Eski Diziler
Geniş Aile 31. Bölüm - 1. Parça




Video saniye sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »
Özet: 0
Önceki Yorumlar
yunus emre demiş ki; şüküfe daha güzel oynuyor rojda demirer de güzel oynuyor ama şüküfe daha gozel oynoyor
yiðit demiş ki; brvo admin çok iyi yapmışsınız en sevdiğim oyuncu ufuk abi emği geçen herkeze teşekkürler
Koray demiş ki; Tam ekran izLeyemiyorum nasıL izLeyecem admin çözemedim

Admin Notu: Bu konu hakkında bilgi edinmek için Buraya tıklayın
Johnmorrison demiş ki; biri tuvalete giripte kapıyı tutan ulviii
hfgb tnhut demiş ki; geniş aile çok güzel film
mekan demiş ki; çokkkkkkkkkkkk seviyorum bu diziyi
emir demiş ki; sivilcesi çıkadan patlatan ülvi
aslý demiş ki; CEVAİRE PALYONÇULUK YAKIŞIYOR BİKEREÇİK OLSA PAZARTESİ OLSA
eren demiş ki; ben 32. bölümde ne olacak onu merek ediyorum
HÜSEYÝN demiş ki; süper bişey bu ulvi ya :)))
tunahan ellemez demiş ki; çok güzel admin gardaşum seviom laa seni en çokda cehari :) laa bu dizi manyak haa eglenceli tek dizi bu bölümde biraz gözler sulı ama başalarının devamını dilerii
Diþi Cevahir demiş ki; Evde televizyonu olmayan biz fukaralar dizimizi netten izliyoruz..Allah razı olsun ADMIN...saygılar...
CLARION demiş ki; Hoca ellerine sağlık. yanlız şu tek part ne zaman gelir. yatıcam onu bekliyorum. SAYGILAR.

Admin Notu: 1 saat gecikmeli geldi,kusura bakmayın arkadaşlar,iyi seyirler...
JammyL demiş ki; Aralar çokmu kesik ne bittiği yerden başlamıyor ???
genco demiş ki; admincim az önce hacılar bacılar yazmışsın, eğlendik güldük kardeşimle. eğlenceli adammışsın. sevdik. her posta cevap vermen de müthiş bir hareket. tebrikler, başarılar.

Admin Notu: saygılar ;)
ayhan caner demiş ki; şukufe(zuhal topal) diziden ayrılmış doğrumu acaba
kadir demiş ki; adminim nerde kaldi tek part yaw başlicam şimdi tek part tek part sardir mürsel hıhaa:)
By GoKHaN48 demiş ki; tek parçayı beklıyoruz sayın admın :) + ömre bedeli ne zamn eklersiniz acaba ??

Admin Notu: yoğunluktan dolayı biraz gecikecek,hazırlanıyor,ömre bedel 2-3 arası hazır olur...
JOHNMORRÝSON demiş ki; Allah Senden bin kere razı olsun admın kardes okadar bizim için emek veriyorsunuz hakkınızı nasıl öderizz sonsuz saygımızlaa Destekliyoruzz Tşk ederım tüm emeyi gecenlere

Admin Notu: bir teşekkür yeterli :)
kadox demiş ki; admin ellerine saglik. bu arada cahillerle ugrasmak zor. adam onumuzdeki bolumu koy demis. yuh yani:) kolay gelsin haci tek parti bekliyoruz :)

Admin Notu: hazırlanıyor hacılar,bacılar :)
ömer demiş ki; izlemiyorum tek partı bekliyorum adminim:O

Admin Notu: hazırlanıyor..
emre demiş ki; Admin kardesim ben haftaya salı yokum da yurt dışına çıkıyorum o günde çok yoğunum sen su önümüzde ki salının böülümnüde koysan iyi olmazmı la hacı

Admin Notu: dizileri biz yayınlasak koyarız be hacı :)
Onur demiş ki; Tek part olarak Ne zaman upload edilcek acaba ona göre izlicemde ? Saat verebilirmisiniz?

Admin Notu: 00:00 gibi yetiştirmeye çalışacağız.
arife demiş ki; abi ömre bedeli koysana be lütfen biraz çabuk oyabilirmisinz lütfen uyucam ben şimdi......
Mahmut demiş ki; Admin süpersin yha daha şimdi Başladı Film Hemen koymuşsun Helal Sana ;) ben şu a işteyim izliyemiorum Coq saol sayende Kacırmıyorum :)
Yorum Yap


Çizgi Filmler