[Reklami kapat]
Eski Diziler
Küçük Hanımefendi 40. Bölüm Final - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: Babasının sonra, hasta olduğuna inandırılarak kapatıldığı odada yıllarca yaşamış Neriman… Zenginliğine, dünyaya, hayata küstürülmüş. Şimdi sadece Neriman değil, hayalleri de büyüyor. Kozasında, çocukluktan genç kızlığa geçmeye hazırlanan bir tırtıl gibi…Onu güzel bir kelebek hâline getirecek kahramanını bekliyor. Ömer’i…Çocukluk aşkı Ömer, onu bu boğucu hayattan kurtarabilecek mi? Neriman’ın hayallerindeki gibi, ona âşık olup evlenecek mi? Aslında Ömer, gönüllü değil, zorunlu bir kahraman. Ailesinin yaşadığı ekonomik darboğaz, aileden zengin Neriman’a yönlendiriyor onu. Onun gönlünde ise sadece eski karısı, kızının annesi Nüveyre var hâlâ. Yani Ömer’in kalbinde derin bir kuyu…Neriman bu kuyuyu nasıl dolduracak? Odada geçirdiği yıllar içinde Neriman’ın bedeni büyüdü ama ruhu hâlâ çocuk…Masum, bir çocuk kadar insanlara güvenmeye hazır. Âşık olduğu adamın kendisiyle parası için evlenmek isteyebileceğine asla inanmıyor. Kendisine âşık olduğunu sandığı kocasının kollarında mutluluğa kanat açacağından emin. Gerçekten de öyle mi? Yoksa bir zulümhaneden ötekine mi, bu zavallı kızın yolculuğu? Neriman çevresini saran yalanların üzerindeki tülü kaldırdıkça büyüyecek. Aşkın olgun bir meyve gibi kucağına düşmeyeceğini, aşkı için savaşması gerektiğini anladıkça çıkacak çocukluktan. Bu süreçte “çirkin ördek yavrusu” görkemli bir kuğuya dönüşmeyi başarabilecek mi? Zavallı, aciz bir kızdan, “Küçük Hanımefendi”ye varan serüven nasıl olacak? Neriman’ın masalı başlıyor…
Önceki Yorumlar
DURDU demiş ki; Super dizi baris bagci muhtesemsin
23.10.2013 - 20:03
diloş ftoş ocoş demiş ki; beni izle zeyap baş olur bültent boşmadım ömer ve neriman kerem aylin çok mutlu olsun başladım bügünün sarayılsı mı
13.10.2013 - 04:16
rena demiş ki; 40-ci bolum çalışmıyo. Lutfen yardimçı olurmusunuz?
04.09.2013 - 13:19
gül demiş ki; valla izleyeli çok oldu ama hala filme bakıyorum yaa güzeldi
14.10.2012 14:22:51
Ýpek demiş ki; Bence ilk bölümleri daha güzeldi son bölümlerini hiç beyenmedim
nazli demiş ki; harika bi dizi yeni buldum ama cok cabuk bitdi neriman omer aylin ve kerem harika bi aile fehime cezasini buldu bulente iyi oldu nerimanin onu sevmiceni biliyodu zaten kerem omerin olu ona cok alismis omere bi gun geliceklerini unutmus ama harika dizi her keze tesekkurler.
limoni demiş ki; bence gercek den süper bir final. evet gercek hayat degil ama bir masal gibi basladi ve bir masal gibi bitti. bir varmis bir yokmus
fýndýk demiş ki; bu dizi bitmeden başka hiç bir şey yapmıyordum günde en az 7 8 bölüm izliyordum çok çabuk bitti ama:( hem ağlatıp hem güldürdü beni muhteşem bir diziydi tek olumsuz yönü kısa olması bence ona rağmen harikaydı..
slm demiş ki; cok guzeldi final...
bile demiş ki; Cok guzeldi hic kacirmadigim bir dizi id
bile demiş ki; cok guzeldi hic kacirmadigim bir dizi idi bir daha boyle dizi olsaydi hic kacirmazdim keske...........
özengül demiş ki; çok güzel bir diziydi çok erken bitti böyle saf temiz diziler fazla kalmadı keşke bitmeseydi finalde muhteşemdi emeği geçen herkesin ellerine sağlık
OYA demiş ki; Cok guzel dizi idi kisadi ama guzeldi cok tesekkurler
MELÝKE demiş ki; değeri anlaşılamamış çok güzel dizilerden biriydi. finalide çok güzel olmuş emeği geçen herkese çok teşekkürler.Böyle mutlu sonlara ihtiyacımız var...TEŞEKKÜRLER
sezzy demiş ki; Sonu hep sabirsizlikla bekleriz, bitince de keske bitmeseydi deriz, son bolum hem cok guzel hem de o derece huzunluydu, Zeynep hoca gercekten bir melek, bir masal gibi guzel bitti ve kotuler de cezasini buldu:):))
ass demiş ki; ÇOOOOOOOK GÜZEL Bİ SON OLMUŞ GERÇEKTEN . ayrıca video kalitesimi yükselmiş hiç takılmıyor .
sezzy demiş ki; Dizi boyunca hep mutlu sonu bekleriz ve bitince de keske bitmseydi der uzuluruz. Son bolum hem mutlu hem de aglatacak kadar huzunluydu, Zeynep ogretmen gercekten bir melek, kacimiz oyle bir melege rastlayacak kadar sansliyiz,bilinmez. nihayet kotuler de cezasini buldu, Cihan o aileye buyuk iyilik yapti. Veeee gercekten de masal guzel bitti. Emegi gecen tum calisanlara tesekkurler.Herkese sevgilerrrr.
esra demiş ki; cok guzel bittmis, ama gecen zamanni hizli gecirmisler
lale demiş ki; Dizi cok guzel bitdi, cok uzun zaman oldu soyle final olmamisdi. Insanlari yormadan, mutlu sona erdi. Kas ki butun diziler boyle bite.
aysel demiş ki; Cok güzel bir diziydi.Finali cok güzeldi. kötüler cezasini buldu.Emegi gecen herkese tesekürler.
yasemin demiş ki; cok guzel bitti, herkezin emegine saglik... bir izleyececi olarak size cok tskler...
ayten demiş ki; çok güzel bir diziydi,emeği geçen herkesin emeklerine ve temiz yüreklerine sağlık.
anne demiş ki; masal gibi geldi gecdi sonunu biraz aceleye getirmi$ler ama tadinda, güzeldi.rahat uyuyun masal bitti
Yorum Yap


Çizgi Filmler