Eski Diziler
Spartacus 1. Sezon 13.Bölüm Sezon Finali - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: 0
Önceki Yorumlar
Volkan demiş ki; Gerçektende Takdire Deger Bir Dizi harika.İzlemekten ASla Sıkılmayagım bir Dizi
hüseyin demiş ki; 2. sezon ne zaman başlayacak çok güzel bir dizi
fahrettin demiş ki; cok super yapmışlarr 2.sezonu bekliorm
Muhammet demiş ki; arkadaşlar başrol oyuncusu kanser olmuş o yuzden onu tedavi ettiriyorlarmış.tedavisi bittikten sonra dizi yeniden çekilmeye başlanacakmış
mahmut demiş ki; yaahu neeeeeeerrrde bu spartacusun 2. sezonu..bekleye bekleye kök saldık...yaaahu nerrrde spartacusun 2.sezonu yaa ne zaman yayınliiicaksınız yaaahu..yeter daha ..ddizi.com süpersiniz aynen devam..ben bu spartacusten hiç bişi anlamadım ama ii anladın sen onu:D
ali demiş ki; 2. sezon ne zaman başlayacak admin arkadaşlar sabır kalmadı beklemekten:)
mahmut demiş ki; ben sansör şikayetçısıyım insanlar ne emeklerle bu dizileri yapıp ne fedakarlıklarda bulunurlar rütük sansör koyup diziyi mahfediyor.
Nazmi demiş ki; hadi ya 1 sene oldu bekliyorum yok 2 sezon ????
þenol demiş ki; MÜKEMMEL BİR BÖLÜMDÜ ELİNİZE SAÐLIK 2. SEZONU DÖRT GÖZLE BEKLİYORUZ
ceyda demiş ki; arkadaşlar 2. sezon daha başlamadı, ocak 2011 de başlayacak.
Berke demiş ki; Super bir bolum ve sezon finaliydi.
inanc özkan demiş ki; sayın yetkililer hala haber vermiyorsunuz? 2.sezon ile ilgili.. yokmu net bilginiz? bilgilendirir misiniz artık?
soner demiş ki; lütfen 2. sezonuda yükleyin simdiden teşkürler...
fýrat demiş ki; 2. sezon nezaman ?
Talha demiş ki; 2. sezon ne zaman başlayacak acaba? İlginiz için Teşekkürler...
Adnan demiş ki; Süper bi sezon finaliydi..Tam 3 kere izledim harika bi final..2. sezonu sabırsızlıkla beklicem..Umarım fazla bekletmezler..
ali demiş ki; açılmıyor bölüm :S

Admin Notu: Eklendi İyi Seyirler...
Yorum Yap


Çizgi Filmler