.
20.10.2012 00:32:40
Fatos demiş ki; Evet dizi bitecekmis denilmisti yani kanl öyle bir karar almisti ama bir süre daha devam ettirme karari almislar ... Ama artik bu geceden sonra bitmez artik cünkü isin icine aldatma girdi bizim türkler böyle seyleri seviyor reytink icin bu aldatmalar devam eder artik.....
19.10.2012 22:57:00
fey demiş ki; Berancım selamlar, adımı yazılarında görüyorum canım çok sağol. Diziyi izlemediğimi biliyorsun. O sebepten fazla yazmayı doğru bulmuyorum. Ama söyliyecek sözlerim olursa yine burda olurum. Yazılarınızı okuyorum. Diziyi merakla izlediğinizi bildiğim için, (her ne kadar Med Yapım a karşı bir tavrım olsa da) bitmesini gerçekten istemiyorum. Berran, Melissa, Turane, Sezzy, Roza hepinize iyi seyirler...
19.10.2012 22:07:27
Turane demiş ki; butun arkadaslara selem , diziyi yayinda kaldirmayacaklar artik, kanal haberi yalanlamis . dunku reytinkler iyi. bence dahda iyi olacak, amma ben bu maciti gebertmek istiyorum, ya adam boyuna posuna bakmadan kendine gore birini bulsana, yani ayagini yorganina gore uzatsana masallah iwtahda baya guzel,
19.10.2012 19:21:58
mehriban qasimova demiş ki; bu dizi cok guzel
19.10.2012 17:30:15
roza demiş ki; Berran aciklamani anladim,hemde dogru. Ohh ya siz hitabini desteklemediginiz icinde rahatladim:)). Hani dizi kalkmiyacakti,yine kalkiyor haberleri var. Berran sana katiliyorum,hala bu zamanda bile cocugunu oksamayan babalar ve anneler var malesef. Imren ozenc bu zamanda bile yabanci kadinlar türk erkeklerine sirnasiyor cümlesini sevmedim Genelleme yapmayalm. Sanki evli bir türk erkegine sirnasmayan türk kadini yokmu?
19.10.2012 16:55:28
melissa demiş ki; kesinlikle devam etmeli atatürkün ve CUMHURIYETIMIZIN önemini anlatilmali.ben yurtdisinda yasiyorum daha gecen gün bir konu gecmisti kadinlarin seme hakki diyede atatürk 1934 de kadinlara secme hakki vermis bugün avrupanin ülkelerinde bile türkiyeden sonra hak verilmis.yani genclik atatürkün türkiyeye neler getirdigini biliyor elbetteki ama unutulmasin kiymeti bilinsin.ayrica "siz"hitabi kullananlar 80-90 yas üstündekilerde bizim annelerimiz ve biz kullanmayiz ama yeni tanidigina kesinlikle"siz"hitabi kullaniriz.evet bazi dizilerde cok kötü örnekler var konusma tarzlari bilhassa "lan"gibi argo cok kullaniliyorartik o senaristlerin isi demekki ihtar almiyorlarki senaryoyu o sekil yazip bip kullaniliyor madem küfür,argo var mademk biplecek ne diye yaziyorsunuz degilmi.bende sahit oluyorum resmi yerlerde abla,abi hitabi olmamasi gerekir ama oluyor iste
19.10.2012 15:51:51
Berran demiş ki; Pardon:( bagislayin 2 kez göndermisim.IMREN Hanimcim iste budur Yüreginize saglik:)) yazdiklariniza tamamen katiliyorum.FISILTI Gazetesi Fahriye Evcenin söylentiler baslayinca baska projelerle görüsmeler yaptigindan dolayi oldugu söylenmekte Nekadar dogru tartisilir.Yani Imren Hnmcim korktugunuz basimiza gelecek galiba??..Ne yapsak acaba? Sizinde benimde oraya buraya SIKAYET DILEKCELERI yazma huyumuz var. Ne yapabiliriz Arkadaslar?? Sezzycim, Feycim.Aysegül,Turane, Roza,Yeliz, Melissa.Kuzucim.Asi,Blue birseyler yapalim durduralim FINAL yapilmasini ...Lütfeeeen Sevgilerimle iyi hafta sonlari:))
19.10.2012 14:24:54
Berran demiş ki; Roza, diziyle ilgili hayal kirikliklarina katiliyorum.Biz o tarz konusuluyordu dedik,ama destekledigimizi yazmadik.Yani Aile icinde Anne+Babaya"siz" olark hitap edilmesini abartili bende bulurdum.Ama onlar öyle terbiye almislardi. Böyle olmasa bile herkesin icinde hala cocuklarini sevip oksayamayan öpmeyen Babalara ne demeli???Benim Babamda zorla öperdi;( Annem degil tabiiki,,Esimde bende tam tersini uyguladik:)O yüzden Ahmet Resatin kücük kizini öpmesine ve hatta okula götürmesine sasirdim.Bak simdi yine yanlis anlama Benim tenkidim KARADAYIDA resmi Dairede bir Hakimin Savciya "ABI" diye hitabini sacma bulmustum.Ve yoktu o zamanlar böyle hitaplar diye yazdim.Ve öyle Kurumlarda bu tip hitaplarin yakisiksiz oldugunu yazdim.Mesafeli olmanin güzel oldugunu ilave ettim. Tamammi bu kadar aciklama yeter herhalde???:) Gelelim Diziye bende Saraylihanim(ismiyle karakteri ters orantili;( hic sevmedim.Irene de ayni sekilde... ben evli Adami bastan cikarp sonra cikip (one nightstand bile degildi)sadece öpüstükleri icin:-Siz beni öptünüz- Benim durumum ne olacak simdi? diyenlerden hep nefret etmisimdir.Sonra ne cüretle Konaga gitti?? Hayret.. hatta PES dogrusu...Neyse maalesef kalkiyor Dizi yayindan:(( Feycim..canimm ..sana 3.bölümde cevap yazmistim.Sevgili Sezzycim gayet güzel özetlemis .Bu Dizi bizim KURTULUS savasimizi ULU ÖNDER ATAMIZIN nasil mücadele ettigini gösterecekti ve nekadar güclükler ve kayiplardan sonra isgalcilerden kurtaran ve 3 kitaya yayilmis imparatorlugun hepsini yitirdigi gibi son Padisah Vahdettinin ANADOLUyu satmasindan kurtarip onu exile gönderip nasil CUMHURIYETI kurdugunu izleyecektik:-(((( Imren Hnm. sizinlede paylasmak isterdim... Herkese selamlar ve sevgiler
19.10.2012 12:38:27
Imren Ozenc demiş ki; Umarım Bu dizidede Fatih Aksoy Eve düşen yıldırımda ki gibi gibi kafasına göre dizinin Baş rol artisti Fahriye Evceni alıp başka bir dizisinin raytingini kurtarmak için harcamaz. bir diziden alip diğerine transfer etmez bçyle bir yanlışı tekrarlamaz.BU dizi bence Gençliğimizin izlemesi gereken İşgal altındaki İstanbulu gçsteren bir dizi Sultan Vahdettin de Ingiliz işgal kuvvetlerei yenilip çekilince vir gemi ile kaçmak zorunda kaldıçHer ne kadar BU şünkü Osmanlıyı geri getirmek isteyenler Atatürkün Vahdettinin emrinde Savaştığını söylşeselerde bu tamamen büyük bir yalan Sezzy ve Berran hanım benim gibi bu diziden çok memnunlar Roza nın tenkidleri altı boş.O devirde de BU devirdede Yabancı kadınlar halen Türk erkeklerine sırnaşıyorlar ayrıca hele şimdi Delikanlılarımız ve genç kızlarımız çok güzel bir nesli temsil ediyorlar Ben Atatükle ilgili hiç bir filmi kaçırmam Neyzen tebvfiüin bir şiirinde dile getirdiği gibi atatüke içki içtiği için sataşan Cahillere Atatürk olmasa idi Babanız kimdi bilemezdiniz şerefsiz mısraları ile bitirmiş şiiriniçAyrıca pek tabiiki Ülkesini peşkeş çeken sultanlar hariç Ben Osmanlı ilede gurur duyuyorum MUhetşem yüzyıla bayılıyorum Kurtlar vadisi Pusuyada bunlar Türkiyenin gerçeklerini dizilerde çok güzel bir şekilde canlandıran diziler hepsini seyretmek Ülkemizin tarihini örf ve adetlerini kahramanlıklarını bilmek aile birliğini ve Türkiyedeki sevginin ve aşkların yabancı ülkelerdeki aşk ve ilişkilere benzemeyen gerçek duyguların dile getirilmesini bu günki nesil bilmeli Ne amerikanın ne avrupanın kuru şehirler duvarlar köprüler ve para tutkusundan başka İnsani duygularının malesef iflas ettiğini ve tamamen kaybetmeye başladıklarını oralarda yaşamış ve gerçekten onları incelemiş olnlar iyi bilir BU nedenle ben bu dizinin mutlaka devam etmesini ve bu diziyi beğenen herkez için çok zevkle seyredilebiecek ve bu diziden örnek alınabilecek İşgal altında bir Türkiyenin artık Güzel vatanımza bir daha böyle şeyler yaşatılmamasını gençlerimize anlatabilecek bir dizi olacakçFatih aksoya bu diziden dolayıda ayrıce teşekkür ederim saçma sapan diziler gibi bir dizi olmadığı için
19.10.2012 12:12:44
Blue demiş ki; Eger bu dizinin kitabini okursaniz, dizideki bir cok karakterler kitabinda yok.Konu tamamen degistirilmis, ve saptirilmis.Kitabinda daha cok, isgal altindaki Turkiyeyi, ve mucadeleyi anlatiyor.Kitap cok daha guzel, okumanizi tavsiye ederim, o zaman Turkiyenin bu gunlere kolay gelmedigini anliyorsunuz.Ve ATATURK u cok daha fazla seviyorsunuz. Bu dizi sadece reyting amacli yapilmis bir dizi, ama tabiki bir cok diziden cok daha kaliteli ve izlenilebiilir...
19.10.2012 12:09:28
kuzucim demiş ki; Kitabı çok uzun zaman önce okumuştum. ama kitapta mehmet reşat beyin ireneyle ilişkisini hatırlayamadım. Kitapta varmıydı bu ilişki yoksa senoryaya sonradanmı eklenmiş? Bilen var mı?
19.10.2012 11:10:24
Berran demiş ki; Roza, diziyle ilgili hayal kirikliklarina katiliyorum.Biz o tarz konusuluyordu dedik,ama destekledigimizi yazmadik.Yani Aile icinde Anne+Babaya"siz" olark hitap edilmesini abartili bende bulurdum.Ama onlar öyle terbiye almislardi. Böyle olmasa bile herkesin icinde hala cocuklarini sevip oksayamayan öpmeyen Babalara ne demeli???Benim Babamda zorla öperdi;( Annem degil tabiiki,,Esimde bende tam tersini uyguladik:)O yüzden Ahmet Resatin kücük kizini öpmesine ve hatta okula götürmesine sasirdim.Bak simdi yine yanlis anlama Benim tenkidim KARADAYIDA resmi Dairede bir Hakimin Savciya "ABI" diye hitabini sacma bulmustum.Ve yoktu o zamanlar böyle hitaplar diye yazdim.Ve öyle Kurumlarda bu tip hitaplarin yakisiksiz oldugunu yazdim.Mesafeli olmanin güzel oldugunu ilave ettim. Tamammi bu kadar aciklama yeter herhalde???:) Gelelim Diziye bende Saraylihanim(ismiyle karakteri ters orantili;( hic sevmedim.Irene de ayni sekilde... ben evli Adami bastan cikarp sonra cikip (one nightstand bile degildi)sadece öpüstükleri icin:-Siz beni öptünüz- Benim durumum ne olacak simdi? diyenlerden hep nefret etmisimdir.Sonra ne cüretle Konaga gitti?? Hayret.. hatta PES dogrusu...Neyse maalesef kalkiyor Dizi yayindan:(( Feycim..canimm ..sana 3.bölümde cevap yazmistim.Sevgili Sezzycim gayet güzel özetlemis .Bu Dizi bizim KURTULUS savasimizi ULU ÖNDER ATAMIZIN nasil mücadele ettigini gösterecekti ve nekadar güclükler ve kayiplardan sonra isgalcilerden kurtaran ve 3 kitaya yayilmis imparatorlugun hepsini yitirdigi gibi son Padisah Vahdettinin ANADOLUyu satmasindan kurtarip onu exile gönderip nasil CUMHURIYETI kurdugunu izleyecektik:-(((( Imren Hnm. sizinlede paylasmak isterdim... Herkese selamlar ve sevgiler
19.10.2012 09:26:08
asi demiş ki; roza,sezzy her ikinize tesekkur ederim...
19.10.2012 03:21:35
sezzy demiş ki; Asi kardes; son Osmanli padisahi Sultan Mehmet Vahdettindi, dizide anlatilan donem o donemdir, birinci dunya harbinde askerlerimiz kahramanca savastiklari halde harb sonunda itilaf devletlerinin Osmanli devletine dayattigi Mondros anlasmasini imzalayip mucadele etmek yerine ulkeyi yabancilara teslim etmistir, iste o sirada Ataturk devreye girip milli mucadeleyi baslatti ve butun anadoluyu da arkasina alarak direnise gecti, bu bizim kurtulus savasimizdir, bu roman da bunu anlatiyor, evin kucuk beyi Kemal ve arkadaslari da Ataturkcu direniscilerdendir.
19.10.2012 02:26:15
roza demiş ki; Asi ben VI. Mehmed olarak hatirliyorum. Son padisah 1922 ye kadar. Dizi 1920 yi isliyor.
19.10.2012 01:59:39
roza demiş ki; Nekadar türk tarihini anlatiyor orasi tartisilinir. Baksaniza hemen diger türk dizileri gibi gelisiyor. Karisini aldatma,öpüsme,sevisme,evde dönen entrikalar,diger bir yandan evin beslemesinin evin diger bir ogluna duyulan imkansiz aski. Simdi bazilariniz kizacak ama ben okadar Türk tarihi görmedim. Sezzy sarayli hanimda,o eirenemide tam GICIK. Dizinin bana gösterdigi o yillarda biraz mevki sahibi ailelerde böyle sizli,bizli konusuyorlarmis. Anne,babalar cocuklarina mesafeli,cocuklar anne babaya mesafeli. Iyiki ozamanda yasamamisim. Insan iliskileri cok sogukmus. Evladini öpüp koklayamiyormussun istedigin gibi. Tabi ozamanlar bilim adamlari cikip cocuga verilen dokunusun,öpücügün,sevginin önemini söylemiyorlardi. Galiba birkac yorumcu anneye,babaya,ablaya siz demenin cok güzel oldugunu yazmistilar. Bence siz hitabi insanlari resmilestiriyor. Sen demenin samimiyeti daha SICAK.
19.10.2012 01:42:18
asi demiş ki; cok guzel dizi.ben turk tarihini iyi bilmiyorum dizide sozu edilen padisah kim?hadiseler hangi padisahin dovrunde ceryan edmis?
19.10.2012 00:47:48
sezzy demiş ki; Guzel bir dizi, sarayli hanima da su matmazele de sinir oluyorum(Caroline.in bir esi de bu) ustelik sarayli mahsus firsat veriyor Resat beyle matmazel yakinlasmasina, bu ne bicim gorgu ve terbiye, onun bulundugu sarayda da boyle entrikalar oldugu icin alismis belli ki, Resat Beyin esi ile ayni evde ayni sofrayi paylasan biri bu kadar mi fesat olur da onun gozu onunde matmazele bu kadar yuz verir, dizi istenilen, beklenen ilgiyi gorememis diye dizinin kaldirilmasi soz konusu:(((, Veda da Son yaz da bitme tehlikesi yasiyor. yapimcilarin boyle reyting ugruna kaliteli dizileri apar topar final yapip(hatta bazan final bile yapmadan) kaldirmalari oyunculara da izleyiciye de buyuk saygisizlik bence.
19.10.2012 00:44:13
melissa demiş ki; öbür dizilerden bizene dedik ama UEK .MH bitmesin.bu zaten romandan esinlenilmis bir konusu var onu neticendirirler eh MYY zaten yerini saglamlasti.
19.10.2012 00:36:58
melissa demiş ki; fatos hanim sanmiyoruz herseyden önce romanin konusunu belirtmeden bitmeyek.belki kisa olur ama romanin konusu anlatilmali.amaaan öbür dizilerden bizene millet biktimi nedir ama böyle diziler yayinlanmali.
19.10.2012 00:28:29
Fatos demiş ki; malesef dizi bitecekmis
18.10.2012 23:07:19
Berran demiş ki; Imren Hnm sizi burada görmek ne hos:) Super Senaristlerin mega fiyasko dizilerinden sonra burasi adeta ilac gibi geliyor. Yazdiklariniza katiliyorum.Zaten aynisini bende yazmistim.Dedelerimizden buradaki hikayeleri cok duymustuk.KARADAYIyi izliyormusunuz? O Dizininde Senaristleri bizim meshuuuuur DUO :))3 Büyük Oyuncu nasil böyle bir rizikoya girdiler sevgili Arkadasim Sezzy ve ben hala anlamis degiliz. Sn.Oya Tekin de Milliyet Blogda ayni konuya deginmis .Okumanizi tavsiye ederim. Neyse Dizimiz icin keyifli izlemeler. Selamlar ve sevgiler:)
18.10.2012 15:40:50
imren ozenc demiş ki; Çok şükür bu dizi tekrar ekrana kondu Gençlerimiz işgal altında bir Türkiyenin nasıl olabileceğini öğrensinler BU mutlu günlere ne kadar zorla gelindiğini görsünler Bütün Türkiyenin sevdiği ataürk olmasa idi onun önderliğinde BU günlerde serbest ve işgal latında olmadan yaşadıklarını anlayabilsinler Çok mutlu oldum dizinin tekrar konuşuna Bana Ankaradan ve Istanbuldan arkadaşlarım Fahrşye Evcenın oynadığı çok güzel bir dizi geliyor ekranlara mutlaka seyret demişlerdi gerçekten çok güzel işlenmiş bir dizi kutlarım
18.10.2012 04:44:49
Yorum Yap


Çizgi Filmler