Eski Diziler
Kavak Yelleri 153. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: Aslı, Efe’nin hastalığı için bir kurtuluş yolu olduğunu fark eder. Umutlar yeşerir. Ancak ameliyat çok tehlikelidir. Efe’nin masadan kalkamama ihtimali vardır. Aslı ve diğerleri bir umuda tutunurlar, para toplamak için neleri varsa gözden çıkarırlar. Bu sefer de doktor bulunamaz. Öte yandan Efe de ameliyata girmeyi reddeder. Deniz, para ihtiyacı yüzünden Özge’yle çekim yapmayı kabul eder. Özge’nin çekimden haberi bile yoktur. Bu işte yer alacaktır ama Deniz’e bir şart koşar. Bu şart Mine’yi de ilgilendirmektedir. Deniz ile Özge yoksa eski günlerine mi dönecekler? Aslı ve diğerleri, Efe’nin ameliyatı için bir doktor bulurlar. Doktorun istediği parayı tamamlamak için Şükran tehlikeli bir anlaşma yapar. Bununla birlikte Efe’nin hastalığı daha da ilerler. Bir an önce ameliyata alınması gerekmektedir. Nefesler tutuluyor. Yoksa bu bir ayrılık mı demek?
Önceki Yorumlar
lale demiş ki; ölsede bi şe farketmiyicek dizi daha haraketlencek aslının krizleri felan herkez:/ bu hareketi yapıyo ben ise:))))))))))))))))))))))))))) yapyorum
01.10.2013 - 09:23
hakan demiş ki; arkadaşlar şuda var bayılttılar sonra gösterdiler gözleri açık anlaşılan öldürmediler efeyi ileriki bölümlerde çıkar...iyi izleyin filmi arkadaşlar...
eren demiş ki; 3.izlemem üçünde de hıckıra hıckıra agladım iyimi:(efe ölmemeliydi bu dizi bu saatten sonra benim için bitmiştir....
caner demiş ki; valla ben fan sitesinde yazılan yazıyı aynen kopyaladım.bilmiyorum ne olacak ama internette diziden neden ayrıldığı yazıyor.yani diziden ayrıldığı kesin ama öldümü dersen fan sitesinde anlaşma yaptığı yazıyordu bildiklerim bu
halime demiş ki; caner:arkadas gercekmi soyluyorsun yani efe doktorlan anlasma yapiyor ve olmuyor yine... eyer oyleyse cok sacmaladi valla yine efe olmuyecek gene saklanacak ooooo cok sacma oldu
caner demiş ki; Aslında bunları yazmak ne kadar doğru bilmiyorum ama ben yazmak istesim. İstanbula ziyarete gelmsıtım bugun kuzenımden rıca ettım benı sete goturdu orda ekın atalarla biri seneryo hakında konusuyodu kım oldugu hakkında bilgim yok tartışma yapıyorları bende gidip bir kac soru sormak istedim tamda cevap vermedi bende biraz bekledım uzaktan biraz izledim.Bazı kağıtları çöpe attılar bende çaktırmadan aldım biraz okudum. Efe finale kadar diziden çıkmış ama ölmüyor.Çok şaçma diyceksiniz ama bence deil.Tayfunla bi anlaşma yapıyor ameliyata girmior tayfunla konuşması ben zaten ölcem abi ameliyata girsemde en azında beni öldü gösterip ölene kadar onları uzaktan mutlu etmek istiyorum yardım edermisin.Aslıyada söle beni affetsin ameliyata girmediğim için.Bölümdede efenın oldugu gostermedıler sadce tayfun kalbi durdu onu kaybetik dedi okadar. Efee için cenaze yapılır ama tayfun herşeyi ayarlamıştır tabut boştur.Bu bölümde hastanede konuşmalrla ilgili flashbackler olacak.efenin yüzü gösterilmiycek ama onları takıp eden birisi olacak gibi göstermışler.aslı ve guvenın tango sahnesini olacak ama aslı efeyle tango yaptıklarını hatırlıycak güven ne kadarda aslıya yaklaşmaya çalışsadaa ag olmuycak.tango sahnesine şaşırtılmış bir sahne.masada 155.bölüm seneyosu ile ilgili yazılar vardı ama okuma fırsatı bulamadım 3-4sayfa kagıdı çöpten aldıım halde adam üztüme yürüdü. TAMAMI FAN SİTEDEN ALINTIDIR...
caner demiş ki; ya efe bile açıkladı diziyi neden bıraktığını siz ne diyosunuz öyle hayal falan diye umutlırmayalım kimseyi.efe ölmedi doktorla anlaştı ama diziden çıktı
melek demiş ki; efe ölürse dizinin bir anlamı kalmaz daha önce oldugu gibi
melek demiş ki; çok komik efe ölmesin diziyi ove aslı oynatıyo
Esmer demiş ki; Alm Arkadaslar bosuna üzülmeyin efe ölmez , ölürse eğer ki , çok saçma olur o yüzden bence ölmez )
caycimusti54 demiş ki; arkadaşlar üzülmeyin efe ölmedi aslı kabus gordu sukran teyze aslı sen yalnızsın hemen gec kalma sende gel der aslı bırazdan gerılım der kortuga otulur hayal gormeye başlamıştır
harun demiş ki; efe ölürse izlemem bu dizi daha inş öldürmezler yerer öldürürlerse bence daha dizi bitidirsinler cünkü kimse izlemez benim fikrim tabi
meltem demiş ki; efe ölmesin ben onun için izliyorum efe ölürse dizide benim biter.........
caycimusti54 demiş ki; ya yuz bın bu ruya ya sukrak teyze yalnız kal gel aslı bırazdan gerılım dedı koşede kortuga otulun olanlar oldu doktor tayfun eyeyi kaybettik başinız sag olsun der aslı ruyalara devam etmektedır efenın satını bakar barselonadakı dugun efenın asliyi öpüsunu golur bu kesın kabus arkadaşlar efe ölmedi
caycimusti54 demiş ki; arkadaşlar atakan şükran teyzeye hadı aşagıya inelım der şükran teyze aslı yonelir aslı gec kama hemen gel der. aslı olur gerılım der. aslı kosedeki kortuga dayanır bırden kapılar acılır doktor tayfun efeyi kaybetik başinız sag olsun der aslı ruyalara dalar barselonadekı evlılıklerı efenın aslı öptugunu golur efe guzel şiir okur. arkadaşlar bence efe ölmedi aslı kabus gordu
ece demiş ki; oysa efe geldiği için diziyi izleyen büyük bir kitle var ve resmen bizleri hiçe saydılar.Dağhan yönetmenle anlasamıyor kabul edın EFE ÖLDÜ ve tekrar attılar fılmden hayal degıldı:((bu yaptıkları ıcın ben bır daha asla ızlemeyecegım dızıyı,efe sevenler de protesto etsın .tepkımızı verelım .bır a cıkardılar dızıden
ece demiş ki; Bence siz hayal görmeyi bırakın.Senaristler bizi düşünseydiler efeyi önceden de öldürmezlerdi,şimdi de seyirciyi takmadan,saygı duymadan öldürdüler efeyi:(((oysa efe için dizi i
eren demiş ki; herkesin görüşüne saygı duyuyorum.ama unutulmalıdır ki kavak yellerini sembol yapan efedir.bu dizi izleniyorsa cogunlugu efe sayesindedir.efe yi ilk diziden cıkarttıkları zaman izlemeyi bırakmıstım.diziye tekrar dönene kadar tek bir bölüm bile izlemedim.efe sayesinde sevdiğim bir diziyi bitirmek istemiyorum yani efe öldüğü an da bu dizi tekrar bitmiştir benim için.umarım haklısınızdır efe ölmez
sEvDaMiSaLi demiş ki; bence efe ölmedi o sadece aslının gördüğü bir hayal hem efe ölürse filmin bi anlamı kalmaz ki...
bahar demiş ki; ya arkadaslar efenin olduyunu zanetmiyom efe yasayacak yoksa nediye ortaya cikti o zaman ortaya cikarmazlardi efeyi olecektiyse efe olmesinnnnnnnn
kemal demiş ki; efeyi sevmeyen arkadaşların dikkatine şayet bu dizi izleniyorsa bunun sebebi efedir bilginize...
caycimusti54 demiş ki; arkadaşlar ben boyle duşunuyorum. efe tayfun ıle anlsştı amelıyata gırmıyecek narkozu kalp gecırmesı ıçin yaptılar . efe bayıldı. doktor yuz bır amelıyat etmez dedı efeyı amelıyat edıp saglıgına kavuşacak efe. efe ölecegı ıçin arkadaşlardan uzak kalacak. efenın amelıytan haberı olmuyacak. bence çok guzel bolumler bızı beklıyo
caycimusti54 demiş ki; tayfun o narkozu efeyı bayılmak için yapmış olabılır bırde aslı kabus gormuş olabılır ama bu bolum efenın öldugu hıç ınanmıyorum 154 fragmanı çıkınca golecez arkadaşlar
caycimusti54 demiş ki; efe doktor tayfuna bır sey dedı farketınız aslı affetsın uzaklarda felan. bence efe tayfun ıle anlaşma yaptı efe kalp krızı gecırdı. plan buda olabılır efe guvene belkı bunu demıştır
melisa demiş ki; bence efe oldu yani asli asansore bindi ve us katta arkadaslarini gordu bence dizide efe oldu:(:(
melisa demiş ki; bence efe oldu yani asli asansore bindi ve us katta arkadaslarini gordu bence dizide efe oldu:(:(
samil demiş ki; atakan sukran teyze ye didi hadi asaya inelim os sirada asli kabus gordu efenin olduunu
kadircan demiş ki; evet bncede ölmedi bncede kabus gördü aslı keşke ölmesin
zayoo demiş ki; ha haha sarp apakla tekrardan başlıyor dizi ama efede bi nane olmadı öldügü çok iyi oldu dizide zaten ruya falan olması imkansız efeciler artık kabullenin
caycimusti54 demiş ki; atakan sukran teyzeye hadı aşagıya ınelım dıyo . sukran teyze aslı gec kalma sende gel dıyo o sırda aslı doktor tayfun geldıgını gordu onu kaybetık başinız sag olsun dedi ama çok yankılı ses geldı bana sankı ryya gıbı aslı bence efeyı kurtalır 154 bolumde
Selin demiş ki; Efe karakteri ölüp ölüp dirildi dizide.Onunla birlikte hayranlarıda tabikide. Zaten yeteri kadar kanserojen dizi var birde her yaştan kesimin izleyebildiği bu güzel dizinin içine etmesin senaristler bence.Ne kadar bunun bir DİZİ olduğunun farkında olsakta reelde yeteri kadar sıkıntısı olan insanlar bu ve buna benzer dizilerle birazda olsa eğlenip gülüyor hayatın yorgunluğunu bir nebze de olsa atabiliyorlardı.Her dizide belirli karakterlere hayranlık duyulur Kavak Yelleri nde de Efe karakterinin hayranlarına büyük haksızlık yapıldığını düşünüyorum.Ha öldü ha yaşayacak ha öldü ha yaşayacak derken sinir küpü yaptı senaristler dizi takipçilerini.Komedi tarzındaki dizi adeta psikolojik gerilime döndü.153 bölüm dile kolay büyük emekler söz konusu bari şu diziyi insanları memnun edecek şekilde devam ettirin yada buraya kadar deyip yine insanlar memnun edecek şekilde mutlu sonla bitirin.Dizinin kalitesi zaten ortada ama insanların diziye gösterdiği saygıyı ve bağlılığı senaristler birazda onlara göstermeli.Dizinin sonunda herkes gider mi diye bir parça çaldı diziyi böyle kansorejen şekilde devam ettirmeye karar verirlerse herkes gidecek..Ben şahsen önce 154.Bölümün fragmanına bakıcam yine aynı şekilde üzülecek yada gerileceksem dizin bütün bölümünü kesinlikle izlemicem bu kadar sıkıntı herkese zarar arkadaşlar. Emekler için teşekkürler DDİZİ
volkan yýldýrým demiş ki; yöyetmene bir kardeş tavsiyesi son sehne aslının gördügü kabus olsun yoksa dizinin bir anlamı kalmaz efe ölmesin bir bucize yaratmak seni elinde ?
volkan yýldýrým demiş ki; efeler ölmesin efeler ÖLMEZ ? hiçiyi olmadı ölmesi filimin tadı kaçtı ama demi arkadaşlar sizde benim ğibi düşünüyormusunuz arkadaşlar
Haluk demiş ki; Dizinin sonu gelmesi gerek . Her bolum bir " Kucuk Emrah " filmi edasinda . Eskiden iki gulerdik , iki espiri olurdu ama simdi sadece dram var . Mantiksal hatalarda var senaryoda. Tek keyifli sey dizinin ilk bolumunden su ana kadar oyuncularin " oyuculuk " adina aldiklari yol. Ozellikle de Asli Enver
caycimusti54 demiş ki; atakan sukran teyzeye hadı bızım eve gıdelımdıyo sukran teyze aslı yalnız kalma sende gel dedı aslı o sırada efenın öldugunu kabus gordu efe ölmedı arkadaşlar efenın şiir çok guzeldı
ebru demiş ki; Caycimusti haklisin, efe olmedi bence cunku Asli oturuyordu ve birden Tayfun doktor geldi ve efenin oldugunu soyledi...
caycimusti54 demiş ki; buradan tekrar ızleyemeyenler çok ıyı ılesın aslı tek olunca hayeller daldı dızının en son bolumu ıyı ızleyın efe ölmedi
caycimusti54 demiş ki; hayır gyet ıyı ızledım atakan ıle efenın annesı sonradan geldı. aslı sız gıdın ben buldayım dedı onlara gıttıler hastanede kımseler yoktu aslı hayeler kabus gordu 154 bolumde herkez efenın ölmedını golecek
Leyla demiş ki; tarık hak verıyorum sana bıde sey var efe narkoz yedı zaten bayılmıstı sonra gozlerımı acıldıda oldukten sonra gozlerını kapattılar .:)))))
ahmetbaba demiş ki; inanılmaz saçmalamışlar yaf verem edebiyatı yapacaz diye
Mehmet demiş ki; Efe ölmüyor bu da bir plan .. Ölümü tek başına beklemek için kaçıyor bunu güvene söylediğide bu plan güvende bilicek..
Leyla demiş ki; bu neyaaa ne yanı sımdı madem efe olecektı ne dıye cıkarttınız meydana :(((((
Tarýk demiş ki; adamda beyin tümörü var ve ameliyata saçını traş etmeden, kafasına bone geçirerek alıyolar öyle mi?..artık bitirsinler şu diziyi yaw iyice saçmalamaya başladılar
gülhan demiş ki; efe öldü hayal degil efe zaten narkozu yemisti,amemiyata gerek kalmadi efenin kalbi durdu dedi tayfun,asli yukardaydi zaten yanlizdi digerli ameliyat kapisinin önündeydi,haftaya bakicaz artik ins bir mucize gerceklesiz :(
promise demiş ki; siteniz güzel emeginize saglık da bu dizilerin 720p olanları koysanız dahada güzel olucak...geçen söledigimde yok demisdiniz.. bi kaç site yayınlıyo 720p

Admin Notu: İlk yayınlayan biziz zaten. Sadece belli diziler 720p olarak yayınlanıyor. Kavak yelleri yayınlanmıyor mesela. Yayınlananlarıda ekliyoruz zaten
sedef demiş ki; atakan ve sükran teyze evemi gittiler? en son onlar geldi hastaneye. sen yanlis anlamis olmayasin?
sedef demiş ki; doktor tayfun efe ameliyata girmeden öldü demedi. ameliyata baslayamadan kaybettik dedi. ama ameliyathaneye girmisti. yani bence efe ölmüs olabilir. ölmediyse sevinirim tabi. efeyi cok severim
caycimusti54 demiş ki; arkadaşlar atakan şukran teyze vardı onlarda eve gıtıler aslı hayal kabus gordu efe ölmedı rahat olun arkadaşlar bu bolum çok guzeldı çok duygulım
caycimusti54 demiş ki; arkadaşlar pardon. an teyze vardı atakan sukran teyze eve gıttıler aslı yıkıldı yere kabus gordu şimdılık efe ölmedı guzel bolumdu çok duygulım ben
Ceyda demiş ki; insALLAH gercekten ölmemistir .. yani kabus olduguna inanmak istiyorum.. ama cikan haberlere falan bakincada.. malesef gercekten diziden cikmis gibi görünüyor :(
mjaz demiş ki; bence 154. bolumde yil atlamasi yapabilirler.. asli pedegok olmus.mineyle deniz evlenmis derya dogmus su-atakanin oglu olmus. oyle gosterip birden efeyi gosterebilirler ama tabi bu bir tahmin
caycimusti54 demiş ki; arkadaşlar efe ölmedi aslı kabus gordu dızı sonu ıyı seyredın bırtek su atakan vardı aslı tek kaldı doktor tayfun ne dedı efe amelıyata gırmeden öldu dedı oysa efe amelıyata gırmıştı
ebru demiş ki; ayyy yaaa simdi olamaz yaa ;( bence olmedi ve 154 bolumde guzel seler olucak...
Seda demiş ki; Ben Efenin bu aksam olucegini sanmiyorum...Dizinin senonu mayis sonu biticek sanirim hic degilse genelde yaz tatili o zaman oluyor...amaaaaa Daghan Kulegec kavak yelleri 150. bolum kutlamasindan sonraki raportajinda dijinin bitecegini one surdu...bu son sezon...cok buyuk hayal kirikligi, hic degilse Efe donmusken bi sene daha oynatip guzelcene bitirselerdi...Efe ile Asli evlense cocuklari olsa, Mine ve Deniz evlense mutlu bi sok seklinde bitse...
murat demiş ki; efe fragmana göre ölüyo buna çok üzldüm hem efe yi ölmedi diye tekrar ortalığa çıkartıonuz sonra da öldürüyonuz bizde sevindik eskisi gibi olacak dizi bence diziyi bitrecekler
Yorum Yap


Çizgi Filmler