[Reklami kapat]
Eski Diziler
Pis Yedili 3. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: Furkanların ‘dostluk yemeğinde’ hesabı ödemeden kaçmaları, ikoncanlarla Pis Yedili arasında yeni bir çatışmanın fitilini ateşlemiştir. Pis Yedili bir yandan restoran hesabını kapatmak için para bulmaya çalışmakta, diğer yandan bu yemeğin intikamını almayı planlamaktadır. Bayrampaşalı, yemek olayında İkoncanlar’la birlikte hareket ettiğini düşündüğü Elçin’e kırılmıştır. Elçin’in bu yanlış anlamayı gidermesi, Bayrampaşalıyla aralarında yakınlaşmaya sebep olur. Diğer yandan Esma’nın Pis Yedili’ye koyduğu yemekhane yasağı hala devam etmektedir. Pis Yedili öğlen yemeğini kaşar simitle geçiştirirken, Hasan Paşa onlara güzel bir sürpriz yapar. Kahkahası bol Pis Yedili, ünlü oyuncuları, genç yetenekleri ve sürpriz isimleriyle 8 Kasım Salı akşamı saat 20.00’de üçüncü bölümü ile Show Tv’de...
Önceki Yorumlar
mesume demiş ki; bu diziye bayiliyorum asiqim cok seviyorum super
15.10.2013 - 17:30
qonce demiş ki; orco - aliis kalimero alis - kalimero diyil orco kalimera men orda neret etdiyim karakderler furkan can melis ve orco 2 o ile bana sinifdaki arkadaslarim damla diyorlar cunki onun gibi tirmak atar ve baririm
03.06.2013 - 13:54
abdullah demiş ki; valla tek kelime ile super bi dizi .d izleyin arkadaslar
03.03.2013 - 23:17
surayye demiş ki; cok guzel dizide amma acilmiyor hmmbu arada ben combom pasa ve elcinden xoslaniyorum
24.02.2013 - 22:02
yunus demiş ki; bence harika benim en çok sevdiğim karakter cimbom benim takımı yani
06.02.2013 - 19:26
orco demiş ki; benim milanodaki amcam da bu diziyi cok beyeniyo,ha bu arada orco 2 o ile kamillerrrrrr)
04.02.2013 - 18:02
fatma demiş ki; çok güzel bir dizi...
05.01.2013 - 19:41
Abdulla demiş ki; hahahahahaha hay beee
17.12.2012 - 12:30
ela demiş ki; cok guzel dizi bayiliyorum pis yediliye asigim
10.11.2012 12:02:03
sus demiş ki; trofo
challenge demiş ki; cok iyi dd ci değilim ama bu dizi tutar en başından başladım izlemeye.bu diziyi bayrampaşalı üst seviyelere taşır güvenlik sorusuda amma acayip 10+ 5 :D
ERKAN demiş ki; fena çok güzel kamiller :D
cimbomm demiş ki; yürü bee cimbomm laf sokmmann hoşuma gidiyooo elçinede kapak olsun
KURTLARVADÝSÝ demiş ki; demiş ki; Istermisiniz Orcunnun Milano daki amcasi gercek olsun ? :)
eda ece demiş ki; kaç tane filmi buraya koysalar pis7lilinin yerini tutamaz deilmi çocuklar
eray demiş ki; orço paraları iyi girdirdi esma ya(saçtı)ESMA DA TOPLUYOR
bulut demiş ki; hayat bilgisi buna 1000 basar hiç bi dizi onun kadar güzel olamaz
sevilcan demiş ki; dizi cok guzel :) bayram pasalila cimbom ikisi birlikte olurlar insallah :D
yusuf demiş ki; bnce şu ana kadarki en güzel gençlik dizisi:)ddizi.coma teşekkürler bu arada
gamzelim demiş ki; ay bu filim cok komik ya.. cok guzel komedi dizi bu herkeze tavsiye ederim :D
baran demiş ki; süper ya orçun. Saydı paraları acaba sayabildimi
nefess demiş ki; orcoya pek ısınamamıştım ama son sahnede beni felaket gülme krizine soktu. yine harika bir bölümdü. :)
baran demiş ki; işallah 100 yıl sürer bu dizi:çünkü çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
milton demiş ki; Lala cok haklisin Damla konusunda..biraz abarti olmus ve Simge nin taklidi...ama dizi yinede cok guzel..eski Hababam sinifi ayarinda biraz..Admin sizede tesekkurler saygilar
ayþegül taþ demiş ki; slm millet herkes... bu diziyi herkese tavsiye ediyorum .. bir türlü yüzü gülmeyenler için harika bir ilaç .... izlemeden gerçmeyin ............
ayþegül21 demiş ki; ya millet bu ne biçim dizi gülmekten karnıma ağrılar girdi:D:D:D:D:D:D:D:D:D:d
Azad demiş ki; super bir dizi
Pelin demiş ki; Gerçekten de çok güzel bir film izlerken gğlmekten ölüyorum yapanların aklına sağlık (:
esma bieber demiş ki; spr bi dizi bayrampaşalının hastasıyım
mert demiş ki; orcoooo :D adamsın
murat demiş ki; bence bu dızıyı hemen bıtırmezler cunku reytngler gayet iyi dua edlımki arka sokaklar gibi uzun sursun amin
damla demiş ki; off orço ya koptum gülmekten sen yaşa hemi allah canını almasın ya deli
Yalçýndað demiş ki; Bas bas paraları esmaya :DD
Baris demiş ki; Istermisiniz Orcunnun Milano daki amcasi gercek olsun ? :)
lala demiş ki; dizi süper ve cok komik, ama bence damlanin konusma sekli abartilmis, sanki biraz yahsi cazibe dizisindeki simge karakterine benzetilmeye calisilmis damlanin karakteri,ayrica zaten simge bukadar bozuk konusmuyor türkceyi,türkceyi bu derecede bozmalari güzel degil....
betül demiş ki; Bas bas paraları Esmaya bidamı gelicez dünyaya? :D Orço adamımsın .d
mirsad demiş ki; kredi kartı şifrem 1903. :) helal be beşiktaşlı bide. artık daha çok sevmeye başladım bu diziyi.. :)
volkan demiş ki; güzel bir dizi ,hayat bilgisi,öğretmen kemal gibi. fakat bu dızıyıde ınsallah erkenden bıtırmezlerde soyle dızı keyfı yasarız.bu arada cimbom lakablı kız harbiden güzel kız..dizi onun için bile izlenir :)
yunis demiş ki; dizi cok guzel
MEHRIN demiş ki; ccccccccccooooooooooook seviyorum bu diziyiii.... cok guzel bir dizi
BRHNÞHN demiş ki; Süper bölümdü.. PC karakteri harika.. Gizem var çocukta.. :)
furkan demiş ki; ulan o franka bisey olsun alayzını yakarım ulan :D
edward demiş ki; basıcam paraları esmaya :D
fýrat demiş ki; orço nun amcası her eve lazım .d
ismail demiş ki; gül gül oldum ya su orca bıtıyo adamı:):):):)
ismail demiş ki; gül gül oldum ya su orca bıtıyo adamı:):):):)
kamran0 demiş ki; cokk iyi bir dizi ))
cansunur arslan demiş ki; ah orcun ahh
Emin demiş ki; Dunyanin en guel filmi benece pis 7li
Can demiş ki; Orço süper yaa :D bas bas paraları esmaya :D Bidaha Mı gelicez dünyaya :D
Hasan demiş ki; Selam arkadawlar nasilsiniz..Bu film coook guzel film...Bu arada ben Baku-den qatiliyprum))))
Can demiş ki; Orço Fena Yaa :D
Leyla demiş ki; offff cok guzel bi dizi yaaa umarım hic bitmez :))) BayramPAŞALı ayrıca seni çoookkkkk seviorummmmmmmm :))))diziyi izlememizde emeği geçen arkadaşlara da cok tskrler bu arada herkese ii bayramlar :)))
Mesure demiş ki; hahahahah super bi dizi insallah hic bitmez gulmekten øldummm yaaa :):):))
Hatice demiş ki; Tam örnek ögrenciler birleri yaptigi kazanin sorumlulugunu almaz , öburleri santaj yapar , Gicik mudure hanim la tam bir ekip
kübra demiş ki; gerçekten süper bir dizi bayılıyorum ama saat 10 da bitiyo keşke daha uzun sürse
Nebican demiş ki; :D süper...(Y)
Kenan demiş ki; Ddizi.com Çok Teşekkur Ederim Sözde Yarın İzlicektim,ßi Umut ßakim Dedim Konulmuş mu Film Diye Şaşırttınız Yine ßeni...Sağolun Emeğinize,Yüreğinize Sağlık
ibrahim demiş ki; Hatta bu filim iyi gibi bir filim
hüseyin demiş ki; Cok teşekkür ediyorm ddizi ekibine filmi kaçırmıştım yarın izlerim diye umut ediyordum ama 1 saat gecmeden aradan yüklenmiş.. ellerinize sağlık..
bengi demiş ki; Show tvde ve salı günleri çıkıyor (Saat 20:00da)
Deryaaa demiş ki; Sali gunu Show tvde
erektus demiş ki; Bu film değil dizi.
eren demiş ki; bu film sali gunleri 8 de basliyor show tv de
sevim demiş ki; bu film ne günleri çıkıyoracaba söylermisiniz ve hangi kanalda çıkıyor.
Yorum Yap


Çizgi Filmler