[Reklami kapat]
Eski Diziler
Küçük Sırlar 4.Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Özet: 0
Önceki Yorumlar
Ali demiş ki; çet adamım ya ali ye sinir oluyorum :)
gullu demiş ki; bi problemmi var ben acamadim daha (
aysenur demiş ki; yaa bence bu diziye biraz action girmesii lazim,bence oyle daha guzel bi dizi olabilir,ve su cetle sevgilii olsunlar. herkeze iyi seyirler... :$
Bahar demiş ki; Suya cok kotu oldu son tarafta, bence Cetin ve Su cikacak
pýnar demiş ki; çok güzel bir flim inşallah uzun süre sürer...
FATMA demiş ki; Bu dizi tuttu mu sizce arkadaşlar?
ceren demiş ki; Ddizi farkıyla izlemek diziye anlam katıyor tşkler:)
PINAR demiş ki; SUPER BI DIZI UMARIM UZUN SURER KALITELI BIR SEKILDE YENI BOLUMLERI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM TESEKKURLER
gg demiş ki; Bi de bişey eklemek istiyorum.Hangi bölümdü tam hatırlamıyorum ama hani bi bölümde bi çanta için kavga ediyorlardı yazın ortasında kışlık bir çanta için kavga edilmesi ne kadar saçmalık ya.
gg demiş ki; Ya sinem kobalın neresi oyuncu ya hiç rol yapma kabiliyeti yok kesinlikle merve çok daha ii oyuncu.Sinem kobal insanı diziden soğutuyor.Bi de önce şu yürüyüşünü düzeltmesi lazım o kadar oyuncu olmuş dik yürümeyi öğrenememiş hıh
leyla demiş ki; YAA BEN SU VE CETI COK YAKISDIRIYORUM.REYTING REKORLARI KIRAN BU FILM INSALLAH UZUN SURER.NE ZAMAN SEVGILI OLURLAR SU VE CET ACABA.YAKIN ZAMA OLUR INSALLAH. TESEKKURLER.....
burak demiş ki; admin ellerine sağlık yalnız bu sitede bişey var artık dizileri tam izleyemiyorum bu dizidede 3. partı bi türlü geçemedim yarıda tıkanıyo hep dizileri tam olarak izleyemiyorum buda beni siteden soğutuyo artık bunun bi çaresine bakın lütfen

Admin Notu: Duyurular kısmındaki konuyla ilgili açıklamamızı okuyun.
a.aydemir demiş ki; iyilerin bu kadar sorun yasaması acı cekmesi sinirlerimi bozuyo gönul isterki demirle su birlikte olsun ama bencede cetle su birlikte olur gibime geliyo
tulay demiş ki; arkadaslar kucuk sirlari cok sevdinizi biliyorum ama benim tavsiyem kalp agrisi ni da izleyin cok guzel bi dizi tavsiye ederim tan bir ask hikayesi rentingler yuzunden final oluyo final bolumu cok guzel olucak izleyin lutfen oyle cok guzel bi diziki insanin aski nedemek oldunu anlatiyo herkeze tavsiye ederim izlediniz icin hic pisman olmicaksiniz dizi kalp agrisi tavsiyem cok guzel bi ask dizisi izleyinnnn lutfen
CIZZ demiş ki; SU İÇİN 3 ERKEK BİRBİRİNE GİRİYOR..DİZİ BAYMAYA BAŞLIYOR..HER ZAMAN OLDUÐU GİBİ İYİLER KAYBEDER KÖTÜLER KAZANIR BU DİZİDEDE AYNISI OLACAK..HİÇ BİR AKSİYONU YOK..BİRAZ HEYECAN VERİLMESİ LAZIM.. BU KADAR AHESTE DEVAM DERSE BU DİZİ YAKINDA BİTER.. :))
Aise demiş ki; Su cok salak kiz yaa.Demir dedi goruwme ama dilmemiyordu.Iyi oldu duymsi.
AYSEL demiş ki; bence demirle kardes olucaklar.babsinin demirin annesinden cocugu.gossip girl - hic benzemiyor yaaaaaa orda chuk serenani diyil onun arkadasini seviyor cok capkin oluyir ama burda oyle deyil fark var yani iki dizi arasinda.
Aise demiş ki; Salam Aysel.men inanmiram Cetle Su sevgili olsunlar.Amma bilmek olmaz :) mende seni opurem
Aise demiş ki; iyi gunler admin.ya ben dizi izileye bilmiyorum.3.4 cu parcalari tam izleye bilmiyorum.lutfen bakarmisiniz.
scy demiş ki; Ayrıca meriçin boyunu mrk edenler için bi bilgi vermek istiyorum;bu çilli kızımızın 2007 yılında boyu 1.35miş yani siz hesap edin 2010 yılındayız bu kızın boyu ne kadar ne kadar uzamış olabilir?? :P
gossip girl demiş ki; Suyun giydiği beyaz tek omuzlu kıyafet zarada 40 tl arkadaşlar duyrulurrrr,beğenenler varsa ordan alabilir:)
scy demiş ki; Arkadaşlar dizide ara da çalan müzik eskiden oynayan lise defteri dizisinin müziği dil mi sadece son kısmını biraz değiştirmişler dimi?vay bee küçüklüğümün dizisi az mı izledim tekrar tekrar:)
aynur azeri demiş ki; salam Aysel serial superdi cetle su bir birlerine yarasir ama demirle beraber olmasini isterdim.ASKA bizde seni cooooooooooxxxxxxxx istiyirik.nobeti bolumlerde gorusenedek
glsm demiş ki; peki demir le ne işi olabilir ki arkadaş mı olacaklar
AYSEL demiş ki; en son xeberleri ben size verim Simdi olmasada Cetle Su irelideki bolumlerde sevgili olucak ve aralarinda ask baslayacak.veeee her kes cetle suyu yakisdiriyorsa kanald-de oy verim ikisine ireliye tasinsinlar.her kes izlesin yorum yazsin.Azeri arkadaslarimna Aynur Azeri,Aise sizdende yorum bekliyorum.sizi cok istedim coxlu coxlu opucukler
Yorum Yap


Çizgi Filmler