Eski Diziler
Sihirli Annem 1. Bölüm - 1. Parça
Özet: Çilek ve Betüş dedelerine gideceklerini konuşurlarken Sadık ve Cem bunu duyar. Bu sırada Avni ve Efecan, Cem ve Sadıkın dondurulmasına tanıklık ederler. Dudu şatosundadır fakat Taciyi başka bir kadına baktığı gerekçesiyle aya göndermiştir. Betüş ve Çilek bu durumu öğrenir ve Duduya çok sinirlenir. Toprak, annesinin de güçlerine sahip olduğu için 2 kat güçlenmiştir ve Taciyi aydan getirmek için o görevlendirilir. Bu arada Ali ve Zeytin, Efecandan durumu öğrenip soluğu Perihanın yanında alırlar. Sihirli aynadan durumu öğrenen Perihan, Tacinin yanına gider ve durumu düzeltmeye çalışır.
Önceki Yorumlar
merve melike demiş ki; sihirli annem cok ama cooooooooooooook guzel bir dizi hala onun bolumlerini internetten izliyorum ama keske sihirli annemin edasi olan DEFNE JOY da olsaydi film hala super ama keske edada olsaydi eda yokken dizi bi tuaf geliyo bana nedense ama yinede bu film hala super ve en sevdigim film keske bu filmi tekrar tvde yayinlansa eger yayinlansaydi tvnin basindan hic kalkmazdim tekrar ediyorum bu film hala dunyadaki en guzel film
20.01.2014 - 11:11
hale demiş ki; o diziyi defneyle seviyorum defne oldukten sonra o dizi kotu olmaya basladi onun yeri okadar boski ama onun yerine birini gecirmedikleri icin cok mutluyum zaten onun yerini kimse tutamaz ki umarim simdi cennettedirsin ama hep onun bu dunyada oldu zamana geri donmek istiyorum
12.09.2013 - 21:44
gamze demiş ki; bu dizi istanbul arnavutköyde çekilmiş
19.02.2013 - 19:40
Melek demiş ki; edaamm bence gedinden raiz olmaBelki sen guzel degilsin,belkide guzelsin?
27.10.2012 10:31:57
damla demiş ki; tek kelimeyle süper
fatma demiş ki; bence cok güzel bir dizi oradaki bütün oyuncuları cok seviyorum
Ayla demiş ki; cok guzel dizi ben cok seviyorum bu dizigi ama Defne ablanin olumunden sonra ise cooooook uzuldum ALLAH Defnenin kizi Topraga sabr versin
damla demiş ki; Sihirli annemi cok seviyorum eski bolumnerine cok bakIyordum cok guzel bir dizi sihirli annem
konul demiş ki; cox guzel
iliman_bjk demiş ki; Harika bir dizi yaa...
esra demiş ki; dizinin yenıden başlamasına çok sevindim defneye allahtan rahmet diliyorum mekani cennet olsun
cinare demiş ki; ben azerbaycan.bu diziyi seyr ediyoruz ve beyeniyoruz,defne ablayi kayp etdikdeyse cox uzulduk,inanki,o sag olsaydi bu dizi coooook guzel olurdu.
gamze demiş ki; yeni bölümlerini beğeniyorum güzel..
hilal demiş ki; sihirli annem dizisi güzel bir dizi seviyorum
busse demiş ki; fılimı cok sevıyorum en sevdiyım dızı o
Jhonny demiş ki; Wow,this film is very beautiful.The fact that good movies all the Turks.
princesa365 demiş ki; men cox kederlendim.Inaniz ki,Defnenin yerini hec kim vermez.Allah rehmet elesin.Ve anasiz qalan biricik qizina Allah sebr versin.Boyudukce qizi bilecek ki,onun cox gozel anasi,gozel aktrisa ve mence semimi bir insan olub.Allah mekanini cennet elesin.
TUTKU MÝRAY NAR demiş ki; çok güzel bir dizi kşke defne abla ölmeseydi çok seviyorum onu canım defne abla SENİ ÇOK SEVİYORUM DEFNE ABLA CIMMMMMMM
asi_melek demiş ki; bu diziye bayılıyorum ama çilek çok şimarmış
edaaamm demiş ki; edasız dizi o kadar boşkiii ama y,inede edanın yerine birinin koyulmammasina sevndm eda yı o kdr çok seviyrumkii bitanemmm o benııımm buarada zeytinde aşırı şeker cilekte küçükken o kdrr tatli bi kızdıkı küçükken onu kıskanırdım herkez çok benzedımızı sölerdı ama simdi kendım die demıyorum gerçekten ondan daha gzl olmuşum www.ddizi.com sizin hakkınızı ödeyemeyız bi allahın kuludda tesekkür etmediki çok tesekkür ederimm herkez adına .
þahin demiş ki; yaw bu kızlarmı şişmanladı benmi şişman görüyom:D
buket demiş ki; defneye alahrahmet elesin diyorum bölümün sonu cok güzel olmus diyorum allah razi olsunu onu yapanlara insallah mekani cennet olur aylecek
yunus emre öztürk demiş ki; filim güzeldi ama çilek şımarmış.
yunus emre öztürk demiş ki; filim güzeldi ama çilek şımarmış.
hakan demiş ki; çok harika bi dizi
azer demiş ki; merhabalar dizinin yeniden cekilmesine cokk cokk sevindim birde Cereni cok cokk seviyorum
sevda demiş ki; ya cok sevdigim diZiydi,ozetlerine hayla bakiyorum,yeniden baslamasina coooooooooooooooooooooooooook sevindim,hic bitmesinide istemiyorum.yeni bolumunu cok begendim
Leilab demiş ki; ya ben anlamadim bisey bu ne hani herkes artik bunlarin peri oldugunu biliyodu ve finalde oleydi zaten. Simdi hersey bastan basladi ,hic beyenmedim anlamsiz oldu baya Taci surekli kopek olcakmish daha yeni insan olmusdu bide cocugunu dudu buyumesine izin vermiyo cok sacma bence kucuk yegenim bile bu ne ya diyo
KAMIL ABI demiş ki; DIZININ YENIDEN BASLADIGINA SEVINDIM.INSALLAH REYTINGLERI IYI OLUR DA CABUK BITMEZ.YAVUZUN EDAYI OZLUYORUM DEMESI BENI AGLATTI.HEPIMIZ EDAYI COK OZLUYORUZ.ALLAH RAHMET EYLESIN.YERI CENNNET OOLUR INSALLAH
nazif demiş ki; yaaa en son 10 yasindayka izlemistim cok sevindim yeniden basladina cok guzel :) insalllah basarili bi proje olur da hemen bitmez :)
Göktuð demiş ki; Tek part saat kaç çivarında gelcek ? Şuan saat 22.40 )
ErdemYusuf demiş ki; Admin abi yaa :D bende kaydettim bende yetişemedim başına jenerik müziğini merak ediyorum.:)
türkan demiş ki; admin ilk part niye ortadan basliyo

Admin Notu: Yetişemedim maalesef 4-5 dakikalık bir eksiklik var idare etin tek parta düzeltilecek :)
Yorum Yap


Çizgi Filmler