Eski Diziler
Geniş Aile 55. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: Cevahire askerdeyken bir süre kur yaptığı Su adlı bir kızdan telefon gelir. Su, Cevahiri görmek için İstanbula yola çıkmıştır. Cevahir, hemen Suyu eve atmanın yollarını araştırır. Ancak bütün aileden kurtulmak kolay değildir. Şeytana bile pabucunu ters giydiren Cevahir bunun da bir yolunu bulur. Dedesinin kaza geçirdiğini söyleyerek herkesi apar topar Kayseriye yolcu eder. Evde bir Zeynep, bir de Zekai kalmıştır. Fakat Cevahirin evdeki hesabı yine çarşıya uymaz. Suyu gizlice eve sokar ama evde yalnız kalmayı bir türlü başaramaz. Çünkü Zeynep de yardım için arkadaşı Vakkası eve almıştır. Sadece evde değil sokakta da işler karışır. Kayseri otobüsü yolda arıza yapınca Kuddusi, babasını arar ve gerçeği öğrenir. Kirişçioğulları bunun hesabını sormak üzere eve geri dönerler. Zeynepin abisi ise hapishaneden ziyarete Koyu Bilallerin evine gelir. Böcek ilacı deneme işine giren Ulvi ise yanlışlıkla kendini ve Sevimi böcek ilacı ile zehirlemeyi başarır.
Önceki Yorumlar
h.selen demiş ki; sizi çok seviyoruz ama ben daha çok ufuk öskanı seviyorum ve zeyneple çok iyi bir ikili oldunu söylemek istiyorum
Ali demiş ki; sesle ilgili bi problem yaşıyorum bölümlerde ses gelmiyor yaptığım bi hata olduğunu sanmıyorum ilgilenilrseniz sevinirim..
akkuþlu ali demiş ki; çok güzel
hava demiş ki; GENIS AILE BENGE COK AMA COK GUZEL
taha demiş ki; geniş aile çok güzel
taha demiş ki; geniş aile çok güzel
ADMÝNÝN ÝSMÝ NE?(AMEDLÝ) demiş ki; İSMİNİZİ NİYE SÖYLMEİYONUZ :(
yusuf demiş ki; çok güzel bir dizi her bölümünü izliyorum emeği geçen herkese teşekürler böyle devam edin.admin sanada özellikle teşekürler çok saolun bu sitede emeği geçen herkese.bide böle sanane rumuzlu kardeşimiz gibi boş boş konuşmalar yapmasalar daha güzel hoş olur emeğe saygı lütfen
yigitcan soydemir demiş ki; süper bi filim çok hoşumuza gidiyo ailecek beyenerek izliyoruz cevo seni seviyorum
minti demiş ki; @yahu sanane nickli arkadas soruya baslarken muthis bir giris yapmis,:0))) beyhanim girisini demek istedim. sevgili adminimizinde yaniti ayni guzellikte ve zekilikte olmus. :0) dizimize gelirsek; bu bolum bir onceki bolumude asti,,, onceki sezonun tadini tekrardan yakaliyorlar, dizi geriliyor diyenlerinde gonlunu aliyorlar boylelikle. ben her bolumunu begenerek izliyorum hep ileriye gidiyor dizi bence. yeni sezonuda iyi basladi muthis goturuyorlar. bu bolumde iyi konular dusunulmus, zor bir bolumdu,,konular karisabilirdi,,ama muthis baglamislar, tebrikler kivrak zekaya. ddizi com sitemizin emekcilerine de kocaman tesekkurler ozellikle tek parca icin. genis aile hic bitmesin. saygilar.
Bahadýr demiş ki; O düşen kalite internetinin hızı olsa gerek, ddizi karşılık almadan gece gündüz siteyi güncel tutuyor şu yaptığın yoruma bak.
mustafa sezer demiş ki; kalite düşmüş kusura bakmayın düzelene kadar uğramam artık
Fatih kahraman demiş ki; Niye cevahir oyle evlenmiş kızı içeriye davet ediyo he? solermisiniz
ahmet demiş ki; ellerine sağlık ustad cok güzel dizi
sinan demiş ki; admin sagol bütün dizileri böyle eklesen yani bu formata iyi olur eyvallah danke ;)
kadir demiş ki; bütün partlar değişk şekilde kaldığım yerden değil ilerden başlatıyor lütfen düzeltin...

Admin Notu: tek part eklendi.
AMeDLi demiş ki; ADMİNİM LÜTFEN İSMİNİZİ BAÐIŞLAYABİLİRMİSİNİZ LÜTFENNN :)

Admin Notu: neden ?
Sanane?? demiş ki; tmM :D
Ali demiş ki; Adminim Tek parçayı bekliyorum bende.. dizi biter bitmez damlıyorum.. işinizi en iyi şekilde yapıyorsunuz. Ddizi.com üzerine tanımam site tekrar teşekkürler.

Admin Notu: teşekkürler.
Sanane?? demiş ki; yaa adminBEyhanım nolr ikinci part gelmedimi yaa:((((((

Admin Notu: admin bey...bide hanım çıkartma :D
amedli demiş ki; tşkler adiminim devamını bekliyoruz
Yasin demiş ki; Rija ederim işinizi kusursuz yapıyorsunuz.Teşekkürler
Yasin demiş ki; 2.kısım ne zaman eklenecek?

Admin Notu: telekom kaynaklı bağlantılar internet bağlantıları kötü..Partlar gecikmeli geliyor biraz kusura bakmayın.
Yorum Yap


Çizgi Filmler